Με τέτοιο τρόπο προσπαθούν να αποδώσουν «δικαιοσύνη» και να αλλάξει το αποτέλεσμα του γκραν πρι στο Άμπου Ντάμπι το 2021.
Μπορεί να έχουν περάσει περίπου 16 μήνες από το γκραν πρι στο Άμπου Ντάμπι, αλλά οι φίλοι του Λιούις Χάμιλτον, προφανώς δεν έχουν ξεχάσει τι συνέβη εκείνο το βράδυ. Και κανείς μας, εδώ που τα λέμε, καθώς συνέβησαν πάρα πολλά. Ο Χάμιλτον όδευε για τον 8ο τίτλο της καριέρας του και βρισκόταν μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν κατά περίπου 11 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά έως ότου ο Νίκολας Λατίφι προσκρούσει στον προστατευτικό τοίχο στους τελευταίους γύρους, αναγκάζοντας το αυτοκίνητο του αλυτάρχη να μπει στην πίστα.
Αυτό, έδωσε την ευκαιρία στον Φερστάπεν να βάλει φρέσκια μαλακή γόμα, με τον Χάμιλτον από τη μεριά του να μην μπορεί να αλλάξει τη φθαρμένη σκληρή, καθώς αν το έκανε, δεν θα έμπαινε στα πιτ ο Ολλανδός, που έτσι θα περνούσε επικεφαλής του αγώνα. Όλα έδειχναν πως ο αγώνας θα ολοκληρωνόταν υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς όλοι οι οδηγοί που είχαν δεχτεί γύρο, έπρεπε να περάσουν τους πρωτοπόρους και να πάρουν κανονικά τη θέση τους πίσω από αυτούς. Όμως, ο τότε διευθυντής αγώνων, Μάικλ Μάσι, επέτρεψε μόνο σε αυτούς που βρίσκονταν ανάμεσα στους Χάμιλτον και Φερστάπεν να πάρουν κανονικά θέση, μια αμφιλεγόμενη απόφαση που συζητιέται ακόμα και τώρα.
14:26 - 19.04.2023
Ποιος οδηγός της F1 θα ήθελε να γίνει μυστικός πράκτορας, αρχιτέκτονας ή πιλότος μαχητικών; (vid)
Ολοι κάποια άλλη δουλειά θα έκαναν, αν δεν ήταν οδηγοί στη Formula 1 – Τι θα ήθελαν να κάνουν όμως;
Το αποτέλεσμα αυτών ήταν να περάσει ο Ολλανδός τον Βρετανό στον τελευταίο γύρο, καταφέρνοντας να φτάσει στην κατάκτηση του πρώτου τίτλου της καριέρας του στη Formula 1 και τον Χάμιλτον να λέει αποσβολωμένος στον ασύρματο πως «ο αγώνας χειραγωγήθηκε». Μην ξεχνώντας λοιπόν τι έγινε τότε, οι φίλοι του Χάμιλτον συγκέντρωσαν μέσω του Change.org 100.000 υπογραφές (η διαδικασία συνεχίζεται με όριο τις 150.000 υπογραφές), ζητώντας την αλλαγή του τελικού αποτελέσματος, με τον τίτλο να πηγαίνει στον Χάμιλτον.
Πάντως, όσες υπογραφές και αν συγκεντρωθούν, η τελική κατάταξη δεν θα αλλάξει ποτέ και ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να έχει δύο τίτλους. Εκείνον του '21 και τον επόμενο του '22, έστω και αν ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνεν, ο οδηγός της McLaren, Λάντο Νόρις και ο σχολιαστής του Skysports, Τεντ Κράβιτζ, έχουν μπερδευτεί πολλές φορές, λέγοντας πως ο Χάμιλτον έχει οκτώ πρωταθλήματα και όχι επτά!!!
Μάλιστα, για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι της Red Bull δε προτιμούσαν να κάνουν δηλώσεις στο Skysports, διότι ο Κράβιτζ, ηθελημένα ή όχι, θύμιζε σε πολλούς πως στο Άμπου Ντάμπι το '21, το αποτέλεσμα έπρεπε να είναι διαφορετικό.