Η Sauber, που θα πάρει φέτος την ονομασία Stake F1, παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν του 2024 στη Formula 1.
Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση της Williams, τη σκυτάλη πήρε η Stake F1 Team, η οποία μας έδειξε το φετινό της μονοθέσιο.
Το «λαχανί» πράσινο βρίσκεται στο μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, ενώ το υπόλοιπο μέρος έχει μείνει γυμνό ανθρακόνημα, κάτι το οποίο συμβαίνει για λόγους εξοικονόμησης βάρους.
Η C44 θα οδηγηθεί από τους Βάλτερι Μπότας και Γκουάνγιου Ζου σε ένα shakedown 200 χλμ. στη πίστα της Βαρκελώνης την Παρασκευή (9/2) πριν ταξιδέψει στο Μπαχρέιν για το τριήμερο τεστ δοκιμών προετοιμασίας πριν από την έναρξη της σεζόν.
Η C44 είναι το πρώτο μονοθέσιο υπό τον νέο τεχνικό διευθυντή Τζέιμς Κέι, που μετέβη στο Χίνβιλ από τη McLaren, αν και δεν έχει προλάβει να συνεισφέρει σε μεγάλο βαθμό.
Θυμίζουμε πως την περσινή σεζόν η ελβετική ομάδα τερμάτισε στην 9η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ενώ φέτος στόχος της είναι να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή της και να ανταγωνιστεί τις Williams και VCARB.
Ο επικεφαλής της ομάδας Αλεσάντρο Αλούνι Μπράβι εξήγησε σε δηλώσεις του πως το πράσινο χρώμα επιλέχθηκε εσκεμμένα για να γίνει ξεκάθαρη η αλλαγή ταυτότητας της ομάδας σε σχέση με το κόκκινο της Alfa Romeo των προηγούμενων ετών.
«Υπάρχουν αλλαγές και σε άλλους τομείς. Εξελίσσουμε τη δομή της ομάδας μας, ενισχύουμε το ανθρώπινο δυναμικό, και αυτό σημαίνει ότι η δουλειά εξελίσσεται στο Χίνβιλ σε όλους τους τομείς. Είναι μια πολύ συναρπαστική περίοδος για την ομάδα», ανέφερε αρχικά.
Για την απόδοση του νέου μονοθεσίου, ο Ιταλός συνέχισε: «Το ότι βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής δεν σημαίνει ότι θα πετύχουμε καλύτερη απόδοση άμεσα. Ό,τι κάναμε, όμως, αυτό το χειμώνα μας κάνει αισιόδοξους ότι μπορούμε να πετύχουμε ένα βήμα προόδου.
Δουλέψαμε σκληρά υπό τις κατευθύνσεις του νέου μας τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Κέι, για να εξελίξουμε το project μας και το αυτοκίνητό μας σε όλους τους τομείς, λάβαμε πιο ακραίες αποφάσεις και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε κάθε λεπτομέρεια. Η νέα τεχνική ομάδα έκανε ένα μεγάλο βήμα. Αλλά την ίδια στιγμή είμαστε και ρεαλιστές. Πρέπει να δούμε τι έχουν κάνει οι άλλες ομάδες, οι ανταγωνιστές μας, το χειμώνα», τόνισε.
Τέλος, για τη μετάβαση στην εποχή της Audi, είπε: «Τα δύο χρόνια που ακολουθούν η ομάδα μας θα κάνει μια μεγάλη διαδικασία μεταμόρφωσης για το 2026, που θα γίνουμε η εργοστασιακή ομάδα της Audi. Όμως, η προσοχή μας είναι στο εδώ και στο τώρα. Ξέρουμε ότι είναι σημαντικό να θέτουμε τις βάσεις της ομάδας μας κάθε μέρα. Για αυτό δουλεύουμε πολύ σκληρά για να βελτιωθούμε σε κάθε τομέα του οργανισμού μας, υπό τη διοίκηση του [διευθύνοντος συμβούλου] Αντρέας Σιντλ».