Αποκαλύφθηκε η νέα Alfa Romeo C43 (vid)
i

© Alfa Romeo

Αποκαλύφθηκε η νέα Alfa Romeo C43 (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 19:50 - 07.02.2023 / Ανανεώθηκε: 10:06 - 20.08.2024

Ανανεωμένο σχέδιο, με νέα κινητήρια μονάδα της Ferrari, έτοιμη για τις δοκιμές στη Βαρκελώνη.

Με διαδικτυακό τρόπο αποκάλυψε η Alfa Romeo F1 Team Stake το νέο της μονοθέσιο, στην έδρα της ομάδας στο Χίνγουιλ της Ελβετίας, εκεί όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της Sauber Motorsport, η οποία προετοιμάζει το μονοθέσιο.

Η νέα C43 έχει πιο επιθετικό ύφος, με κυρίαρχα χρώματα το κόκκινο και το μαύρο, με το Centro Stile Alfa Romeo να έχει αναλάβει την εμφάνιση του μονοθεσίου.

Σχεδιασμένη από την ομάδα του Ζαν Μονσό, και εφοδιασμένη με τη νέα κινητήρια μονάδα της Ferrari, η C43 είναι μια εξέλιξη του περσινού, επιτυχημένου μονοθεσίου C42, έχοντας μικρές, αλλά σημαντικές αλλαγές, λόγω των νέων κανονισμών της FIA. Στην Alfa Romeo ελπίζουν ότι οι αναβαθμίσεις και τα νέα στοιχεία στη C43, θα προσφέρουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Αν και υπάρχει μια γενική οπτική ομοιότητα με το περσινό αυτοκίνητο, το νέο είναι διαφορετικό σε δύο βασικούς τομείς που θα ξεμπλοκάρουν την αεροδυναμική συμφόρηση, που καθόρισε το όριο των δυνατοτήτων του C42.

Η σχεδιαστική ομάδα άλλαξε ριζικά τη διαδρομή ψύξης για να δημιουργήσει μια λιγότερο αεροδυναμικά ανατρεπτική διαδρομή για τη ροή αέρα που κατευθύνεται μεταξύ των πίσω ελαστικών. Επίσης, μεγαλύτερο μέρος της περιοχής του ψυγείου έχει μετακινηθεί προς τα πάνω, κατά μήκος της κεντρικής γραμμής του αυτοκινήτου, όπως είχαν πέρυσι οι Mercedes, Red Bull και Alpine. Ουσιαστικά, η ομάδα θέλησε πιο γρήγορη ροή του αέρα πίσω από τον διαχύτη και αυτόν που περνά μέσα από τις σήραγγες, για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Νέα είναι και η πίσω ανάρτηση. Στο πλάι, τα πέλματα εξακολουθούν να έχουν σχήμα σταγόνας, αλλά με λιγότερο παχύ κεφάλι από πέρυσι, υποδηλώνοντας την αναδιάταξη της περιοχής του ψυγείου και πιθανώς την αύξηση του μεταξονίου.

Βέβαια, στην πράξη θα φανεί το αποτέλεσμα των αλλαγών, με τα πρώτα δείγματα γραφής να εμφανίζονται στη Βαρκελώνη, αυτή τη βδομάδα, κατά τη διάρκεια των πρώτων δοκιμών.

Στην παρουσίαση του μονοθεσίου παρόντες ήταν ο επικεφαλής της ομάδας, Αλεσάντρο Αλούνι Μπράβι, ο τεχνικός διευθυντής, Ζαν Μονσό, οι δύο οδηγοί Βάλτερι Μπότας και Τσου Γουανγιού καθώς και ο αναπληρωματικός οδηγός, Τέο Πουρσέρ.

«Το νέο μας μονοθέσιο είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, αλλά αποτελεί μόνο την αρχή. Πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια με ταπεινότητα και αφοσίωση ώστε να έχουμε την απόδοση που θέλουμε στην πίστα. Όλοι στην ομάδα είναι εστιασμένοι σε αυτό τον σκοπό και είμαι σίγουρος ότι οι κόποι μας θα ανταμειφθούν», ανέφερε ο Μπράβι, με τον Μονσό να υποστηρίζει ότι: «Ελπίζω να είναι ταχύτερο από το πετυχημένο περσινό μονοθέσιο, αλλά και πιο αξιόπιστο, μια παράμετρος στην οποία εστιάσαμε ιδιαίτερα».

Ο Βάλτε Μπότας σημείωσε ότι: «Επιτέλους η C43 είναι εδώ και ανυπομονώ να την οδηγήσω στην πίστα. Είχαμε μια ενδιαφέρουσα πρώτη χρονιά με την ομάδα και κάναμε σημαντική πρόοδο. Τώρα πρέπει να πάμε ακόμα καλύτερα. Προφανώς έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας, αλλά είμαι σίγουρος ότι δικαίως μπορούμε να προσβλέπουμε σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Ανυπομονώ να επιστρέψω στους αγώνες και να ξεκινήσει η νέα σεζόν», ενώ ο Τσου Γκουανγιού, τόνισε ότι: «Πέρυσι η ομάδα με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και μου έδωσε το χρόνο να βελτιωθώ. Οι προσδοκίες για φέτος είναι σαφώς υψηλότερες και θα εφαρμόσω όσα έμαθα πέρυσι στη νέα σεζόν. Είμαι ενθουσιασμένος και έτοιμος να επιτεθώ».