Ο Ισπανός οδηγός της Scuderia «ενημέρωσε» τους φίλους της φίρμας να μην περιμένουν κάποιο θαύμα στην Ίμολα, παρά τις αναβαθμίσεις.
Στις 21 Μαΐου διεξάγεται στην Ίμολα το επόμενο γκραν πρι της Formula 1, το 6ο κατά σειρά, με τους τιφόζι της Ferrari να περιμένουν πώς και πώς να δουν την ομάδα τους ικανή να παλέψει για μια νίκη. Ο μεγαλύτερος αντίπαλος είναι η Red Bull, που φαντάζει άπιαστη μετά και τα αποτελέσματα στο Μαϊάμι, ενώ κανείς δεν θα πρέπει να ξεχνά την Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο, που από τη μεριά του εμφανίζεται σχεδόν συνεχώς στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
09:34 - 09.05.2023
Ο Φερστάπεν έκλεισε τα στόματα όσων τον αποδοκίμασαν
Ήταν η πρώτη φορά φέτος, που στο Μαϊάμι, αρκετοί ήταν εκείνοι που γιούχαραν τον Ολλανδό πρωταθλητή.
Επίσης, και η Mercedes ετοιμάζεται να εμφανίσει νέα στοιχεία στο μονοθέσιο, στην Ιμολα, οπότε η κατάσταση… αγριεύει για τη Ferrrari.
Άρα, το έργο των ανθρώπων της Ferrari είναι δύσκολο, αφού δεν θα πρέπει να ξεπεραστούν μόνο τα εμπόδια των δύο RB19, αλλά και της AMR23 του Αλόνσο. Ναι μεν η ιταλική ομάδα θα βασιστεί σε κάποιες αναβαθμίσεις που ήταν προγραμματισμένες ούτως ή άλλως για την Ίμολα, αλλά ο Κάρλος Σάινθ βάζει τα πράγματα στη θέση τους, σημειώνοντας πως ακόμα και με αυτές τις αναβαθμίσεις, η διαφορά από τη Red Bull, δεν καλύπτεται. Με λίγα λόγια, δε γίνονται θαύματα.
«Στην Ίμολα θα γίνουν πολλές αλλαγές στο αυτοκίνητο, αλλά ειλικρινά πιστεύω πως η διαφορά από τη Red Bull είναι τόσο μεγάλη, που δε θα μειωθεί σε έναν χρόνο. Αλλά έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα και γνωρίζω πόσο σημαντικές είναι οι αναβαθμίσεις που έρχονται», ήταν τα λόγια του Ισπανού οδηγού της Ferrari.
Η Scuderia κατέχει αυτή τη στιγμή την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών με 78 πόντους, πίσω από τις Red Bull, Aston Martin και Mercedes, ενώ στους οδηγούς ο Σάινθ είναι πέμπτος με 44 και ο Σαρλ Λεκλέρ έβδομος με 34. Είναι φανερό πως η SF23 δεν μπορεί να παλέψει για τη νίκη και ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματά της, είναι πως «τρώει» σε μεγαλύτερο βαθμό τα εμπρός ελαστικά της σε σχέση με την RB19, πρόβλημα που είχε εμφανιστεί πέρυσι και οι Ιταλοί ακόμα δεν έχουν καταφέρει να λύσουν.