Φέτος, ο αγώνας του Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης έχει επιστρέψει στο ημερολόγιο, αλλά παραμένει ένα από τα σημαντικότερα σημεία της χρονιάς, καθώς συνδυάζει μια γρήγορη και ιδιόμορφη πίστα δρόμου με μια απίστευτη πόλη και παθιασμένους θαυμαστές.
Δημιουργείται μια απίστευτη ατμόσφαιρα σε μια πίστα που υπέστη σημαντικές αλλαγές πέρυσι. Μία από αυτές τις τροποποιήσεις ήταν ένα νέο τμήμα υψηλής ταχύτητας κατά μήκος του Lakeside Drive και είναι εδώ που φέτος θα φιλοξενήσει μια τέταρτη ζώνη DRS. Χρησιμοποιήθηκε στις δοκιμές της Παρασκευής πέρυσι και τώρα έχει δοθεί το πράσινο φως για χρήση καθ' 'όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου (31-2/4), πράγμα που σημαίνει ότι αυτός είναι πιθανότατα ο ταχύτερος αγώνας που έχουμε δει ποτέ στη Μελβούρνη, από τότε που εντάχθηκε στο ημερολόγιο το 1996.
Δοκιμάζουν επίσης τον σχεδιασμό μιας κάθετης κατευθυντήριας γραμμής, την οποία οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κεντράρουν το αυτοκίνητο στην αρχή, σε μια περαιτέρω προσπάθεια να αποφευχθούν περισσότερες παραβάσεις.
16:34 - 31.03.2023
Η αγαπημένη έδρα του Πιάστρι και η σχέση του με τον Ντανίλ Κβίατ πίσω από την προηγούμενη επίσκεψή του στο Άλμπερτ Παρκ
Ο Όσκαρ Πιάστρι ετοιμάζεται για τον πρώτο του αγώνα στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά ενώ δεν έχει αγωνιστεί ποτέ στο Αυστραλιανό Γκραν Πρι, δεν θα είναι η πρώτη εμπειρία του 21χρονου στη χώρα των καγκουρό.
Έρχεται σε ένα Σαββατοκύριακο όπου η Red Bull είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για να διατηρήσει το τέλειο ξεκίνημά της στη σεζόν και να εξασφαλίσει την τρίτη διαδοχική νίκη της.
Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε την έκταση του προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε ενόψει του τελευταίου αγώνα στη Σαουδική Αραβία, με τον επικεφαλής του πρωταθλήματος να λέει ότι ένιωθε σαν να του έλειπε ένας πνεύμονας και ήταν σωματικά καταβεβλημένος μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Ο Ολλανδός δεν έχει κερδίσει ποτέ στην Αυστραλία αλλά παρόλο που συνεχίζει να αισθάνεται τις επιπτώσεις της ασθένειάς του, οδηγεί σε τόσο υψηλό επίπεδο με ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει στην πίστα θα χρειαστούν πολλά για να τον σταματήσουν.
Όσον αφορά την Ferrari, δεν είναι σαφές ότι αυτό δεν ήταν το ξεκίνημα της σεζόν που περίμενε η ιταλική ομάδα και φιλοδοξεί να δώσει τη μάχη της. Αλλά μετά από δύο αγώνες, τα δεδομένα δείχνουν ότι έχουν πέσει ακόμα πιο πολύ, με την Aston Martin να τους έχει φαινομενικά ξεπεράσει. Όπως είναι λογικό, είναι απογοητευμένοι, αλλά παραμένουν αποφασισμένοι στην πεποίθησή τους ότι μπορούν να ανατρέψουν τα πράγματα.
«Σίγουρα είναι μια από τις πιο δύσκολες στιγμές δεν πρόκειται να πω ψέματα», δήλωσε ο Κάρλος Σάινθ την Πέμπτη (30/3) στο paddock. «Από το 2021, ανεβαίναμε πήγαμε από τον τερματισμό στην 6η θέση στον τερματισμό της 3ης θέσης και στη συνέχεια υπήρξε η αλλαγή του κανονισμού, που μας επέτρεψε να κάνουμε ένα τεράστιο βήμα το 2022.
Στη συνέχεια, φέτος, περιμέναμε τουλάχιστον να βρεθούμε σε παρόμοια θέση, αλλά δυστυχώς υπάρχει μια ομάδα με το όνομα Red Bull που έχει σκοτώσει τον αντίπαλο, καταλήγοντας σε ένα αυτοκίνητο που είναι σαφώς ανώτερο από όλους τους άλλους. Αν κοιτάξετε τη Ferrari, είμαστε εκεί με τη Mercedes, δεν είμαστε πολύ μακριά από την Aston Martin σε ρυθμό αγώνα, αλλά υπάρχει μια ομάδα που είναι κυρίαρχη και αυτό μας βάζει λίγο πίσω.
15:12 - 31.03.2023
Καλό… Μάη, για την αναβάθμιση της Mercedes
Από το γκραν πρι της Ιμολα, 19-21 Μαΐου στην Ιταλία, θα δούμε βελτιώσεις στο γερμανικό μονοθέσιο.
Αλλά τουλάχιστον γνωρίζουμε, νομίζω ότι γνωρίζουμε, πού κάναμε λάθος. Είναι πολύ σαφές για εμάς πού βρίσκονται οι αδυναμίες του μονοθεσίου μας, πού βρίσκονται τα δυνατά σημεία της Red Bull. Και τώρα όλη η ομάδα πιέζει προς την ίδια κατεύθυνση, προσπαθώντας να μειώσει τις ατέλειες».
Εν τω μεταξύ, ενώ δεν υπάρχουν αναβαθμίσεις για την Αυστραλία, έρχονται εξελίξεις σε δύο ή τρεις αγώνες. Αυτά βρίσκονται σε εξέλιξη εδώ και λίγο καιρό και θα μπορούσαν ενδεχομένως να βοηθήσουν την ομάδα να κάνει ένα βήμα για να ξεπεράσει τα προβλήματα φθοράς των ελαστικών και έτσι να κλείσει το χάσμα ρυθμού του αγώνα από τη Red Bull και την Aston Martin.
Η McLaren, μόλις μια εβδομάδα, αφότου ανακοίνωσε σαρωτικές αλλαγές στο τεχνικό της τμήμα, οι οποίες είδαν τον Τζέιμς Κέι να εγκαταλείπει τον ρόλο του ως Τεχνικός Διευθυντής για να αντικατασταθεί από μια τεχνική επιτροπή αποτελούμενη από τρία ανώτερα στελέχη, η ομάδα αποκάλυψε το επόμενο στάδιο του σχεδίου της που θα την οδηγήσει στην ανάκαμψη.
Η μεγάλη αναβάθμιση που έχει προγραμματιστεί για το Μπακού είναι εντός χρονοδιαγράμματος και θα τους δώσει ουσιαστικά το αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα ήλπιζαν να παρουσιάσουν στην αρχή της σεζόν, αλλά αυτό καθυστέρησε επειδή άλλαξαν την κατεύθυνση ανάπτυξης στα τέλη της προετοιμασίας.
Ο επικεφαλής της ομάδας Αντρέα Στέλλα είπε ότι το δεύτερο μεγάλο βήμα θα έρθει πριν από την ανάπαυλα του καλοκαιριού και θα δείτε κάποιες μεγάλες αλλαγές, ακόμα και οπτικές, στο μονοθέσιο.
«Ένα τρίτο μεγάλο βήμα θα έρθει στο δεύτερο μισό της σεζόν, και με αυτό η ομάδα ελπίζει ότι έτσι θα θέσουμε τους εαυτούς μας σε μια πιο ρεαλιστική θέση για να εκπληρώσουμε τη φιλοδοξία μας να είμαστε τους τέσσερις πρώτους προς το τέλος της σεζόν», πρόσθεσε o Στέλλα.
Φιλόδοξα σχέδια στη McLaren, αλλά η επαναφορά που προκάλεσε ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής ομάδας, Ζακ Μπράουν με την αναδιάρθρωση του τεχνικού τμήματος θα τους δώσει μια ευκαιρία μάχης για να σταματήσουν την καθοδική τους πορεία και να επιστρέψουν ξανά στο μπροστινό μέρος του γηπέδου.
Προς το παρόν, με έναν καθαρό αγώνα, έχουν το πέμπτο ή το έκτο ταχύτερο μονοθέσιο, πράγμα που σημαίνει ότι η μάχη για το Q3 το Σάββατο (1/4) και τις θέσεις κατάταξης που δίνουν βαθμούς την Κυριακή, είναι ένας πολύ ρεαλιστικός στόχος.