Η Red Bull έχει το dna του πρωταθλητή

Μαξ Φερστάπεν, Λιούις Χάμιλτον και Σέρχιο Πέρες

i

©Red Bull Content Pool

Η Red Bull έχει το dna του πρωταθλητή

Άγγελος Φραγκισκάτος 21:30 - 03.10.2023 / Ανανεώθηκε: 13:01 - 14.08.2024

Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, φαντάζεται τον ομόλογό του και αντίπαλό του, Τότο Βολφ (επικεφαλής Mercedes), πως θα μπορούσε να επαναφέρει την ομάδα του στην κορυφή της Formula 1.

Τις τελευταίες δύο σεζόν, η Red Bull πήρε τα ηνία από τη Mercedes στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Οι Αυστριακοί ήξεραν πώς να προσαρμοστούν καλύτερα από τον καθένα στους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θεσπίστηκαν το 2022. 

Έκτοτε, η κυριαρχία του ανταγωνισμού είναι δική τους. Τόση είναι η υπεροχή τους έναντι των υπολοίπων που πριν από μια εβδομάδα και πλέον, στο Ιαπωνικό γκραν πρι, πιστοποίησαν έναν ακόμη τίτλο κατασκευαστών, τον δεύτερο στη σειρά και τον έκτο στην ιστορία τους. 

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η Mercedes έχει βρεθεί στις πίσω θέσεις, ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ φαντάζεται ότι ο ομόλογός του και αντίπαλος, Τότο Βολφ, σχεδιάζει ένα σχέδιο για να επιστρέψει στη μπροστινή σχάρα του grid. «Για μένα, ο αθλητισμός είναι η αντιπαλότητα. Είναι υπέροχο να έχεις άμιλλα. Προφανώς δεν το έχουμε δει πολύ τα τελευταία χρόνια, αλλά είμαι σίγουρος ότι το σχεδιάζουν. Είμαι σίγουρος ότι έχουν κάτι πάνω στο οποίο δουλεύουν. Είναι μια μεγάλη ομάδα. Έχουν υπέροχους οδηγούς. Θα επιδιώξουν να αντεπιτεθούν», είπε σε συνέντευξή του στο Sky Sports.

Αλλαγή ρόλων

©Red Bull Content Pool

Πριν από τη περσινή χρονιά και τη μεγάλη επαναφορά των κανόνων της F1, η Mercedes είχε κερδίσει οκτώ συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών σε μια άνευ προηγουμένου σειρά επιτυχίας. Τώρα είναι «κολλημένοι» σε μια μάχη με τη Ferrari για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ωστόσο τα «ασημί βέλη» έχουν υποσχεθεί σημαντικές αλλαγές για το μονοθέσιό τους το 2024 και τον Βολφ, ο οποίος θα επιστρέψει στα paddock αυτό το Σαββατοκύριακο αφού δεν ταξίδεψε στην Ιαπωνία λόγω χειρουργικής επέμβασης στο γόνατο, είπε στη Σιγκαπούρη ότι «εξέταζαν τα αποτελέσματα με μια ενθαρρυντική προοπτική» από την αεροδυναμική σήραγγα.

Ο Χόρνερ είδε πώς η πρώτη περίοδος τίτλων της Red Bull μεταξύ 2010 και 2013 σταμάτησε από τη Mercedes πριν από εννέα χρόνια, με την άφιξη των υβριδικών κινητήρων στη F1. «Πονάει όταν χάνεις και αν δεν πονάει τότε δεν πρέπει να το κάνεις», είπε.

Και συνέχισε: «Είχαμε μια μακρά περίοδο, έξι έως επτά σεζόν, πόνου, παράνυμφου. Αλλά ποτέ δεν χάσαμε τη πίστη μας. Ήμασταν η ομάδα που θα έσπαγε αυτή την κυριαρχία της Mercedes», θυμάται ο Χόρνερ. 

©Red Bull Content Pool

Υπό αυτή την έννοια, ο Χόρνερ ξέρει ότι το καλό σερί της ομάδας του κάποτε θα έχει «έσπαγε». «Κάποια στιγμή κάποιος θα μας κερδίσει. Τώρα, είτε είναι Mercedes, Ferrari, McLaren, Aston Martin ή άλλος, δεν ξέρουμε. Αλλά το μόνο πράγμα που μπορούμε να ελέγξουμε είναι τι κάνουμε», ανέφερε

Δημοσιεύματα αναφέρουν πως το 2026, με την εισαγωγή νέων κινητήρων, ως βασική στιγμή για το μέλλον του τομέα της. Ωστόσο, μέχρι τα μονοθέσια της επόμενης σεζόν να βρεθούν στην πίστα για πρώτη φορά, είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε προβλέψεις για το μέλλον. Εν τω μεταξύ, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πανηγυρίσουν τον τρίτο τίτλο του Μαξ Φερστάπεν αυτό το Σαββατοκύριακο στο Κατάρ.