Ο Βρετανός είχε υποστηρίξει πως η RB19 είναι το πιο γρήγορο μονοθέσιο που έχει δει ποτέ στη ζωή του.
Το τρία στα τρία έχει κάνει έως τώρα στους πρώτους αγώνες της νέας σεζόν η Red Bull. Έχει κερδίσει σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία, δίχως να ανησυχεί, σχεδόν καθόλου, για τους αντιπάλους της. Η ταχύτητα της RB19 φάνηκε, μάλιστα, στο Άλμπερτ Παρκ, όταν ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε σαν σταματημένο τον Λιούις Χάμιλτον. Με ανοικτό το DRS, η RB19 είναι γρηγορότερη κατά περίπου 35χλμ./ώρα, όταν την ίδια στιγμή δεν το χρησιμοποιεί η W14. Εξωφρενικό νούμερο, αν σκεφτεί κανείς πως η κάθε λεπτομέρεια παίζει μεγάλο ρόλο στην απόδοση ενός αυτοκινήτου.
Λίγο μετά το γκραν πρι που έγινε στη Σαουδική Αραβία, το δεύτερο δηλαδή του 2023, ο Χάμιλτον είχε πει πως δεν έχει δει ποτέ ξανά τόσο γρήγορο αυτοκίνητο όσο το φετινό της Red Bull, μόνο που η άποψή του δεν έγινε... δεκτή από δύο οδηγούς. Πρώτος ο Φερνάντο Αλόνσο ανέφερε, χαριτολογώντας, πως ο Χάμιλτον «όσο μεγαλώνει, ξεχνάει», θέλοντας να επισημάνει ότι στη «χρυσή» εποχή της η Mercedes ήταν μακράν το καλύτερο και πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Τη σκυτάλη πήρε ο Ολλανδός, δύο φορές πρωταθλητής της Formula 1, που «συντονίζεται» στο ίδιο μήκος κύματος με τον Ισπανό.
15:31 - 11.04.2023
Πολύ ακριβή η Formula 1 για τη Μαλαισία
Οι μεγάλες επενδύσεις στην πίστα, «απαγορεύουν» τη νέα υποψηφιότητα διεκδίκησης αγώνα.
«Πιστεύω πως αν κοιτάξετε τα στατιστικά, αυτές οι δηλώσεις (του Χάμιλτον) δεν είναι σωστές. Αλλά έχουμε κι εμείς καλό αυτοκίνητο. Δεν είναι κάτι κακό αυτό φυσικά, αλλά δεν είμαστε τόσο κυρίαρχοι όσο ήταν η Mercedes τα προηγούμενα χρόνια. Δεν πολυασχολούμαι με αυτά τα πράγματα, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να καταλήξεις πουθενά. Αυτό που κατάφερε η Mercedes, ήταν να είναι τόσο κυρίαρχη, που το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε, ήταν να μειώσουμε τη διαφορά. Μόνο αυτό μπορεί να κάνει ο καθένας», ανέφερε σχετικά ο Φερστάπεν.
Η αλήθεια, πάντως, ίσως να βρίσκεται κάπου στη μέση. Ναι, η Red Bull έχει αποκτήσει μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους της και αυτό που χρειάζεται για να συγκριθεί με τα πετυχημένα χρόνια της Mercedes, είναι να παραμείνει σταθερή και ανταγωνιστική. Από τη μεριά της η Mercedes, κατέκτησε οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών (2014-2021) και επτά οδηγών, έξι με τον Χάμιλτον και ένα με τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Όντως, στα πρώτα χρόνια της κυριαρχίας της η γερμανική φίρμα ήταν ταχύτερη με τη σκληρή γόμα σε σχέση με τις άλλες ομάδες, όταν εκείνες χρησιμοποιούσαν τα μαλακά! Είναι κι αυτό μια παράμετρος.
Και κάτι το οποίο περνάει στα ψιλά είναι πως και τα επτά πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει ο Βρετανός, στην πλάτη του έχει έναν κινητήρα Mercedes. Στον πρώτο του τίτλο, το 2008, όταν οδηγούσε για λογαριασμό της McLaren, η ομάδα του «λειτουργούσε» με μοτέρ με σήμα το αστέρι, ενώ οι υπόλοιποι έξι, αποκλειστικά με Mercedes, κινητήρα και σασί δηλαδή.