Δύο ομάδες βρίσκονται στην αγγλική πίστα, προκειμένου να προχωρήσουν σε μερικές ιδιαίτερα σημαντικές δοκιμές.
Το βρετανικό γκραν πρι ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει τη «σκούπα» του και να τα καθαρίζει πάλι όλα. Πολ ποζίσιον, νίκη και ταχύτερος γύρος για τον Ολλανδό, που τα πήρε όλα κι έφυγε για μια ακόμα φορά. Πλέον, όλοι ετοιμάζονται για την επόμενη «συνάντηση» που είναι προγραμματισμένη για την Ουγγαρία στις 23 Ιουλίου, όμως, το ενδιαφέρον εξακολουθεί να παραμένει στο Σίλβερστοουν.
Για να κάνει ακόμα πιο ασφαλές το σπορ, η Formula 1 δοκιμάζει αυτές τις ημέρες στην αγγλική πίστα νέα τόξα στους τροχούς - κατά κάποιον τρόπο «λασπωτήρες» - ώστε να μειώνεται το σπρέι νερού που αφήνουν πίσω τους τα μονοθέσια στους αγώνες που συνοδεύονται με βροχή.
09:26 - 13.07.2023
Στη Mercedes βασίζουν πολλά στη νέα εμπρός πτέρυγα
Το εξάρτημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα στην Αγγλία, αλλά στη γερμανική ομάδα πιστεύουν πως θα επωφεληθούν περισσότερο στην Ουγγαρία.
Τα τόξα δεν θα καλύπτουν όλο τον τροχό, αλλά περίπου τα 3/4 του, κάτι που θα βοηθήσει τόσο την ορατότητα των οδηγών όσο και την τηλεοπτική κάλυψη, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στους θεατές να βλέπουν καλύτερα τα αυτοκίνητα. Ο βασικός λόγος, όμως, που γίνονται αυτές οι δοκιμές, είναι για την ασφάλεια των οδηγών, που θα έχουν καλύτερη ορατότητα στους βρόχινους αγώνες και μεγαλύτερα επίπεδα ασφάλειας.
Οι δύο ομάδες που λαμβάνουν μέρος στα τεστ είναι η Mercedes και η McLaren, με την πρώτη να «φορά» τα τόξα και τη δεύτερη να μετέχει χωρίς αυτά για να γίνουν επί τόπου οι συγκρίσεις. Τα αυτοκίνητα θα συμπληρώσουν μερικούς γύρους μαζί ή μεμονωμένα και από τα αποτελέσματα θα φανεί το κατά πόσον αυτή η λύση θα εφαρμοστεί στο προσεχές μέλλον.
Η Formula 1 έχει πρώτο μέλημα την ασφάλεια των οδηγών. Αυτός είναι και ο λόγος που σιγά σιγά έχουν ενσωματωθεί στα μονοθέσια τα συστήματα HANS, HALO, αλλά και άλλα, καθώς προέχουν οι οδηγοί, αφού αυτοί είναι που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή τους σε κάθε αγώνα.