O «Greek Freak» είναι από τους πρωταγωνιστές διαφημιστικού μηνύματος γνωστής εταιρίας που βγήκε στον αέρα κατά τη διάρκεια του Super Bowl.
Ως θέαμα, το Super Bowl, είναι ένα από τα πλέον εμπορικά στον πλανήτη. Γι’ αυτό και όποιες εταιρίες επιθυμούν κατά τη διάρκειά του πρέπει να βγάλουν αρκετά εκατομμύρια από τα ταμεία τους.
09:23 - 13.02.2023
Εταιρείες πλήρωσαν επτά εκατ. ευρώ για να διαφημιστούν 30 δευτερόλεπτα στον τελικό του Super Bowl
Οι εταιρείες που ήθελαν να διαφημιστούν κατά τη διάρκεια του Super Bowl έπρεπε να πληρώσουν εκατομμύρια δολάρια, μόνο για να εμφανιστούν 30 δευτερόλεπτα...
Γι’ αυτό, πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικές στις επιλογές τους. Στο πως θα επιλέξουν να προωθήσουν το προϊόν τους, αλλά -κυρίως- μέσω ποιων προσώπων θα περάσουν το μήνυμα που θέλουν.
Ανάμεσα σε αυτούς που… πουλάνε αρκετά τα τελευταία χρόνια στην Αμερική, και όχι μόνο, είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ο οποίος επελέγη από την Google για να συμμετέχει σε διαφημιστικό σποτ που έπαιξε στη διάρκεια του χθεσινού αγώνα του Κάνσας με τη Φιλαδέλφεια.
Ο «Greek Freak», μαζί με άλλους διάσημους σταρ όπως η κωμικός Έιμι Σούμερ και η ράπερ Doja Cat, εμφανίζεται στη συγκεκριμένη διαφήμιση, μέσω της οποίας προωθείται πρόγραμμα για κινητά τηλέφωνα που επιτρέπει στον χρήστη να επεξεργάζεται φωτογραφίες, με αυτοσαρκαστική διάθεση.
Ο Αντετοκούνμπο συμμετέχει με αφορμή ένα poster κάρφωμα που του είχε κάνει ο Τζέιλεν Μπράουν, στην αναμέτρηση των Σέλτικς με τους Μπακς, στον πρώτο περυσινό τελικό της Ανατολικής περιφέρειας του ΝΒΑ. Έχοντας φροντίσει να… εξαφανίσει τον εαυτό του από τη φωτογραφία ο «Greek Freak» αναρωτιέται «Ποιο κάρφωμα;».