Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε στο GP της Σαουδικής Αραβίας, σε άλλο ένα επιβλητικό 1-2 της Red Bull με τη δεύτερη θέση του Σέρχιο Πέρες.
Σούπερ ξεκίνημα στη σεζόν από τον… Super Max! Ο Φερστάπεν συνέχισε τις υψηλές πτήσεις, κάνοντας το 2/2 στις νίκες, αφού μετά το Μπαχρέιν, ο Ολλανδός παγκόσμιος πιλότος πήρε και αυτή στη Σαουδική Αραβία. Έτσι ο πιλότος της Red Bull έφτασε στις 9 συνεχόμενες νίκες στη Formula 1.
Στη 2η θέση βρέθηκε ο ομόσταβλος του, Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρες, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρ με το πρώτο μονοθέσιο της Scuderia Ferrari.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Μαξ Φερστάπεν διατήρησε με άνεση την πρωτοπορία του στον αγώνα. Πίσω από τον Ολλανδό, ο Σέρχιο Πέρες προσπάθησε να προσπεράσει τον Σαρλ Λεκλέρ, αλλά ο Μονεγάσκος κράτησε τη θέση του. Στις πιο πίσω θέσεις, ο Όσκαρ Πιάστρι προσπέρασε τον Φερνάντο Αλόνσο για την 4η θέση της κατάταξης.
Τελικά μετά από λίγους γύρους ο Μεξικανός κατάφερε να περάσει τον Λεκλέρ για την 2η θέση. Ο Πέρες άρχισε να απομακρύνεται από τη Ferrari, αν και δεν πλησίαζε τον Φερστάπεν, ο οποίος άνοιγε ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του.
Οι πιθανότητες για να βγει αυτοκίνητο ασφαλείας στη Τζέντα ήταν πολλές και φυσιολογικά έκανε την εμφάνισή του στον 7ο γύρο του αγώνα. Ο λόγος ήταν ο Λανς Στρολ.
Ο Καναδός πιλότος ακούμπησε τον τοίχο με τον αριστερό τροχό του μονοθεσίου της Aston Martin, με αποτέλεσμα να καταλήξει με μεγάλη ταχύτητα στις μπαριέρες και στη συνέχεια να εγκαταλείψει. Έτσι ο Καναδός έγινε ο δεύτερος οδηγός που εγκατέλειψε τον αγώνα, μετά τον Πιέρ Γκασλί (πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων).
Πολλοί από τους οδηγούς εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας και μπήκαν στα pits για να αλλάξουν τα μεσαία ελαστικά τους με σκληρά. Κάποιοι ωστόσο δεν μπήκαν στα pits. Ένας από αυτούς ήταν ο Λάντο Νόρις, ο οποίος πήρε τα ηνία του αγώνα, με τους Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον να ακολουθούν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
Μάλιστα κατά τη διάρκεια των pits, οι άνθρωποι της Red Bull δεν υπολόγισαν σωστά τα πράγματα και έβγαλαν τον Πέρες πάνω στον Αλόνσο. Ο αγωνοδίκες δεν άφησαν αυτό το περιστατικό να περάσει απαρατήρητο και τιμώρησαν τον Πέρες με ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Όταν ο αγώνας ξεκίνησε ξανά, ο Νόρις κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, αφήνοντας πίσω του τον Φερστάπεν, ο οποίος λίγο μετά τον πέρασε για να ανεβεί εκείνος στην κορυφή. Στο μεταξύ ο Πέρες πέρασε τον Χάμιλτον για την 3η θέση.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε και άλλη θέση από τον Λεκλέρ, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι είχε πιο φρέσκα ελαστικά από τον Βρετανό.
Ο ομόσταβλος του Μονεγάσκου, Όλιβερ Μπέρμαν είχε καλό ρυθμό και πέρασε τον Γκουάνγιου Ζου για να σκαρφαλώσει στη 10η θέση. Θυμίζομε ότι ο Βρετανός αντικαθιστά τον Κάρλος Σάινθ, ο οποίος έπαθε σκωληκοειδίτιδα.
Την ίδια ώρα, ο Πέρες που είχε και την ποινή των πέντε δευτερολέπτων πέρασε τον Νόρις για να ανεβεί στη 2η θέση, ενώ λίγο μετά ο Βρετανός της McLaren έχασε τη θέση του από τον Λεκλέρ.
Πίσω ο Πιάστρι έδινε μάχες με τον Χάμιλτον, αλλά ο τελευταίος χάρη τη ταχύτητα της Mercedes κατάφερε να κρατήσει την θέση του. Ο Μπέρμαν στο μεταξύ προσπέρασε τον Χούλκενμπεργκ για να βρεθεί στην 9η θέση.
Τα μεσαία ελαστικά με τα οποία οι Νόρις και Χάμιλτον ξεκίνησαν τον αγώνα κράτησαν περισσότερο από το 70% των γύρων του αγώνα. Ο Χάμιλτον ήταν ο μπήκε στον 37ο γύρο για να αλλάξει ελαστικά, ενώ ο Νόρις στον ακριβώς επόμενο τον ακολούθησε.
Αμφότεροι και οι δύο οδηγοί έβαλαν τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli, με τον Νόρις να βγαίνει την 8η θέση και τον Χάμιλτον στην 9η. Ο πιλότος της Mercedes προσπάθησε να προσπεράσει τον Νόρις, αλλά ο Βρετανός αμυνόταν καλά.
Στο μεταξύ, ο Μαξ Φερστάπεν δεν απειλήθηκε ποτέ από κανένα και έτσι πήρε ακόμα μία άνετη νίκη στη φετινή σεζόν της Formula 1. Στη 2η θέση ακολούθησε η έτερη RB20 του Σέρχιο Πέρες, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρ.
Ακολούθησαν οι: Όσκαρ Πιάστρι (McLaren), Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin), Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), Όλιβερ Μπέρμαν (Ferrari), Λάντο Νόρις (McLaren), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) και Νίκο Χούλκενμπεργκ (Haas).
Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι σε δύο εβδομάδες, με το γκραν πρι της Αυστραλίας να διεξάγεται το τριήμερο 22-24 Μαρτίου.