Εξώδικο του Παναθηναϊκού ΑΟ για τη διαφήμιση που σήκωσε... θύελλα αντιδράσεων - Δείτε το τηλεοπτικό σποτ (vid)

Παναθηναϊκός ΑΟ

i

© pao1908.com

Εξώδικο του Παναθηναϊκού ΑΟ για τη διαφήμιση που σήκωσε... θύελλα αντιδράσεων - Δείτε το τηλεοπτικό σποτ (vid)

Γιώργος Ραφαήλ Γκόγκος 14:02 - 21.05.2024 / Ανανεώθηκε: 10:30 - 29.05.2024

Ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός πήρε θέση μέσω ανακοίνωσης και έστειλε εξώδικο για τη διαφήμιση φριτέζας, που προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις.

Μία διαφήμιση φριτέζας που προβάλλεται τις τελευταίες ημέρες στην ελληνική τηλεόραση, έχει σηκώσει... θύελλα αντιδράσεων.

Πρόκειται για μία διαφήμιση του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή, στην οποία πρωταγωνιστούν δύο άνδρες με γυρισμένη την πλάτη και φορώντας εμφανίσεις που παραπέμπουν σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό.

Μέσω ανακοίνωσης, ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός γνωστοποίησε πως θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για να αποσυρθεί η διαφήμιση, δείχνοντας έτσι την αντίδρασή του.

Ποιος είναι φαβορί για την κατάκτηση της επόμενης Stoiximan Super League; Αυτές είναι οι αποδόσεις των στοιχηματικών
STOIXIMAN SUPER LEAGUE

23:05 - 20.05.2024

Ποιος είναι φαβορί για την κατάκτηση της επόμενης Stoiximan Super League; Αυτές είναι οι αποδόσεις των στοιχηματικών

Καλά-καλά δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί η φετινή Stoiximan Super League και ήδη άρχισαν να βγαίνουν τα φαβορί για την επόμενη. Ποια ομάδα έχει τις περισσότερες πιθανότητες να σηκώσει το τρόπαιο της σεζόν 2024-25;

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας που προάγει ξεκάθαρα τη βία.

Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.

Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας.

Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.

Φροντίζει λοιπόν ο…δημιουργός αυτής της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να φαίνεται το σήμα της ομάδας.

Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι…χαμένοι της υπόθεσης.

Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει…Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.

Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση.

Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες».

Ο Γιαννακόπουλος παρέθεσε δείπνο στην ομάδα του Παναθηναϊκού ενόψει Final 4
EUROLEAGUE

23:31 - 20.05.2024

Ο Γιαννακόπουλος παρέθεσε δείπνο στην ομάδα του Παναθηναϊκού ενόψει Final 4

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, λίγα 24ωρα πριν το Final 4 του Βερολίνου, παρέθεσε δείπνο στην ομάδα του Παναθηναϊκού, στο οποίο μίλησε με τα καλύτερα λόγια την προσπάθεια των Πρασίνων μέσα στη σεζόν.

Δείτε τη διαφήμιση: