Η Jaguar πέτυχε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα με τις τρεις θέσεις του βάθρου, δύο με δικά της αυτοκίνητα και ένα που φορά δικό της μοτέρ.
Για πρώτη φορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E, των ηλεκτρικών μονοθεσίων, πήγε στη Βραζιλία.
Στους δρόμους του Σάο Πάουλο έγινε απίστευτη μάχη, από την αρχή μέχρι το τέλος, με τρία μονοθέσια να βρίσκονται σχεδόν μαζί στη γραμμή του τερματισμού.
Μάλιστα και τα τρία αυτοκίνητα, είχαν Jaguar σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο Μιτς Εβανς με τη Jaguar TCS Racing κατάφερε να πάρει μια φοβερή νίκη, την πρώτη του φέτος, στα τέσσερα γκραν πρι που έχουν γίνει, αφήνοντας δεύτερο τον Νικ Κάσιντι της Envision Racing, η οποία εφοδιάζεται με κινητήριο σύστημα της Jaguar και τρίτο τον Σάμ Μπερντ της Jaguar TCS Racing. Οι τρεις τους είχαν μια διαφορά του μισού δευτερολέπτου, σε έναν συναρπαστικό αγώνα.
Ξεκινώντας από την 3η θέση στο γκριντ, ο Εβανς κατάφερε να πάρει τα ηνία του αγώνα στην πίστα των 11 στροφών, μόλις στον 32ο από τους 35 γύρους, προσπερνώντας τον συμπατριώτη του Νεοζηλανδό (και οι δύο από το Οκλαντ), Κάσιντι.
21:40 - 25.03.2023
Βαρύ πρόστιμο στον Νέλσον Πικέ για το ρατσιστικό σχόλιο στον Χάμιλτον - Το υπέρογκο ποσό που καλείται να πληρώσει
Ο Νέλσον Πικέ κρίθηκε ένοχος από το δικαστήριο της Βραζιλίας για ρατσιστικά σχόλια εναντίον του Λιούις Χάμιλτον. Και καλείται να πληρώσει ένα πολύ βαρύ πρόστιμο.
Μετά την κίνηση - ματ του Εβανς, ούτε ο Κάσιντι, που προσπάθησε να ξαναπεράσει, ότι ο Μπερντ, κατάφεραν να αντιστρέψουν τη σειρά, με αποτέλεσμα η νίκη του Εβανς να δώσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Για τον Μπερντ, που ξεκίνησε από τη 10η θέση στο γκριντ, ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, ενώ για τον Κάσιντι, αν είχε κερδίσει, θα ήταν το τέλειο, καθώς στους τρεις τελευταίους αγώνες έχει ανέβει ισάριθμες φορές στο βάθρο, όντας δεύτερος και στην Ινδία και τρίτος στη Νότιο Αφρική, στον προηγούμενο αγώνα.
Ο αγώνας είχε πολλές ανακατατάξεις, με τον Στόφελ Βαντόρν της DS PENSKE να ξεκινά από την πολ ποζίσιον, έχοντας πίσω του τον Αντόνιο Φέλιξ ντα Κόστα με την Porsche, ο οποίος χρησιμοποίησε το ATTACK MODE για να περάσει, χωρίς να τα καταφέρει. Ο Κάσιντι πέρασε προσωρινά, όμως ο Βαντόρν ξαναπέρασε, με τον Ντα Κόστα να κερδίζει την πρωτοπορία με τις συνεχείς αλλαγές.
Στον 20ό γύρο ο Κάσιντι τέθηκε επικεφαλής μέχρι τον 32ο γύρο, που πέρασε μπροστά ο Εβανς. Τέταρτος τερμάτισε ο Ντα Κόστα και 5ος ο Βερνιέ της DS PENSKE.
Ο επικεφαλής της βαθμολογίας Πασκάλ Βερλάιν με Porsche, ήταν 18ος στο γκριντ και είχε δύσκολη δουλειά στον αγώνα, φθάνοντας μέχρι την 7η θέση, που του έδωσε 6 βαθμούς, ώστε να παραμείνει πρώτος. Εχει 86 βαθμούς, και ακολουθούν ο Τζάκ Ντένις της Andretti με 62, ο Κάσιντι με 61, ο Βερνιέ με 60, ο ντα Κόστα με 58, ο Μερντ με 44, ο Μπουεμί με 42, ο Ραστ με 40 και ο Εβανς με 39.
Ο επόμενος, διπλός αγώνα της Formula E είναι στο Βερολίνο, όπου θα βρεθούμε σε αποστολή του SPORTAL, 22 και 23 Απριλίου.