Ενθουσιασμένος ο Λεκλέρ από την εμφάνιση της SF-23

Ο Σαρλ Λεκλέρ στο Μόντρεαλ

i

©Pirelli

Ενθουσιασμένος ο Λεκλέρ από την εμφάνιση της SF-23

Δημήτρης Μπαλής • 10:34 - 21.06.2023 / Ανανεώθηκε: 15:25 - 14.08.2024

Ο Μονεγάσκος κατάφερε μαζί με τον Κάρλος Σάινθ να φέρουν τα μονοθέσιά τους στην πρώτη πεντάδα στον Καναδά.

Με τους χειρότερους δυνατούς οιωνούς ξεκίνησε το γκραν πρι του Καναδά για τη Ferrari. Αρχικά, ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατάφερε ούτε καν να προκριθεί στο Q3, παλεύοντας για την πολ ποζίσιον, ενώ ο Κάρλος Σάινθ που σημείωσε τον όγδοο καλύτερο χρόνο, τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων για παρεμπόδιση συναθλητή του, κάτι που σήμαινε πως ξεκίνησαν 10ος και 11ος αντίστοιχα.

Όμως, ο αγώνας αποτέλεσε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Οι δύο SF-23 δεν μπήκαν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών, όταν όλοι οι άλλοι το έκαναν, μπήκαν μόλις μία φορά, εν αντιθέσει με τις δύο της πλειονότητας, με το αποτέλεσμα να είναι μια τέταρτη και μια πέμπτη θέση.

«Αποφασίσαμε να μείνουμε στην πίστα κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας και πιστεύω πως ήταν καλό. Κάναμε καλή διαχείριση σε όλα. Στα ελαστικά, στη στρατηγική, ενώ το αυτοκίνητο φάνηκε να είναι καλύτερο σε σχέση με το πρώτο μέρος της σεζόν. Είναι θετική η τέταρτη θέση, όμως, δεν θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί, αλλά να παλεύουμε για τις πρώτες θέσεις. Ξεκινώντας 10ος, έκανα τη ζωή μου δυσκολότερη, ενώ μας λείπει ακόμα ρυθμός», σημείωσε ο Λεκλέρ.

Αξίζει να τονιστεί πως η Ferrari (και) φέτος, αντιμετωπίζει πρόβλημα με τη φθορά των εμπρός ελαστικών της. Ναι μεν εμφανίζεται κάπως ανταγωνιστική στη μάχη για την πολ ποζίσιον, αλλά στους αγώνες, λόγω της φθοράς, τα πράγματα δυσκολεύουν. Ερωτηθείς αν η ομάδα έχει σημειώσει κάποια βήματα εμπρός σε αυτόν τον τομέα, ο Μονεγάσκος αποκρίθηκε.

«Πάντα προσέχω τι λέω. Πιστεύω πως η διαχείριση των ελαστικών δεν είχε κάποια σημασία στον Καναδά. Ένιωθα καλά, αλλά επειδή η πίστα έχει κάποιες ιδιαιτερότητες, θα περιμένω μέχρι την Αυστρία για να επιβεβαιώσω κάτι σχετικά με αυτό».

Tags: