«F1 Power made in Germany» - Ολες οι λεπτομέρειες γα την είσοδο της Audi στη Formula 1

Το αρχικό μονοθέσιο της Audi για την F1

i

©Audi

«F1 Power made in Germany» - Ολες οι λεπτομέρειες γα την είσοδο της Audi στη Formula 1

Sportal newsroom 08:00 - 21.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:58 - 14.08.2024

Αποκαλύψεις στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, για κινητήρα, ομάδα και εργοστάσιο.

Είναι γνωστό και το έχουμε γράψει, ότι η Audi εισέρχεται στον κόσμο της Formula 1 από το 2026, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της Sauber, η οποία την προσφέρει, αυτή τη στιγμή, στην Alfa Romeo.

Ωστόσο, στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, η Audi παρουσίασε για πρώτη φορά το σχέδιο της στη Formula 1.

«F1 Power made in Germany»

Με αυτό το σύνθημα η εταιρεία ετοιμάζεται να εισέλθει στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από το 2026, η Audi θα αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 με δική της εργοστασιακή ομάδα και μια κινητήρια μονάδα που αναπτύχθηκε στη Γερμανία. «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA μας», δήλωσε ο Μάρκους Ντούεσμαν, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG, επισημαίνοντας ότι: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η δέσμευσή μας στη Formula 1 θα ενισχύσει την εστίαση της Audi στην σπορ πλευρά της οδήγησης».

o Μάρκους Ντούεσμαν, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG ©AUDI

«Το Audi Formula 1 project έχει πραγματικά απογειωθεί τους τελευταίους μήνες», λέει ο Ολιβερ Χόφμαν, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για την Τεχνική Ανάπτυξη. «Στην τρέχουσα φάση εξέλιξης της κινητήριας μονάδας ισχύος, τίθενται τα θεμέλια του συστήματος μετάδοσης κίνησης μας για το 2026. Δίνουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια της εργασίας, για παράδειγμα σε υλικά ή τεχνολογίες κατασκευής, και εστιάζουμε επίσης σε θέματα όπως η διαχείριση ενέργειας του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Εξάλλου, ο βαθμός απόδοσης είναι ένας βασικός παράγοντας επιτυχίας τόσο για τη Formula 1 όσο και την κινητικότητα του μέλλοντος, αυτές οι προσεγγίσεις θα εξελίξουν προς το μέλλον και τους δύο κόσμους», λέει ο Χόφμαν.

O Ολιβερ Χόφμαν, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG ©AUDI

Πολύτιμες πληροφορίες για την εξέλιξη, τη ρύθμιση του εργαστηρίου δοκιμών και την επικύρωση των οργάνων μέτρησης παρέχονται από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα που έχει δοκιμαστεί από τα τέλη του 2022. Η πρώτη πλήρως υβριδική μονάδα μετάδοσης κίνησης, που αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει στον πάγκο δοκιμών πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους και θα αποτελέσει τη βάση για το μελλοντικό μονοθέσιο. Επιπλέον, ο προσομοιωτής δυναμικής ανάπτυξης στο Neuburg θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της Formula 1 και θα προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη της κινητήριας μονάδας ισχύος της Audi.

Εν τω μεταξύ, η στελέχωση της ομάδας στις εγκαταστάσεις στο Neuburg a. d. Donau υπό την ομπρέλα της Audi Formula Racing GmbH που ιδρύθηκε ειδικά για την περίσταση, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Περισσότεροι από 260 ειδικοί συμμετέχουν ήδη. Ο πυρήνας της ομάδας ανάπτυξης αποτελείται από έμπειρους εργαζόμενους της Audi Sport και της Audi με πολυετή εμπειρία στον ηλεκτροκίνητο αθλητισμό. Μαζί τους συμμετέχουν ειδικοί με τεχνογνωσία στη Formula 1, εκτός εταιρείας, και θα ενισχύσουν επί τούτου την ομάδα. Μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η πρόσληψη προσωπικού και η ομάδα θα αποτελείται από περισσότερους από 300 εργαζόμενους.

Ταυτόχρονα, το Competence Center Motorsport στο Neuburg θα επεκταθεί για το έργο της Formula 1. Από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, θα τεθούν σε λειτουργία πρόσθετες εγκαταστάσεις δοκιμών για την ανάπτυξη κινητήριων μονάδων ισχύος σε ένα νέο κτίριο επιφάνειας περίπου 3.000 τετραγωνικών μέτρων. Ένας αρθρωτός σχεδιασμός θα επιτρέψει στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών να τεθούν σε λειτουργία ακόμη και πριν ολοκληρωθεί πλήρως το κτίριο στις αρχές του 2024. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας στο Neuburg είναι ήδη ουδέτερη ως προς το CO2: Η εγκατάσταση τροφοδοτείται όσον αφορά τη θερμότητα από θέρμανση βιομηχανικών απόβλητων και πράσινη ηλεκτρική ενέργεια από υδροηλεκτρικούς σταθμούς. Η FIA, το παγκόσμιο όργανο διακυβέρνησης του σπορ, έχει απονείμει στην εγκατάσταση την περιβαλλοντική σφραγίδα έγκρισης τριών αστέρων, την υψηλότερη διάκριση για την αειφορία και τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος. Στόχος της Audi είναι να συνεχίσει να παρέχει ενέργεια με ουδέτερες εκπομπές CO2 για το Formula 1 project στο Neuburg και να δημιουργήσει μια παροχή αναγεννητικής ενέργειας στην εγκατάσταση.

Η βιωσιμότητα παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι κανονισμοί, που θα ισχύουν από το 2026, επικεντρώνονται στη μεγαλύτερη χρήση ηλεκτροκίνησης, το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (MGU-K) θα έχει τότε σχεδόν τόση ισχύ όση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Οι εξαιρετικά αποδοτικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1.6lt θα τροφοδοτούνται από βιώσιμο συνθετικό καύσιμο. Χάρη στον έντονο ανταγωνισμό, η Formula 1 λειτουργεί ως οδηγός τεχνολογίας τόσο για την ηλεκτροκίνηση όσο και για τα βιώσιμα e-fuels. Επιπλέον, η Formula 1 έχει θέσει ως στόχο να είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σειρά αγώνων μέχρι το 2030.

Η εστίαση στη βιωσιμότητα και την κοστολογική απόδοση με τη μορφή ανώτατου ορίου προϋπολογισμού, το λεγόμενο «ανώτατο όριο κόστους», ήταν σημαντικοί παράγοντες για την είσοδο της Audi στη Formula 1, η οποία ανακοινώθηκε επίσημα στα τέλη Αυγούστου 2022.

Tags: