Στο τέλος κάθε έτους γίνεται ο απολογισμός σε όλα τα επίπεδα και για την EuroLeague τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τον αφοσιωμένο κόσμο στις δράσεις της είναι εντυπωσιακά. Οι χρήστες και οι προβολές σε όλα τα social media έχουν διπλασιαστεί, οι συνδρομητές αυξάνονται και τα επόμενα ρεκόρ βρίσκονται καθ' οδόν...
Κάθε ομάδα έχει τους δικούς της πιστούς φιλάθλους. Στο Βελιγράδι, στην Βαρκελώνη, στην Αθήνα, στην Κωνσταντινούπολη, στην Μαδρίτη και σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια. Συνολικά όμως, όλοι αυτοί συσσωρεύουν το ενδιαφέρον τους στο σύνολο των δράσεων της EuroLeague, που στην 24η σεζόν της ιστορίας της η εμπορικότητά και η δημοφιλία της συνεχίζει την γνησίως αύξουσα πορεία.
Όλο και περισσότεροι, ενημερώνονται για τις εξελίξεις, παρακολουθούν τα νέα και τα στιγμιότυπα και σε αυτή την κατάσταση κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία η EuroLeague εξελίσσει τα τελευταία χρόνια και ξεκινώντας το έτος 2024, έγινε ένας απολογισμός και μία καταμέτρηση των δεδομένων με τα οποία ολοκληρώθηκε το 2023 και μεταφέρθηκαν στη νέα ημερολογιακή χρονια.
Συγκεκριμένα, από τον Δεκέμβριο που μας πέρασε, οι πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων της EuroLeague κατέγραψαν αθροιστικούς ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 93% στην αφοσίωση, 76% στην προσέγγιση νέων χρηστών, 92% στις προβολές και 117% στις προβολές σε σύγκριση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης σεζόν.
Η EuroLeague έχει εστιάσει τον τελευταίο καιρό στο Instagram, εκεί όπου καταγράφεται 96% αύξηση στις προβολές, την απήχηση και την αφοσίωση των χρηστών, δηλαδή την συνέπεια και την περιοδική συχνότητα που επισκέπτονται την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Μάλιστα, σύμφωνα με την αναλύσεις προβλέπεται πως ο επίσημος λογαριασμός στο Instagram θα ξεπεράσει το φράγμα του ενός εκατομμυρίου ακολούθων κατά τη διάρκεια της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου (2023-24).
Στη στατιστική συμπεριλήφθηκαν μία προς μία όλες οι αναρτήσεις της EuroLeague και προέκυψε ότι δύο ήταν αυτές που παραλίγο να «ρίξουν» το Internet. Το... διάσημο πλέον κάρφωμα του Βινσάν Πουαριέ της Ρεάλ Μαδρίτης έπειτα από alley-hoop πάσα του Σέρχιο Ροντρίγκεθ που είχε 22 εκατομμύρια προβολές και 1,3 εκατομμύρια like ήταν το Νο 2 της λίστας.
Και στην κορυφή αυτής τοποθετήθηκε η απόφαση του Τσίμα Μονέκε της Μπασκόνια να χάσει ηθελημένα την ελεύθερη βολή -με εκείνον τον τρόπο που προκάλεσε αντιδράσεις. Μία φάση που είχε ως ανταπόκριση της 34 εκατομμύρια προβολές των διαδικτυακών φίλων της EuroLeague.
Ανάλογα είναι και τα αποτελέσματα και στις υπόλοιπες πλατφόρμες. Στο «X» (τέως twitter) o αριθμός των προβολών έχει διπλασιαστεί σε σχέση με την περασμένη χρονιά, ενώ παρόμοια... άλματα έγιναν και στο Facebook, αλλά και στο TikTok με αύξηση της τάξεως του 120%.
Το WhatsApp Channels, μια νέα υπηρεσία που κυκλοφόρησε εντός του 2023, έφτασε τους 400.000 χρήστες σε μόλις τρεις μήνες, ενώ οι προβολές της EuroLeague TV πολλαπλασιάζονται κατά με ρυθμούς της τάξης του 225% που αναλύονται σε αύξηση 45% στις συνολικές συνδρομές από έτος σε έτος και αύξηση 114% στα συνολικά λεπτά που προβλήθηκαν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Ένα νέο χαρακτηριστικό που εισήχθη στις επιλογές του κοινού είναι ένα ζωντανό κανάλι, ELTV 24/7, που είναι διαθέσιμο για όλους τους χρήστες καθ' όλη τη διάρκεια ημέρα, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων που δεν έχουν μηνιαία συνδρομή. Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμο και το The Players' View, το οποίο παρέχει μια εναλλακτική τηλεοπτική μετάδοση με την οπτική γωνία νυν και πρώην παικτών κατά τη διάρκεια των ζωντανών μεταδόσεων των αγώνων και δίνει την δυνατότητα στους θαυμαστές να γίνουν -κατά κάποιο τρόπο- μέρος της ροής του αγώνα, απαντώντας διαδραστικά σε δημοσκοπήσεις, σχόλια και σε συζητήσεις με τους πρωταγωνιστές ερωτήσεις τους στους οικοδεσπότες.
10:18 - 12.01.2024
Ολοκληρώνεται η δεύτερη διαβολοβδομάδα του 2024 - Το αποτελέσματα, το πρόγραμμα της 21ης αγωνιστικής και η κατάταξη
Με τη αναμέτρηση του Ολυμπιακού στην Ισπανία κόντρα στην Μπασκόνια, αλλά και πέντε ακόμα αγώνες ολοκληρώνεται μία... καυτή περίοδος της EuroLeague με τέσσερις αγώνες για κάθε ομάδα στις πρώτες 15 μέρες του 2024. Η Αναντολού Εφές υποδέχεται την Βίρτους Μπολόνια, η Παρτίζαν δοκιμάζεται απέναντι στην Μακάμπι Τελ Αβίβ, ενώ Μπαρτσελόνα-Ζαλγκίρις και Βιλερμπάν-Άλμπα ολοκληρώνουν το πρόγραμμα.
Μπες ΕΔΩ και βρες όλα τα video της EuroLeague!
Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2022-23, στο σύνολο της υπήρξαν 4,46 δισεκατομμύρια άνθρωποι που συντονίστηκαν για να παρακολουθήσουν παιχνίδια και περιεχόμενο της EuroLeague στην τηλεόραση ή μέσω ψηφιακών πλατφορμών, ενώ το κοινό της τηλεόρασης συνολικά (σε ζωντανές, on demand ή επαναλήψεις) έφτασε το 1,15 δισεκατομμύριο. Νούμερα που αποτέλεσαν ρεκόρ, αλλά στο τέλος της τρέχουσας περιόδου θα έχουν καταρριφθεί μετά βεβαιότητας.