Επίσημη η αποχώρηση του Νιούι από τη Red Bull

Άντριαν Νιούι

i

©Red Bull Content Pool

Επίσημη η αποχώρηση του Νιούι από τη Red Bull

Άγγελος Φραγκισκάτος 16:44 - 02.05.2024 / Ανανεώθηκε: 10:10 - 29.05.2024

Η Red Bull ανακοίνωσε πως ο «γκουρού» του σχεδιασμού, Άντριαν Νιούι θα αποχωρήσει από την ομάδα μετά από 19 χρόνια παρουσίας.

Η Red Bull ανακοίνωσε και επίσημα την αποχώρηση του «γκουρού» του σχεδιασμού, Άντριαν Νιούι από την ομάδα, μετά από 19 χρόνια παρουσίας.

Ο 65χρονος εντάχθηκε στο δυναμικό της αυστριακής ομάδας εν όψει της δεύτερης σεζόν της στο πρωτάθλημα, το 2006, και έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της στην διάρκεια των χρόνων, καθώς συνέβαλε στη μεταμόρφωση του οργανισμού από ομάδα μεσαίου βεληνεκούς σε δύναμη που πανηγύρισε νίκες και παγκόσμια πρωταθλήματα.

Μέχρι σήμερα, η Red Bull έχει πανηγυρίσει έξι τίτλους κατασκευαστών και επτά οδηγών (με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαξ Φερστάπεν) με μονοθέσια που έχει σχεδιάσει ο Νιούι, ενώ βρίσκεται καθ' οδόν προς το... «νταμπλ» και την τρέχουσα σεζόν.

Ωστόσο, η Red Bull επιβεβαίωσε εν όψει του κυριακάτικου (5/5) γκραν πρι του Μαϊάμι, ότι ο Νιούι θα αποχωρήσει από τη θέση του επικεφαλής τεχνικού εντός του πρώτου τριμήνου του 2025. 

Ο Βρετανός ανέφερε για την αποχώρησή του από τους «ταύρους»: «Από μικρό παιδί ήθελα να γίνω σχεδιαστής γρήγορων αυτοκινήτων. Το όνειρό μου ήταν να γίνω μηχανικός στη Formula 1 και είχα την τύχη να κάνω αυτό το όνειρο πραγματικότητα. Για σχεδόν δύο δεκαετίες, ήταν μεγάλη μου τιμή που έπαιξα βασικό ρόλο στην πρόοδο της Red Bull Racing από την πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα, στην ομάδα που κέρδισε πολλούς τίτλους.

Ωστόσο, νιώθω ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να παραδώσω τη σκυτάλη σε άλλους και να αναζητήσω νέες προκλήσεις για τον εαυτό μου. Στο ενδιάμεσο, τα τελευταία στάδια ανάπτυξης του RB17 βρίσκονται μπροστά μας, οπότε για το υπόλοιπο του χρόνου μου με την ομάδα θα εστιάζω εκεί. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καταπληκτικούς ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα στη Red Bull στο ταξίδι μας τα τελευταία 18 χρόνια για το ταλέντο, την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά τους.

Ήταν ένα προνόμιο, και είμαι βέβαιος ότι η ομάδα μηχανικών είναι καλά προετοιμασμένη για το έργο που θα προχωρήσει στην τελική εξέλιξη του αυτοκινήτου κατά την τετραετή περίοδο αυτού του συνόλου κανονισμών. Σε προσωπική σημείωση, θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους μετόχους, τον αείμνηστο Ντίτριχ Μάτεσιτς, τον Μαρκ Μάτεσιτς και τον Σαρλέμ Γιοβίντα για την αμέριστη υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια της θητείας μου στη Red Bull, και τον Κρίστιαν, ο οποίος δεν ήταν μόνο ο επιχειρηματικός μου συνεργάτης αλλά και φίλος. Επίσης, ευχαριστώ τον Όλιβερ Μίντσλαφ για τη διαχείριση του και τον Έντι Τζόρνταν, τον στενό μου φίλο και διευθυντή».

Δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου αναφέρουν ότι η Ferrari, το μονοθέσιο της οποίας θα οδηγεί από το 2025 ο Λιούις Χάμιλτον, είναι το φαβορί για την απόκτησή του.