Η Aston Martin θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες που είχε στο πρώτο μέρος της σεζόν και άπαντες στο στρατόπεδο της βρετανικής ομάδας είναι έτοιμοι για το δεύτερο μισό.
Μπορεί να είναι ένα από τα πιο κοντινά πρωταθλήματα των τελευταίων ετών της Formula 1, με εξαίρεση έναν τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull που βρίσκονται σε άλλο πλάνητη. Η αυστριακή ομάδα, που έχει ήδη επικεντρωθεί στο μονοθέσιο του 2024, παρουσίασε το τελευταίο της πακέτο αναβαθμίσεων στο γκαρν πρι του Βελγίου. Το πλεονέκτημα το επιτρέπει, αλλά οι αποστάσεις μπορούν να στενέψουν στο δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος.
Η Aston Martin παρουσιάζει την υποψηφιότητά της, αν όλα λειτουργήσουν όπως αναμένεται στο Ζάντφορτ με το νέο πακέτο αναβαθμίσεων, να παλέψει για τα βάθρα. Ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, Μάικ Κρακ και οι μηχανικοί γνωρίζουν τα προβλήματα της AMR23.
Σύμφωνα με τους οιωνούς της, το πακέτο αναβάθμισης που φτάνει στην Ολλανδία θα βοηθήσει στην εξάλειψή τους. Οι πρόσφατοι γύροι «ήταν πολύ καλοί για την ομάδα», σύμφωνα με τον Λανς Στρολ. Ο Καναδός πιστεύει ότι η Aston Martin πρέπει να επιστρέψει στο βάθρο με σταθερό τρόπο όπως στην αρχή της σεζόν.
«Πολλές από τις ομάδες πρόλαβαν, οπότε είναι πολύ πιο δύσκολο τώρα», είπε ο Στρολ. Ο αγώνας μεταξύ αυτών των Aston Martin, McLaren, Ferrari και Mercedes υπόσχεται να είναι σκληρός, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Αυτοί του Ζακ Μπράουν (επικεφαλής McLaren) και του Τότο Βόλφ (επικεφαλής Mercedes) έχουν ήδη δείξει τα χαρτιά τους, αλλάζοντας μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου πριν από τις καλοκαιρινή διακοπή. Ο ίδιος ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε ότι «θα έπρεπε να κάνουμε αλλαγές, αλλά είναι δύσκολο για εμάς να τις δούμε στους επόμενους αγώνες».
17:00 - 18.08.2023
Πρώην οδηγός F1: «Αυτός κατέστρεψε την καριέρα του Μικ Σουμάχερ»
Ο Μαρκ Σούρερ υπέδειξε τον άνθρωπο που θεωρεί υπεύθυνο για την απουσία του πρώην οδηγού της Haas, Μικ Σουμάχερ από το φετινό grid της Formula 1.
Ο χρόνος είναι υπέρ της Aston Martin και της Ferrari. Ένα στατικό πρώτο μέρος της σεζόν, όσον αφορά τις εξελίξεις, θα μπορούσε να γίνει κατανοητό μόνο αν εκμεταλλευόταν τη στιγμή τους. Το Ζάντφορτ στην Aston Martin και η Μόντσα για τη Ferrari, θα πρέπει να είναι η ώθηση, προκειμένου να παλέψουν πρόσωπο με πρόσωπο με τις άλλες ομάδες του grid.