Ο Άντριαν Νιούι έχει δεσμευτεί για το μέλλον του στη Formula 1 στη Red Bull, αφού συμφώνησε για την επέκταση του συμβολαίου του με την αυστριακή ομάδα.
Η τρέχουσα συμφωνία του θρυλικού σχεδιαστή της Formula 1, Άντριαν Νιούι ήταν προς ανανέωση στα τέλη του τρέχοντος έτους, προκαλώντας πρόσφατες εικασίες ότι θα μπορούσε να στοχοποιηθεί από τους ανταγωνιστές.
Αλλά μετά από ένα κυρίαρχο ξεκίνημα της σεζόν του 2023 για τη Red Bull, πηγές αποκάλυψαν ότι η ομάδα και ο Νιούι έχουν προχωρήσει γρήγορα για να διευθετήσουν τις λεπτομέρειες μιας νέας συμφωνίας που θα τους δει να συνεργάζονται για πολλά ακόμη χρόνια.
Ο Νιούι θα συνεχίσει τον ρόλο του ως επικεφαλής τεχνικού διευθυντή, έχοντας την επίβλεψη της προόδου της Red Bull, των δραστηριοτήτων προηγμένης τεχνολογίας και του νέου της τμήματος Powertrains.
19:03 - 02.05.2023
Η πίστα του Μπακού θα παραμείνει στο πρόγραμμα της Formula 1 μέχρι το 2026
Η Formula 1 ανακοίνωσε μέσω των social media ότι το γκραν πρι του Αζερμπαϊτζάν θα παραμείνει στο καλεντάρι, μέχρι τη σεζόν του 2026, με την υπογραφή νέας τριετούς συμφωνίας.
Αν και δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση του νέου συμβολαίου, ούτε λεπτομέρειες για το πόσο διαρκεί, ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι ο Νιούι ήταν πλέον επίσημα δεσμευμένος στην ομάδα μετά την αρχική ένταξη το 2006.
Η Red Bull δεν έχει κάνει επίσημη ανακοίνωση για την ανανέωση του συμβολαίου του 64χρονου, αλλά την έκανε γνωστή ο διευθυντής της αυστριακής ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ λέγοντας: «Ο Άντριαν υπήρξε βασικός πυλώνας (της ομάδας) σχεδόν από το ξεκίνημα. Καλύπτει πάρα πολλούς τομείς και το να έχουμε το βάθος της γνώσης και της εμπειρίας του, και τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται με τους νέους σχεδιαστές, είναι κάτι σπουδαίο. Έχει ακόμη το ίδιο κίνητρο που είχε πάντοτε. Προφανώς έχει μεγάλο ενδιαφέρον για όσα συμβαίνουν στον τομέα των κινητήρων (RBPT)αλλά και για τον τομέα της Red Bull Advanced Technology. Συνεπώς, καλύπτει και τους τρεις πυλώνες μας στο Μίλτον Κινς».
Και συμπλήρωσε: «Είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός μηχανολόγος σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με την καύση. Μπορούμε να δούμε ότι είναι απόλυτα πεπεισμένος για το πρόγραμμα (των κινητήρων) και βλέπει τη δυναμική όλου του πακέτου [κατασκευής σασί και κινητήρα στην ίδια στέγη] μακροχρόνια».