Η Audi Sport GmbH, θυγατρική της Audi, γιόρτασε στην ιστορική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ
Σχεδόν 40 χρόνια πριν – στις 10 Οκτωβρίου 1983 – ιδρύθηκε η Audi Sport GmbH, όπως είναι σήμερα γνωστή ως quattro GmbH.
Ωστόσο, λίγους μήνες πριν και συγκεκριμένα το Σαββατοκύριακο 18–21 Μαΐου, ξεκίνησαν οι εορτασμοί της μάρκας με τα τέσσερα δαχτυλίδια και μάλιστα από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, την «Πράσινη Κόλαση» όπως αναφέρεται, στην περιοχή του Αϊφελ, μια πίστα άρρηκτα συνδεδεμένη με την θυγατρική της Audi στα σπορ αυτοκίνητα.
13:22 - 20.05.2023
Το νέο AC Cobra GT Roadster σε παγκόσμια πρεμιέρα στο στάδιο της Τότεναμ
Η AC Cars αποκάλυψε πλήρως το εκπληκτικό νέο AC Cobra GT Roadster στο Λονδίνο.
Η Audi Sport είναι επίσημος συνεργάτης του 24ωρου αγώνα από το 2002 και παρέχει τα «επίσημα αυτοκίνητα» στους διοργανωτές του αγώνα. Από το 2009, το Audi R8 LMS αγωνίζεται στον μαραθώνιο του Αϊφελ, που είναι ένα από τα ετήσια highlights των αγώνων. Μάλιστα, με έξι συνολικά νίκες και τρεις επιπλέον νίκες στην κατηγορία GT3 μέχρι σήμερα, η Audi είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην εποχή GT3 του κλασικού endurance στην «Πράσινη Κόλαση».
Στη φετινή έκδοση του 24ωρου αγώνα, τα τέσσερα αυτοκίνητα Audi R8 LMS των Audi Sport Teams θα αγωνιστούν σε ρετρό σχέδια για τον εορτασμό της 40ης επετείου της Audi Sport GmbH, με διάσημες ζωγραφιές από την ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Audi.
Στο ξεκίνημα των εορτασμών, η Audi είχε μαζί της τους πρώην πρωταθλητές του DTM Μάικ Ροκενφέλερ, Τίμο Σχάιντερ και Μάρτιν Τόμτσικ, οι οποίοι έφεραν τον αριθμό 40 στα αυτοκίνητά τους.
Στην πίστα βρέθηκαν διάφορα μοντέλα από την ιστορία της εταιρείας, όπως τα Audi R8 και RS 4 Avant πρώτης γενιάς, το τρέχον R8 GT και το RS 4 Avant Competiton.
Ένα άλλο highlight ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό Audi S1 Hoonitron, με το οποίο ο πρόσφατα αδικοχαμένος Κεν Μπλοκ προκάλεσε σάλο στους δρόμους του Λας Βέγκας στο βίντεο «Electrikhana».
Η Audi Sport GmbH εκτός από την ανάπτυξη και την παραγωγή μοντέλων υψηλών επιδόσεων, είναι υπεύθυνη τόσο για τους αγώνες με τα εργοστασιακά αυτοκίνητα όσο και για ιδιώτες οδηγούς αγώνων. Η εταιρεία αυτή τη στιγμή απασχολεί περίπου 1.500 άτομα. Το 2022, η εξ ολοκλήρου θυγατρική της AUDI AG σημείωσε και πάλι ρεκόρ πωλήσεων με ακριβώς 45.515 αυτοκίνητα. Με 16 μοντέλα, το χαρτοφυλάκιο οχημάτων είναι μεγαλύτερο από ποτέ, από το συμπαγές Audi RS 3 Sportback και το SUV υψηλών επιδόσεων RS Q8 μέχρι το σούπερ σπορ αυτοκίνητο R8 Coupe και το κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο, το RS e-tron GT. Με το πλήρως ηλεκτρικό τετράθυρο κουπέ, η σπορ θυγατρική της Audi επιδεικνύει ένα πρωτοποριακό πνεύμα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Πέρυσι, 10.042, ή περίπου το ένα τέταρτο των οχημάτων που παραδόθηκαν από την Audi Sport GmbH, ήταν ήδη μοντέλα της οικογένειας e-tron GT, με περίπου ένα στα τρία από αυτά να είναι μοντέλο RS. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, το χαρτοφυλάκιο πρόκειται να μετατραπεί 100% σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία (BEV) και plug-in υβριδικά (PHEV).
Η Audi Sport GmbH βρίσκεται πίσω και από το πρωτοποριακό πρωτότυπο Audi RS Q e-tron που δημιουργήθηκε το 2021 για την πρώτη του συμμετοχή στο θρυλικό Ράλι Ντακάρ. Η ιδέα του συστήματος μετάδοσης κίνησης του οχήματος συνδυάζει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με μια μπαταρία υψηλής τάσης και έναν μετατροπέα ενέργειας υψηλής απόδοσης που φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Ο μετατροπέας ενέργειας αποτελείται από έναν κινητήρα TFSI από το DTM συνδεδεμένο με μια μονάδα μετάδοσης κίνησης από τη Formula E, ως γεννήτρια. Σημειώνω ότι από το 2026, τα τέσσερα δακτυλίδια θα αγωνίζονται και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Οι νέοι κανόνες βασίζονται σε μεγαλύτερη ηλεκτροδότηση και η ηλεκτρική μονάδα μετάδοσης κίνησης (MGU-K) θα έχει τότε σχεδόν τόση ισχύ με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι εξαιρετικά αποδοτικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1.6lt θα τροφοδοτούνται από βιώσιμο συνθετικό καύσιμο.
Τα τελευταία 10 χρόνια, περισσότερα από 250.000 οχήματα βγήκαν από την παραγωγή και κατακτήθηκαν πάνω από 400 τίτλοι στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.