O ΜVP των τελικών του NBA με τους Μπόστον Σέλτικς, Τζέιλεν Μπράουν, εκτός του ότι έκοψε το μούσι του, τελευταία κυκλοφορεί δημόσια με κάτι παράξενα παπούτσια, που έχουν πάνω τους τον αριθμό «741». Το μυστήριο αποκαλύφθηκε! Πρόκειται για τη νεοσύστατη εταιρία στον χώρο της αθλητικής ένδυσης, που του ανήκει και για την ανάπτυξή της αρνήθηκε συνεργασία ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων από καταξιωμένο... ανταγωνιστή του.
Το 99,9% των «αστεριών» του NBA, παράλληλα με τη δράση τους στο άθλημα που εκπροσωπούν, προσπαθούν να αναπτύξουν, εκτός από τα αγωνιστικά τους χαρίσματα και τους τραπεζικούς τους λογαριασμού. Και η... διαδρομή είναι μία: Ένα πολυετές συμβόλαιο με μία από τις εταιρίες-Κολοσσούς στον χώρο της αθλητικής ένδυσης.
Υπάρχουν αρκετές που μπορούν να προσφέρουν ακόμα και εκατοντάδες εκατομμύρια, απλώς για να φοράει ο influencer-παίκτης τα παπούτσια της. Όπως οι… γνωστές Αμερικάνικες, οι γερμανικές, αλλά και οι ανερχόμενες κινέζικες που ήδη έχουν καπαρώσει τον Νίκολα Γιόκιτς και τον Κάιρι Ίρβινγκ.
Αν μάλιστα, το μέγεθος του πρωταγωνιστή είναι το κατάλληλο και η λάμψη του απεριόριστη, τότε μπορεί να αποκτήσει και το δικό του παπούτσι. Με το όνομα, το λογότυπο και την υπογραφή του. Όπως έχει κάνει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο Λούκα Ντόντσιτς, ο Τζέιμς Χάρντεν, ο Στέφεν Κάρι εδώ και χρόνια, αλλά και οι Βικτόρ Ουεμπανιαμά και Άντονι Έντουαρντς προσφάτως, τόσοι και τόσοι παλιοί, νέοι και ανερχόμενοι ταλαντούχοι αθλητές. Βέβαια όλη αυτή η διαδικασία, εντάσσεται στο πλαίσιο του Brand, που εμπορικά ενορχηστρώνει τη συνεργασία και καρπώνεται τα οφέλη της.
11:21 - 06.09.2024
Ο Στέφεν Κάρι ανοίγει μαγαζί στην Κίνα για να πουλάει ρούχα και παπούτσια!
Ο σούπερ σταρ των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς, Στέφεν Κάρι, τις επόμενες μέρες θα μεταφερθεί στην Κίνα για την προώθηση των νέων του προϊόντων αθλητικής ένδυσης, ενώ ετοιμάζεται να ανοίξει και το πρώτο κατάστημα λιανικής πώλησης σε πόλη της απέραντης ασιατικής χώρας.
Μία ευκαιρία να βγάλει μερικά γρήγορα και εύκολα έξτρα εκατομμύρια εμφανίστηκε και στον Τζέιλεν Μπράουν, ειδικά μετά την ανάδειξή του εκτός από πρωταθλητή με τους Μπόστον Σέλτικς και MVP των τελικών του 2024. Ήδη βέβαια ο 27χρονος φόργουορντ, είχε ενταχθεί στην αγορά, μόνο που τώρα ήταν μία στιγμή που έπρεπε να πάρει μία κομβική απόφαση: Ή να εισπράξει τα 50 εκατομμύρια δολάρια που του προσέφερε μία από τις εταιρίες που κινούν τα νήματα ή να τα αρνηθεί και να βάλει σε εφαρμογή ένα όραμά του: Την εταιρία που ονομάζεται «741», είναι ο εμπνευστής και ο επενδυτής της και… εισβάλει στην αγορά από τα τέλη του Οκτώβρη.
Τι σημαίνει στην αριθμολογία το «741»
Για να μην γίνει... μελό η ιστορία, να θυμίσουμε πως το ρίσκο δεν ήταν τόσο δραματικό όσο ακούγεται μιας και δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από τότε που ο Τζέιλεν Μπράουν έγινε ο πρώτος στην ιστορία του NBA που υπέγραψε συμβόλαιο 300+ εκατομμυρίων δολαρίων με την ομάδα του. Τον ακολούθησαν ήδη κι άλλοι και τον ξεπέρασαν κιόλας, όπως ο συμπαίκτης του Τζέισον Τέιτουμ, αλλά εκείνος ήταν που έσπασε το... φράγμα.
11:11 - 14.09.2024
Η οικονομική πρόβλεψη του 90χρονου πατέρα του, που έπεισε τον Βικ Γκρούσμπεκ να πουλήσει τους Μπόστον Σέλτικς
Ο Βικ Γκρούσμπεκ έχει ενημερώσει εδώ και καιρό πως οι Μπόστον Σέλτικς βρίσκονται σε καθεστώς πώλησης, αλλά δεν εξήγησε γιατί πήρε αυτή την απόφαση. Η New York Post έρχεται τώρα για να αποκαλύψει το... μυστικό, που έχει να κάνει με την προφητεία του 90χρονου Ίρβινγκ Γκρούντμπεργκ.
Επίσης, πρόκειται για έναν αθλητή με υψηλό δείκτη ευφυίας. Και δεν πρόκειται για τον τρόπο του λέγειν, αλλά για καταμετρημένο IQ, που ξεπερνά τον μέσο όρο. Γι' αυτό ίσως είναι μετρ στο σκάκι, το 2016 έγινε ο νεότερος άνθρωπος που έχει κάμει ομιλία στο Χάρβαρντ και πριν μερικά χρόνια επισκέφθηκε το MIT που τον κάλεσε να μιλήσει όταν διοργάνωσε το TedX στο κάμπους του πανεπιστημίου του.
Με λίγα λόγια, αν κάποιος παίκτης του NBA μπορεί να πάρει κομμάτι από την πίττα της αγοράς στον χώρο της αθλητικής ένδυσης και να περιορίσει τα ονόματα-μεγαθήρια του κλάδου, αυτός είναι ο Τζέιλεν Μπράουν. Και το brand του ουσιαστικά έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη Media Day των Μπόστον Σέλτικς. Λίγες μέρες πριν το training camp και κάτι λιγότερο από ένα μήνα πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν. Ο Μπραουν ήταν φρέσκοξυρισμένος, χωρίς τον γνωστό του πλούσιο μούσι κι ήταν ντυμένος με τη δικιά του φίρμα: Την «741», που την ονόμασε έτσι για συγκεκριμένο λόγο.
Στην αριθμολογία, που τόσο αγαπά και μελετά, το No 7, που φοράει και στους Σέλτικς, αντιπροσωπεύει τη σοφία και την κατανόηση. Το No 4 τη σκληρή δουλειά και τη σταθερότητα, ενώ το Νο 1 τη δημιουργία και την ανεξαρτησία. Αυτά τα στοιχεία θέλει να εκπροσωπεί, να προωθεί και αυτά παρουσιάζει στο κοινό του, που πλέον εκτός από φαν είναι και εν δυνάμει πελάτες του.
Όπως ο ίδιος πάντως εξήγησε «για μένα είναι σημαντικό η νέα γενιά αθλητών να κατανοήσει την έννοια της ιδιοκτησίας, της οικονομικής αξίας» και πως «είναι η ώρα όλοι να σκεφτούν διαφορετικά. Να δημιουργήσουν νέες ιδέες και νέες καταστάσεις. Είναι ώρα να δώσουμε αξία σε όλους όσους εμπλέκονται σε αυτή την εμπορική αλυσίδα. Στους αθλητές, στους καταναλωτές, αλλά και στους εργαζόμενους και τις κοινότητες που στηρίζουν με τον τρόπο τους».
Η «741» λοιπόν, είναι η εταιρία του Τζέιλεν Μπράουν και το πρώτο παπούτσι μοιάζει να έχει εμπνευστεί από τον ήρωά του, τον αείμνηστο Κόμπε Μπράιαντ, κάτι που επιβεβαιώνει και ο ίδιος, ενώ οι τιμές των προϊόντων έχει αποφασιστεί ότι θα είναι 40% χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό. Όχι λόγω τεχνοκρατικής στρατηγικής, αλλά για να μπορούν να τα χαρούν όλοι. Ή έστω αρκετοί ενδιαφερόμενοι...