Η FIA αποκάλυψε τα σχέδια της για τα μονοθέσια της επόμενης γενιάς, στα οποία φαίνεται ότι θα υπάρξουν τεράστιες αλλαγές ενόψει του 2026.
Εδώ και καιρό έχει γίνει γνωστό πως το 2026 θα ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί για τις υβριδικές μονάδες ισχύος, στις οποίες αφαιρείται μεν ο ένας εκ των δύο ηλεκτροκινητήρων, αλλά η συνολική ισχύς θα παράγεται κατά το ήμισυ από τον θερμικό V6 Turbo κινητήρα και κατά το άλλο μισό από ηλεκτρισμό.
Πέρα από τους νέους κανονισμούς για το 2026, η Audi αναμένεται να κάνει την παρθενική της εμφάνιση στο πρωτάθλημα. Η γερμανική ομάδα θα εισέλθει στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού για πρώτη φορά στην ιστορία της, ολοκληρώνοντας την εξαγορά της Sauber Motorsport.
Ο επικεφαλής του τμήματος μονοθεσίων της παγκόσμιας ομοσπονδίας, Νικόλας Τομπάζης μίλησε στο motorsport.com για την επόμενη γενιά αυτοκινήτων της Formula 1, ενώ αναφέρθηκε και στη δουλειά που έχει κάνει η FIA.
«Οι διαστάσεις των τροχών θα είναι μικρότερες. Επίσης με την πίσω αεροτομή και άλλες γενικές αλλαγές σκοπεύουμε να μειώσουμε το βάρος των μονοθεσίων κατά 50 κιλά. Είναι πολύ πιθανό να μικρύνουν τα μονοθέσια σε μήκος και πλάτος. Συζητάμε όμως λύσεις και δεν έχουμε πάρει αποφάσεις. Με τη "δίαιτα" που θα κάνουμε στα μονοθέσια θα μειωθούν οι ταχύτητες στις στροφές. Λόγω του μειωμένου βάρους θα είναι ταχύτερα στις ευθείες, αλλά θα παράγουν λιγότερη κάθετη δύναμη. Γι’ αυτό θα αυξήσουμε την ανάκτηση ισχύος του υβριδικού συστήματος», ανέφερε αρχικά.
Στη συνέχεια ο Τομπάζης αναφέρθηκε για τη δουλειά που έχει κάνει η FIA: «Έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο για να κατανοήσουμε το πώς θα λειτουργεί η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας και πώς θα εξελίσσονται οι μάχες και τα προσπεράσματα με βάση την αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων.
17:56 - 09.09.2023
Βολφ: «Ο Χάμιλτον είναι ο μοναδικός οδηγός που παραδέχεται τα λάθη του»
Ο επικεφαλής της Mercedes Τότο Βολφ μίλησε για το γεγονός ότι ο Λιούις Χάμιλτον είναι ο μοναδικός οδηγός στο grid της Formula 1 που παραδέχεται τα λάθη του.
Έχουμε κάνει πάρα πολλές προσομοιώσεις και έχουμε βρει λύσεις που φαίνεται πως λειτουργούν. Οι φόβοι όσων έχουν αμφιβολίες επιβεβαιώνονται μόνο αν βάλουμε τις μονάδες ισχύος του 2026 στα μονοθέσια του σήμερα. Μπορώ να πω πως τους τελευταίους μήνες έχουμε κάνει πολύ θετικές βελτιώσεις και όποια αρνητικά σχόλια έχουν γίνει εκφράζουν αρχαίες σκέψεις. Πρέπει να λάβουμε υπόψη πως το σασί και οι κινητήρες εξελίσσονται παράλληλα και δεν γίνεται να εξελίξεις το ένα δίχως το άλλο», κατέληξε.