Φερστάπεν - Πέρες: Η επιλογή ελαστικών έκανε τη διαφορά υπέρ του Ολλανδού, αλλά και η μαεστρία του (vid)

Ferrari το... βάθρο, αλλά χωρίς οδηγό Ferrari

i

©Pirelli

Φερστάπεν - Πέρες: Η επιλογή ελαστικών έκανε τη διαφορά υπέρ του Ολλανδού, αλλά και η μαεστρία του (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 02:28 - 08.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:31 - 14.08.2024

Ο Μαξ (Φερστάπεν) ήταν τρομερός, όπως είπε ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull, που μολονότι ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε δεύτερος.

Όταν ξεκινάς από την 1η θέση στο γκριντ, και ο βασικός σου αντίπαλος, ο οποίος τυγχάνει να είναι και συμπαίκτης σου, ξεκινάει από την 9η θέση, για να χάσεις θα πρέπει να συμβούν ορισμένες προϋποθέσεις.

Πρώτον, να κάνεις κάποιο ή κάποια λάθη και ταυτόχρονα ο αντίπαλός σου να τα εκμεταλλευτεί. Δεύτερον, να κάνεις λάθος επιλογές ελαστικών ή να μη τα διαχειριστείς όπως θα έπρεπε. Τρίτον, ο αντίπαλός σου να είναι καλύτερος οδηγός από εσένα και εσύ απλά να πρέπει να αποδείξεις ότι μπορείς να τον νικήσεις.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι ο καλύτερος οδηγός του γκριντ, αυτή τη στιγμή, στη Formula 1. Εχει το πιο καλοστημένο μονοθέσιο και ξεδιπλώνει το ταλέντο του, πηγαίνοντας για έναν τρίτο σερί τίτλο.

Δε γνωρίζω αν ο Χάμιλτον οδηγούσε αυτό το μονοθέσιο της Red Bull να έκανε κάτι παραπάνω από τον Φερστάπεν. Ναι μεν έχει 7 τίτλους ο Βρετανός, όμως κι αυτός οδηγούσε μια Mercedes που πήγαινε τρένο. Ούτε γνωρίζω αν και ο Αλόνσο θα μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο, αν καθόταν στο μονοθέσιο των «κόκκινων ταύρων». Οπότε μένουμε με τα σημερινά δεδομένα, καθώς βλέποντας και τον Φερστάπεν πώς οδηγεί, τα περάσματά του, την κίνηση στο όριο, τους ελιγμούς για τις προσπεράσεις και τα απειροελάχιστα λάθη του, τη στιγμή που οι βασικοί του αντίπαλοι (Λεκλέρ, Χάμιλτον, Πέρες και Σάινθ) είναι πιο επιρρεπείς στα λάθη, με τον Αλόνσο να αποτελεί εξαίρεση, είναι λογικό να βρίσκεται καμαρωτός στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ο Πέρες θα ψάξει να βρει τι έφταιξε και έχασε. Ξεκίνησε με τη μέση γόμα της Pirelli, όταν ο Φερστάπεν από την 9η θέση φόρεσε τη σκληρή και παρά το ότι έκανε 8 προσπεράσεις για να ανέβει πρώτος, μέχρι το δικό του πιτ στοπ στον 45ο γύρο, διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο τα ελαστικά του και όταν έβαλε τη μέση γόμα, ξαναπέρασε τον Πέρες για να κερδίσει άνετα, για 3η φορά φέτος σε 5 γκραν πρι.

«Νομίζω ότι η μέση γόμα στην αρχή ήταν πολύ φτωχή. Χειρότερη από το αναμενόμενο», είπε ο Πέρες, που σημείωσε ότι δεν είδε διαφορά σε σχέση με τη σκληρή γόμα.

Ο Πέρες παραδέχτηκε επίσης ότι ο Φερστάπεν έκανε ένα masterclass για να τον κερδίσει.

«Ειλικρινά, νομίζω ότι και ο Μαξ είχε τρομερό ρυθμό με τα σκληρά ελαστικά και νομίζω ότι πρέπει να αναλύσω τι πήγε στραβά σήμερα γιατί απλά δεν είχαμε τον ρυθμό», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι «ο Μαξ ήταν ιδιαίτερα δυνατός σήμερα, οπότε μια νίκη του άξιζε».

Ο Φερστάπεν είπε ότι ήταν βέβαιος για την απόφασή του να ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά, σε σύγκριση με τη μέση γόμα που έβαλαν τα μονοθέσια στις τρεις πρώτες σειρές.

«Αρχίσαμε να μιλάμε για αυτό χθες», είπε ο Φερστάπεν για τη νικηφόρα στρατηγική ελαστικών του. «Δεν ξέραμε τι θα έκανε ο καιρός, αλλά ήμασταν αρκετά σίγουροι ότι αυτό θα αποδώσει και ευτυχώς έγινε. Πέρασα τα μονοθέσια ένα προς ένα και μετά μπορούσα να μείνω στην πίστα για πολύ ώρα με τα σκληρά ελαστικά. Και εκεί κάναμε τη διαφορά σήμερα, και μετά δώσαμε μια καλή μικρή μάχη με τον Τσέκο (Πέρες) στο τέλος», είπε ο Ολλανδός.

Tags: