Η Alpine θέλει ακόμα και τίτλο
i

Α523/ ©Alpine

Η Alpine θέλει ακόμα και τίτλο

Δημήτρης Μπαλής • 15:28 - 17.02.2023 / Ανανεώθηκε: 09:54 - 20.08.2024

Η γαλλική ομάδα ήταν η τελευταία η οποία παρουσίασε το νέο μονοθέσιό της Α523.

Η Alpine παρουσίασε την Α523, σκοπεύοντας να κοντράρει όσο μπορεί τις μεσαίες ομάδες του γκριντ, μολονότι τα μελλοντικά της σχέδια κάνουν ακόμα και λόγο για διεκδίκηση του τίτλου, αν και αυτός ο στόχος θα γίνει περισσότερο εφικτός τα επόμενα χρόνια. Η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου περιλαμβάνει περισσότερη μπλε απόχρωση, αλλά όπως όλα τα μονοθέσια που παρουσιάστηκαν από τις προηγούμενες ομάδες, έτσι και στην Α523, πολλά εξαρτήματα δεν έχει βαφτεί, φαίνεται το καθαρό ανθρακόνημα

Ήταν μια λύση που βρήκαν όλοι για να εξοικονομηθεί βάρος. Αξίζει να τονιστεί, πάντως, ότι όπως το 2022, έτσι και φέτος, η ομάδα θα χρησιμοποιήσει και τη ροζ απόχρωση, αλλά αυτό θα συμβεί μόνο στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν, που είναι προγραμματισμένοι να διεξαχθούν σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία. 

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν οι Λοράν Ρόσι, CEO της Alpine, Ότμαρ Σαφνάουζερ, τεχνικός διευθυντής και οι δύο οδηγοί, Εστεμπάν Οκόν και Πιερ Γκασλί, με τον δεύτερο να έχει αφήσει την Alpha Tauri, αποτελώντας ένα αμιγώς γαλλικό δίδυμο. Με μια πρώτη ματιά, η Α523 αποτελεί εξέλιξη της Α522 και όχι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, κάτι λογικό, αν αναλογιστεί κανείς την περσινή πορεία της ομάδας, που κατάφερε να ολοκληρώσει τη χρονιά στο μέσον της βαθμολογίας.

A523/ © Alpine

Από τα εξαρτήματα που «κλέβουν» την παράσταση, είναι το κάλυμμα του κινητήρα, που θυμίζει σε πολλά εκείνο της W14 της Mercedes, ενώ όσον αφορά στην τεχνολογία της πίσω ανάρτησης, άλλαξε η γεωμετρία, καθώς από pullrod έγινε pushrod, προκειμένου να εξοικονομηθεί βάρος, να ρέει καλύτερα και ευκολότερα ο αέρας, αλλά και να διευκολυνθεί το έργο των μηχανικών για να δουλεύουν πιο ελεύθερα στο πίσω μέρος.

A523/ ©Alpine

Αυτό που ήθελε να κάνει η Alpine, ήταν να λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας που την ταλάνισαν πέρυσι και αυτά αφορά τον κινητήρα και προφανώς αυτός ήταν ο λόγος που πριν την παρουσίαση, αλλά και για λόγους βιντεοσκόπησης, ο Οκόν συμπλήρωσε εννέα γύρους στην πίστα στο Σίλβερστοουν, πριν ο Γκασλί κάνει άλλους οκτώ, σύνολο 100 χιλιόμετρα.

A523/© Alpine

Ο αριθμός 100 ίσως να μην είναι τυχαίος, καθώς, όπως είπε ο Σαφνάουζερ, στόχος της Alpine είναι να φτάσει στην κατάκτηση του τίτλου, όταν η ομάδα φτάσει κάπου κοντά στους 100 αγώνες, επιχείρημα που άρχισε από πέρυσι, άρα απομένουν ακόμα περίπου άλλοι 80 ή σχεδόν άλλα 3-5 χρόνια.

A523/ ©Alpine

Δηλώσεις, έκαναν οι δύο οδηγοί, με τον Οκόν να σημειώνει. «Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν για να συνεχίσω την ανοδική πορεία από πέρυσι και ανυπομονώ να οδηγήσω το αυτοκίνητο σωστά στις δοκιμές. Είμαι σίγουρος ότι θα φανεί εκπληκτικό στην πίστα. Δούλεψα πολύ σκληρά τον χειμώνα για να προετοιμαστώ για την έναρξη της σεζόν, νιώθω ότι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και αυτή τη στιγμή, είμαι έτοιμος», είπε μεταξύ άλλων, με τον Γκασλί να προσθέτει: «Ανυπομονώ να δω τις δυνατότητες και τις ικανότητες της A523 στις δοκιμές πριν από τη σεζόν και να συνεχίσω να είμαι πιο άνετος με την ομάδα. Η εμπειρία της δύναμης της A522 στο τέλος της περασμένης σεζόν και το να βλέπω τις εξελίξεις που φέρνει η ομάδα για το φετινό μονοθέσιο με έχει ενθουσιάσει για το τι πρόκειται να ακολουθήσει».

Tags: