Μάχη στα χιόνια μέχρις εσχάτων, με φόντο την κορυφή.
Με το καθιερωμένο shakedown, την Πέμπτη, και την πρώτη ειδική διαδρομή, ξεκίνησε το δεύτερο ράλι της χρονιάς στη Σουηδία.
Σε απόλυτα χιονισμένο τοπίο, οι ομάδες αφού προετοιμάστηκαν σε μια διαδρομή 5,45 χιλιομέτρων, κοντά στη βάση της διοργάνωσης Ουμέα, ρίχτηκαν στη μάχη του αγώνα. Ο Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα, περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, που τερμάτισε δεύτερος στο πρώτο ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, ήταν ο ταχύτερος στις δοκιμές με το Toyota Yaris, καταγράφοντας μέση ταχύτητα 115 χλμ./ώρα.
21:08 - 09.02.2023
Με νέα απόχρωση και αισιοδοξία η νέα Williams FW45
Το μονοθέσιο FW45 έχει δεχθεί βελτιώσεις προκειμένου να ξεφύγει η εταιρεία από την τελευταία θέση.
Το ίδιο ταχύτερος ήταν και στην πρώτη, υπερειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 5,16 χλμ., αφήνοντας δεύτερο τον Εσθονό Οτ Τάνακ με Ford Puma, με 1,6 δευτ. διαφορά. Ο Ελφιν Εβανς, με ένα ακόμα Yaris, έμεινε στα 3,1 δευτ. απόσταση από τον Ροβάνπερα, ενώ ο Φινλανδός Λάπι, με Hyundai i20N ήταν στα 3,9 δευτ. διαφορά, έχοντας περισσότερη αυτοπεποίθηση, ύστερα από την όγδοη θέση στο Μόντε Κάρλο, τον περασμένο μήνα, ένα αποτέλεσμα που, κατά τη δική του παραδοχή, τον έκανε να νιώθει απογοητευμένος.
Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai έμεινε 5 δευτ. πίσω από την κορυφή και ο Κατσούτα με Toyota στα 5,6 δευτ. Ο Μπριν με Hyundai, ήταν 7ος σε απόσταση 6,7 δευτ. και 8ος βρέθηκε ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ με Puma, στα 10,8 δευτ.
Αύριο η ημέρα περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές με 106,76 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ο αγώνα ολοκληρώνεται την Κυριακή.