Νέα σχεδίαση, διαφορετικό μπροστά σε κάθε έκδοση: με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αμιγώς ηλεκτρικό (EV), υβριδικό και σπορ N Line.
Το Ioniq 5 αποτέλεσε μια ισχυρή σχεδιαστική βάση για τα μελλοντικά μοντέλα της Hyundai, τα οποία διαθέτουν ακόμα πιο τολμηρή σχεδίαση.
Το νέο Kona, που θα κυκλοφορήσει το 2023, είναι ήδη έτοιμο και μάλιστα θα λανσαριστεί σε τέσσερις εκδόσεις, η καθεμιά με το δική της στυλ.
Και εξηγούμαι, καθώς το Kona θα λανσαριστεί σε έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), σε ήπια υβριδική έκδοση (HEV), σε αμιγώς ηλεκτρική
(EV) και σε σπορ N Line.
Με το ολοκαίνουριο KONA, η Hyundai έχει δεσμευτεί για βιώσιμη κινητικότητα και σχεδιαστική λογική LED τεχνολογίας, καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας των πελατών της με μια ποικιλία κινητήρων.
11:34 - 20.12.2022
Το Dacia Jogger έγινε και υβριδικό
Συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1.6lt, δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδει 140hp, έχει αυτόματο κιβώτιο και αυτονομία άνω των 900 χλμ.
Το νέο KONA έχει εξελιχθεί σε ένα μεγαλύτερο αλλά ακόμα αστικοκεντρικό SUV με πιο οδηγοκεντρικό εσωτερικό. Το ολοκαίνουριο μοντέλο αυξήθηκε σε μήκος στα 4,355μ., ήτοι 15εκ. μακρύτερο από το σημερινό μοντέλο, πήρε 2,5εκ. σε πλάτος και 6εκ σε μήκος μεταξονίου.
Ως βάση για τη σχεδίαση των διαφορετικών εκδόσεων, ελήφθη το ηλεκτρικό Kona.
Η εμπρός όψη και ο όγκος του μοντέλου, αναδεικνύεται από την Seamless Horizon Lamp, η οποία στην ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει parametric pixels, σηματοδοτώντας το πρώτο Hyundai με Pixelated Seamless Horizon Lamp.
Το δυναμικό στυλ του τονίζεται με την τολμηρά σμιλεμένη επένδυση του θόλου των τροχών που ενσωματώνει προβολείς και πίσω φώτα, ενισχύοντας το στιβαρό παρουσιαστικό του KONA.
Το δε πίσω μέρος διαθέτει μια ακόμη Seamless Horizon Lamp καθώς και ένα ψηλά τοποθετημένο φωτιστικό stop (HMSL), που είναι ενσωματωμένο άψογα στο σατινέ χρώμιο του σπόιλερ.
Υπάρχουν διάφορες στυλιστικές παραλλαγές μεταξύ των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Το ΚΟΝΑ Electric (EV) διαθέτει parametric pixels στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, σχεδίαση ζάντας αλουμινίου 19 ιντσών εμπνευσμένη από pixel και προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή. Το υβριδικό (HEV) ΚΟΝΑ καθώς και το ΚΟΝΑ με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), μοιράζονται έναν τολμηρό και στιβαρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και μαύρη επένδυση θόλου τροχού. Η N Line έκδοση διαθέτει, προαιρετικά, μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού, για να τονίζει τη χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.
Στην καμπίνα, αυτό που ξεχωρίζει, πρωτίστως, είναι οι δύο ευρείες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal, που ενισχύουν τα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Ο εσωτερικός φωτισμός βελτιώνει την εμπειρία και την ευκολία του χρήστη. Με τον μοχλό ταχυτήτων μετατοπισμένο πίσω από το τιμόνι, παρέχεται μια λιτή διάταξη και πρόσθετος χώρος για αντικείμενα στο κεντρικό τούνελ.
Το χωρίς καμπύλες πίσω κάθισμα ενισχύει την αστική αισθητική του KONA του 21ου αιώνα.
Αυτός ο χώρος διαβίωσης προσφέρει μια μοναδική εμπειρία με μέγιστη χρηστικότητα, άνεση και ευκολία. Στην πίσω πλευρά του οχήματος διατίθεται ένας μεγιστοποιημένος χώρος φόρτωσης.
Με όλα αυτά, αλλά και πολλά άλλα που θα αποκαλύπτονται σταδιακά μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου, είναι βέβαιο ότι το νέο Kona θα μας εντυπωσιάσει.