Μόλις οκτώ οδηγοί της Formula 1 έχουν συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά, ενώ οι υπόλοιποι 12 θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα.
Formula 1, η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το πρωτάθλημα των 10 ομάδων, αλλά και των 20 οδηγών.
Με βάση το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, η αγωνιστική δράση επιστρέφει στις πίστες την Παρασκευή (17/05), ύστερα από μία εβδομάδα αποχής, η Ίμολα φιλοξενεί το ερχόμενο τριήμερο και συγκεκριμένα το έβδομο γκραν πρι της φετινής σεζόν.
15:28 - 08.05.2024
Ferrari για τους πανηγυρισμούς του Βασέρ με τη McLaren: «Το έχουμε πει ξανά, κανείς δεν είναι ασφαλής όταν ο Φρεντ είναι κοντά»
Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ συμμετείχε στους πανηγυρισμούς της McLaren για τη νίκη του Λάντο Νόρις στο Μαϊάμι.
Ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μεταγραφική περίοδος της Formula 1 γνωστή και ως «Silly Season». Ποιοι είναι αυτοί που έχουν συμβόλαιο με τις ομάδες τους και ποιοι είναι αυτοί που μένουν χωρίς θέση το 2025. Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
Πριν από το γκραν πρι της Κίνας, η Aston Martin ανακοίνωσε ότι ο Φερνάντο Αλόνσο θα παραμείνει στην ομάδα με ένα νέο πολυετές συμβόλαιο.
Έτσι η βρετανική ομάδα τερμάτισε τις φήμες για το μέλλον του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή με την ομάδα, ανακοινώνοντας μια πολυετή επέκταση του συμβολαίου για τον Ισπανό, δεσμεύοντάς τον στην Aston Martin μέχρι το τέλος του 2026.
Το συμβόλαιο του Αλόνσο ήταν προς ανανέωση φέτος, γεγονός που προκάλεσε εκτεταμένες φήμες για το μέλλον του 42χρονου, καθώς οι κορυφαίες ομάδες Red Bull και Mercedes έχουν θέσεις διαθέσιμες, με πολλές και σημαντικές κινήσεις να αναμένονται στην αγορά οδηγών.
Θυμίζουμε πως πριν αρχίσει η αγωνιστική σεζόν, η Ferrari ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος δεσμευόταν έως το τέλος της σεζόν και ήταν κοινό μυστικό πως και οι δύο πλευρές ήθελαν να συνεχίσουν αυτή τη συνεργασία, η οποία ξεκίνησε το 2019.
Ο Λεκλέρ έγινε ο νεότερος νικητής στην ιστορία της Ferrari το 2021, επικρατώντας στα GP Βελγίου και Ιταλίας. Πρόσθεσε άλλες 3 νίκες στο ενεργητικό του το 2022 όταν και κατέλαβε τη 2η θέση στην τελική βαθμολογία.
Μία μέρα μετά από τη Ferrari, η σειρά πήρε η McLaren και ο Λάντο Νόρις. Ο Βρετανός είχε συμβόλαιο και για το 2025, όμως αποφάσισε να επενδύσει το μέλλον του στην ομάδα του Ουόκινγκ για πολλά χρόνια ακόμη.
Όμως τώρα, ο Νόρις που πέρυσι ήταν έκτος στην τελική βαθμολογία με 205 κερδισμένους βαθμούς, θα μείνει στο Ουόκινγκ τουλάχιστον έως το τέλος του 2026. Μέχρι δηλαδή το χρονικό σημείο που δεσμεύεται και ο team mate του, Όσκαρ Πιάστρι.
Στη συνέχεια ακολούθησε η μεταγραφική «βόμβα» στη Formula 1, η οποία «έσκασε» στις αρχές Φεβρουαρίου από τη Ferrari και τον Λιούις Χάμιλτον.
Μετά από επτά πρωταθλήματα με τη Mercedes, ο Βρετανός θα αποχωρήσει από την ομάδα στο τέλος του 2024 και από το 2025 θα ενισχύσει τη Scuderia, σε μία προσπάθεια να την επαναφέρει στις επιτυχίες μετά από την εποχή του Φερνάντο Αλόνσο. Επομένως ο Σαρλ Λεκλέρ την ερχόμενη σεζόν και ο Λιούις Χάμιλτον θα αποτελούν το δίδυμο της ομάδας του Μαρανέλο.
Τέλος, η Audi Sport ανακοίνωσε πως υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο συνεργασίας με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός επέστρεψε στη Formula 1 με τη Haas το 2023 έπειτα από απουσία τριών ετών και εντυπωσίασε αμέσως με τις εμφανίσεις του.
Η ταχύτητα που έδειξε σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία που κατέχει τον καθιστούν ιδανικό για να γίνει οδηγός της γερμανικής μάρκας.
Συνολικά 12 οδηγοί μένουν χωρίς συμβόλαιο και πρέπει είτε να ανανεώσουν της συνεργασίες τους ή να αναζητήσουν αλλού το μέλλον τους.
13:36 - 04.05.2024
Φερστάπεν: «Ούτε με 250 εκατομμύρια δε θα παλεύω να είμαι 5ος με τη Mercedes»
Ο Μαξ Φερστάπεν σχολίασε τις φήμες που τον συνδέουν με μία πιθανή μετακίνηση στη Mercedes.
Ουσιαστικά οι οδηγοί χωρίς συμβόλαια είναι οι: Έστεμπαν Οκόν και Πιέρ Γκασλί της Alpine, Βάλτερι Μπότας και Γκουάνγιου Ζου της Kick Sauber, Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas, Ντάνιελ Ρικάρντο και Γιούκι Τσουνόντα της RB, Άλεξ Άλμπον και Λόγκαν Σάρτζεντ της Williams, Λανς Στρολ της Aston Martin, Σέρχιο Πέρες της Red Bull και Κάρλος Σάινθ της Ferrari.
Αντίθετα ο teammate του Μεξικανού, Μαξ Φερστάπεν, παραμένει στην αυστριακή ομάδα μέχρι το 2028. Ο οδηγός της Mercedes, Τζορτζ Ράσελ διαθέτει και εκείνος συμβόλαιο μέχρι το 2025.