Δείτε αναλυτικά όσα είχε να διευκρινίσει η Euroleague σχετικά με τις μετρήσεις της απήχησης των ομάδων της στα social media, μετά και την τοποθέτηση του Ολυμπιακού μέσω σχετικού post.
Η Euroleague εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τις προβολές βίντεο των ομάδων της στα social media, τις μετρήσεις των οποίων η ΚΑΕ Ολυμπιακός είχε σχολιάσει με σχετικό post. Με την ανακοίνωση αυτή, η διοργάνωση έσπευσε να αποσαφηνίσει την κατάσταση, αναφέροντας πως τα στοιχεία αυτά είναι ανακριβή.
,fit(:160))
19:19 - 19.04.2025
Ο Ολυμπιακός απάντησε στην Euroleague για την 17η θέση στα social media: «Κάποιος έκανε κοπάνα από τα Μαθηματικά...»!
Με χιουμοριστική διάθεση απάντηση ο Ολυμπιακός στην έρευνα της Euroleague για την απήχηση στα social media που κατατάσσει τους «»ερυθρόλευκους» στην 17η θέση με 3.2 εκατομμύρια
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Euroleague:
Διευκρίνιση της Euroleague Basketball σχετικά με τα δεδομένα στα social media
Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα που δημοσιεύθηκαν στα social media από διάφορα μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Euroleague Basketball θα ήθελε να προβεί στην ακόλουθη διευκρίνιση:
• Τα δεδομένα που αναφέρονται στις προβολές στα social media κάθε συμμετέχουσας ομάδας, όπως δημοσιεύθηκαν από διάφορα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, προέρχονται από μια εμπιστευτική έκθεση.
• Η Euroleague Basketball διερευνά επί του παρόντος την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης και θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν στο μέλλον.
• Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια τις προβολές βίντεο στα social media των συμμετεχόντων συλλόγων της Turkish Airlines EuroLeague, ούτε τα παγκόσμια στοιχεία της Λίγκας. Η έκθεση που κοινοποιήθηκε στους 18 συμμετέχοντες συλλόγους περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνεπειών στα υποκείμενα δεδομένα.
• Τα ακριβή στοιχεία προβολών στα social media τόσο για τη Λίγκα όσο και για τις συμμετέχουσες ομάδες της—που καλύπτουν την περίοδο από την 1η Ιουλίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 και βασίζονται αποκλειστικά σε Facebook, Instagram (εξαιρουμένων των Stories) και X, ίδια περίοδος και πλατφόρμες που αξιολογήθηκαν στην αρχική έκθεση, σύμφωνα με την Blinkfire—έχουν ως εξής:
• Turkish Airlines EuroLeague: 376.7M.
• Συμμετέχοντες σύλλογοι: Παναθηναϊκός AKTOR Athens: 90M; Partizan Mozzart Bet Belgrade: 84.1M; Crvena Zvezda Meridianbet Belgrade: 73.5M; Zalgiris Kaunas: 63.4M; Real Madrid: 59M; Olympiacos Piraeus: 55.2M Fenerbahce Beko Istanbul: 50.4M; FC Barcelona: 48.1M; Paris Basketball 44.8M; Baskonia Vitoria-Gasteiz: 22.5M; AS Monaco: 20.9M; FC Bayern Munich: 20.5M; Maccabi Playtika Tel Aviv: 13.8M; LDLC ASVEL Villeurbanne: 10.8M; Virtus Segafredo Bologna: 8.1M; Anadolu Efes Istanbul: 6.9M; EA7 Emporio Armani Milano: 5.4M; ALBA Berlin: 3.1M.
Μπες ΕΔΩ και βρες όλα τα video της EuroLeague!
• Όλοι οι συμμετέχοντες σύλλογοι έχουν λάβει τις ενημερωμένες και σωστές εκθέσεις.