Βασέρ: «Ο Σάινθ μπορεί να χειριστεί τον ρυθμό του μονοθεσίου καλύτερα από τον Λεκλέρ»

Βασέρ: «Ο Σάινθ μπορεί να χειριστεί τον ρυθμό του μονοθεσίου καλύτερα από τον Λεκλέρ»

Άγγελος Φραγκισκάτος 16:59 - 18.07.2023 / Ανανεώθηκε: 14:49 - 14.08.2024

Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ συγκρίνει τους δύο πιλότους του, αλλά επίσης εξηγεί τη στιγμή που περνούν στο Μαρανέλο.

Ο επικεφάλης της Ferrari, Φρεντ Βασέρ ήταν αυτός που επιλέχθηκε για να επιστρέψει την ιταλική ομάδα στη δόξα. Με ένα δύσκολο ξεκίνημα της χρονιάς, οι Ιταλοί αρχίζουν να βάζουν τις βάσεις που θα τους επιτρέψουν να παλέψουν για βάθρα και νίκες μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και στο τέλος της φετινής σεζόν. 

Για να επιτευχθεί αυτό το σλόγκαν, το επίπεδο του αυτοκινήτου είναι εξίσου σημαντικό με αυτό των δύο οδηγών του. Ο Βασέρ αναγνωρίζει ότι οι πρώτοι μήνες ήταν δύσκολοι. «Γύρο με γύρο ήταν δύσκολο για τους οδηγούς μας, γιατί δεν έχουν ποτέ τις ίδιες συνθήκες και έτσι η αυτοπεποίθηση χάνεται όταν πρόκειται για οδήγηση, οπότε πρέπει να βάλουμε τους Σάινθ και Λεκλέρ την πρώτη μας προτεραιότητα», εξηγεί ο Γάλλος στο Motorsport Italia. 

Σιγά σιγά ο Βασέρ ελπίζει να προλάβει την ασταμάτητη μέχρι τότε Red Bull. Μόνο ο Λεκλέρ κατάφερε να τους πάρει μία πολ ποζίσιον μέχρι σήμερα, αλλά στο Μαρανέλο βλέπουν πώς μειώνεται η διαφορά: «Στη Σαουδική Αραβία είμασταν 35 δευτερόλεπτα πίσω, ενώ στην Αυστρία τερματίσαμε 20 δευτερόλεπτα πίσω» .Στη συνέχεια εξήγησε και, προειδοποιεί για το τι έγινε την περασμένη σεζόν με το όριο του μπάτζετ: «Πρέπει να το ελέγξεις, γιατί τελικά αυτός που το περνά δείχνει να έχει πλεονέκτημα». 

Στο εργοστάσιο του Μαρανέλο ξέρουν ποια είναι τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητό τους αυτή τη σεζόν: «Ξέρουμε πού είμαστε αδύναμοι και θέλουμε να διορθώσουμε αυτά τα εξαρτήματα. Εξακολουθούμε να έχουμε προβλήματα σε ακραίες συνθήκες, όπως όταν υπάρχουν ριπές 50 χλμ./ώρα όπως στο Σιλβερστόουν. Προσπαθούμε να καλύψουμε αυτά τα κενά με βελτιώσεις, αλλά μερικές φορές είναι δύσκολο να βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις».

Η σύγκριση μεταξύ Λεκλέρ και Σάινθ

Προς το παρόν, ο Ισπανός επικρατεί του Λεκλέρ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών, συνεισφέροντας 83 βαθμούς στους 72 του Μονεγάσκου Ο Βασέρ ξέρει ότι και τα δύο είναι διαφορετικά και έτσι τα ορίζει και τα δύο: «Ο Σαρλ είναι ένας οδηγός που σκέφτεται πάντα τη νίκη, κάνει πράγματα που δεν μπορείς να φανταστείς. Όμως, σε ορισμένες περιπτώσεις τον έχουμε δει να πιέζει πάρα πολύ, προσπαθώντας να αντισταθμίσει τις ελλείψεις με στρατηγική, με επιθετικότητα και με κίνδυνο να κάνει λάθη», εξηγεί. 

«Ο Κάρλος είναι πολύ συνεπής. Είναι σε θέση να χειριστεί τον ρυθμό του αγώνα καλύτερα από τον Λεκλέρ. Ποτέ δεν υπερφορτώνει τον εαυτό του. Μπορεί να μην έχει τις αιχμές του Λεκλέρ, αλλά είναι πάντα εκεί, όπως στο γκραν πρι του Μαϊάμι για παράδειγμα. Είναι οδηγός που περιορίζει τα λάθη τους στο έπακρο». Απόδειξη αυτού, ο Σάινθ ήταν «παρών» σε 33 συνεχόμενα Q3 και έχει κατακτήσει βαθμούς σε 9 από τους 10 αγώνες αυτή τη σεζόν. 

Απόδειξη αυτού, ο Σάινθ ήταν «παρών» σε 33 συνεχόμενα Q3 και έχει κατακτήσει βαθμούς σε 9 από τους 10 αγώνες αυτή τη σεζόν. Η καλή του σχέση και η δουλειά για την ομάδα σημαίνει ότι ο Βασέρ δεν θέλει να ακούσει για τον ερχομό άλλου οδηγού: «Είχα τον Αλμπόν άλλες σεζόν, είμαστε καλοί φίλοι. Έχει καλή σεζόν; Ναι. Θέλω να πω ότι με ενδιαφέρει, έχει συμβόλαιο με τη Williams μέχρι το 2024». 

Από την άλλη, ο Βασέρ αφήνει κατά μέρος τις ανανεώσεις, αν και θα είναι θέμα που θα συζητηθεί στο μέλλον, δηλώνοντας ότι «δεν είναι θέμα που πρέπει να συζητηθεί τώρα, έχουμε και οι δύο άλλον χρόνο συμβόλαιο μαζί μας και σίγουρα θα το συζητήσουμε. Τώρα όλη η ομάδα είναι επικεντρωμένη στη φετινή σεζόν, χωρίς στοιχεία που μας αποσπούν την προσοχή», καταλήγει στα ιταλικά ΜΜΕ.

https://youtu.be/kkXclXN9gzc