Μία σπουδαία συνεργασία ανακοίνωσε ο ΕΣΑΚΕ και αυτή έχει να κάνει με τη χορηγία της Stoiximan και την μετονομασία του εγχώριου πρωταθλήματος σε Stoiximan Basket League. Η συμφωνία είναι για 2+1 χρόνια και η εγχώρια λίγκα ξαναβαφτίστηκε με τo όνομα της στοιχηματικής πλατφόρμας της Kaizen Gaming.
Είναι η τρίτη φορά που οι δύο πλευρές ενώνουν τις δυνάμεις τους. Το ίδιο είχε συμβεί στις αγωνιστικές περιόδους 2016-18, αλλά και τη διετία 2020-22. Τώρα η Stoiximan επιστρέφει δυναμικά στο εγχώριο πρωτάθλημα μπάσκετμπολ, που βαφτίστηκε και πάλι ως Stoiximan Basket League.
Η Kaizen Gaming μέσω του brand της, συμφώνησε ώστε να είναι ο μέγας χορηγός για τα επόμενα 2+1 χρόνια και βασικός της στόχος είναι η υποστήριξη και την ανάπτυξη του Ελληνικού Αθλητισμού.
Πάντως, η συμφωνία ήρθε χρονικά σε κομβικό σημείο, μιας και η επόμενη αγωνιστική του πρωταθλήματος περιλαμβάνει το σούπερ ντέρμπι του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό (Δευτέρα 30/10, 20:15).
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Ο ΕΣΑΚΕ και η Kaizen Gaming ανακοινώνουν ότι η Stoiximan πρόκειται να είναι ο ονοματοδότης και Μεγάλος Χορηγός της Stoiximan Basket League, του Επαγγελματικού Πρωταθλήματος μπάσκετ της πρώτης κατηγορίας Ανδρών, για τα επόμενα 2+1 χρόνια.
Πρόκειται για την τρίτη φορά που οι δύο πλευρές ενώνουν τις δυνάμεις τους μετά τις περιόδους 2016-2018 και 2020-2022. Η συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ εντάσσεται στο πλαίσιο του διευρυμένου και φιλόδοξου προγράμματος Εταιρικής Ευθύνης της Stoiximan, με σκοπό την υποστήριξη και την ανάπτυξη του Ελληνικού Αθλητισμού. Η Kaizen Gaming μέσω του brand της Stoiximan, αποδεικνύει εμπράκτως για ακόμη μια φορά, την στήριξή της στο πλευρό του ελληνικού μπάσκετ.
18:53 - 25.10.2023
Τα δυο πράγματα που θέλει να δει άμεσα ο Λιμνιάτης στο παιχνίδι του Αμαρουσίου!
Ο νέος προπονητής του Αμαρουσίου Γιώργος Λιμνιάτης περιμένει να δει βελτίωση στην άμυνα και στοχευμένες επιθέσεις από τους παίκτες του στον αγώνα με την Καρδίτσα
Η Stoiximan έχει επενδύσει από την αρχή στην προώθηση του ελληνικού αθλητισμού, τόσο μέσω συνεργασιών όσο και μέσω δικών της πρωτοβουλιών και δράσεων που υποστηρίζουν ενεργά τους αθλητές του αύριο. Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών, έχουν υλοποιηθεί πολλές χορηγικές συνεργασίες, υποστηρίζοντας αθλητές και αθλήτριες από όλο το φάσμα του ελληνικού αθλητισμού, Ολυμπιονίκες, Συλλόγους και Ομοσπονδίες, προωθώντας ταυτόχρονα μια σειρά κοινωνικών πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Ευθύνης της εταιρείας.
Ο κ. Νίκος Φλίγκος, Εμπορικός Διευθυντής της Stoiximan, σημείωσε σχετικά «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για τρίτη φορά συνεργαζόμαστε με τον ΕΣΑΚΕ ως Μεγάλος Χορηγός και ονοματοδότης της Stoiximan Basket League. Πρόκειται για μια σχέση που εδράζεται πλέον σε στέρεες βάσεις. Πάνω στο δείγμα γραφής και την εμπειρία των προηγούμενων συνεργασιών μας, η ανανέωση της χορηγικής μας σχέσης με τον ΕΣΑΚΕ και την Basket League, στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού μπάσκετ, καθώς και στη βελτίωση του πρωταθλήματος και της εμπειρίας των φιλάθλων.
Ταυτόχρονα, θα εργαστούμε από κοινού για την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην ελληνική επικράτεια μέσα από μια σειρά δράσεων εταιρικής ευθύνης. Ευελπιστούμε να απολαύσουμε ακόμη ωραιότερες αθλητικές στιγμές και συγκινήσεις που αυτό το άθλημα τόσο απλόχερα μας έχει προσφέρει».
19:15 - 26.10.2023
To top-10 της 3ης αγωνιστικής της Basket League!
Πολύ ωραίες φάσεις περιλαμβάνει το top-10 της 3ης αγωνιστικής της Basket League
Ο κ. Ευάγγελος Γαλατσόπουλος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ, επεσήμανε από την πλευρά του: «Καλωσορίζουμε, για τρίτη φορά στην οικογένεια της Basket League, την Stoiximan και ευχόμαστε η συνεργασία μας να είναι το ίδιο και αμοιβαία επωφελής με τις δύο προηγούμενες.
Οι ΚΑΕ της Basket League αποκτούν ξανά έναν πολύτιμο σύμμαχο στην προσπάθεια που κάνουν ώστε το Πρωτάθλημά μας να προσφέρει μια μοναδική αθλητική εμπειρία στο φίλαθλο κοινό.
Αυτή η τρίτη φορά της συνεργασία μας θα είναι σίγουρα και η καλύτερη. Stoiximan, ΕΣΑΚΕ και Basket League συνεχίζουν δυναμικά την αναπτυξιακή τους πορεία, με στόχο το μπάσκετ να συνεχίσει να είναι η αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων φιλάθλων, αφήνοντας παράλληλα ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα.».