Ελληνικό γράμμα σε μονοθέσιο της Formula 1 - Ο λόγος ύπαρξης του «β» (vid)

Ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της Alpine για το 2024

i

©Alpine

Ελληνικό γράμμα σε μονοθέσιο της Formula 1 - Ο λόγος ύπαρξης του «β» (vid)

Άγγελος Φραγκισκάτος 12:33 - 30.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:43 - 14.08.2024

Η Alpine είναι έτοιμη να αποκαλύψει στις αρχές του Μάϊου το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο του 2024, στο οποίο θα υπάρχει ένα ελληνικό γράμμα.

Στις αρχές του 2021, η Alpine ανακοίνωσε τα σχέδια της για να μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα και να προσφέρει το λεγόμενο «Dream Garage» που αποτελείται από τρία αυτοκίνητα: ένα μικρό hatchback, ένα crossover και ένα σπορ αυτοκίνητο. Αν και το ηλεκτρικό crossover GT X-Over έχει ήδη καταγραφεί ως δοκιμαστικό, είναι το hot hatch που θα δούμε πρώτο. Όχι η έκδοση παραγωγής, αλλά μάλλον ένα concept που βαφτίστηκε A290_β (A290 beta). 

Η πρεμιέρα είναι «κλειδωμένη» για τις 9 Μαΐου ενόψει της κυκλοφορίας στην αγορά που αναμένεται να πραγματοποιηθεί γύρω στο 2025. 

Το «μαύρο Σαββατοκύριακο» της Ίμολα: Ο οδηγός της Formula 1 που σκοτώθηκε 24 ώρες πριν τον Άιρτον Σένα (vid)
FORMULA 1

09:43 - 30.04.2023

Το «μαύρο Σαββατοκύριακο» της Ίμολα: Ο οδηγός της Formula 1 που σκοτώθηκε 24 ώρες πριν τον Άιρτον Σένα (vid)

Ο Ρόλαντ Ράτζενμπεργκερ σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών για το γκραν πρι του Σαν Μαρίνο στις 30 Απριλίου του 1994, την ημέρα πριν από τον θάνατο του Άιρτον Σένα.

Όσον αφορά τη χρήση του «β» στη συγκεκριμένη περίπτωση, αναφέρεται σε λογισμικό beta, που σημαίνει ότι δεν είναι το τελικό προϊόν και χρησιμοποιείται μόνο κατά τη φάση της δοκιμής. Κατά συνέπεια, θα πέσει το ελληνικό γράμμα για το μοντέλο παραγωγής, που θα ονομάζεται απλά Α290. Η Alpine δεν κοινοποιεί τεχνικές προδιαγραφές σχετικά με το ηλεκτρικό hot hatch, αλλά ελπίζουμε να μάθουμε περισσότερα κατά τη διάρκεια της στο ντεμπούτο της εκδήλωσης που διοργανώνεται στο Ηνωμένο Βασίλειο. 

Το A290 Beta δεν θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό hot hatch concept του Ομίλου Renault, καθώς θα ακολουθεί το Zoe E-Sport 2017 με τους ισχυρούς 460 ίππους και το R5 Turbo 3E του 2022 με 375 ίππους. Μην περιμένετε το μικρό EV της Alpine να είναι τόσο ακραίο, καθώς οι αναφορές αναφέρουν ότι θα δανειστεί τον ηλεκτροκινητήρα από το Megane E-Tech Electric. Εφόσον συμβεί αυτό, η δυναμική καταπακτή μηδενικών εκπομπών θα μπορούσε να έχει περίπου 215 ίππους και 221 λίβρες-πόδια. 

Η μητρική εταιρεία της Alpine, Renault, έχει ήδη ανακοινώσει ότι το αναγεννημένο 5 της που έρχεται το 2024 θα έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, επομένως ακόμη και η έκδοση που φέρει το διαμαντένιο λογότυπο έχει στόχο να προσφέρει ευκρινή συμπεριφορά. Και τα δύο θα υποστηρίζονται από την πλατφόρμα CMF-B EV με έως και το 70 τοις εκατό των ανταλλακτικών να λαμβάνονται από το Clio που βασίζεται σε CMF-B. Η μπαταρία θα αποτελείται από τέσσερις μεγάλες μονάδες σε ένα μόνο στρώμα για να κόψει 15 κιλά σε σύγκριση με το Zoe.

Ως τελευταία σημείωση, η Volkswagen θα «νικήσει» την Alpine με την εισαγωγή ενός ID.3 GTX πριν από το 2025. 

Tags: