Με μονάδες ισχύος της Mercedes μέχρι τουλάχιστον το 2030 θα τρέχει η Williams, με τις δύο πλευρές να ανακοινώνουν τη συμφωνία επέκτασης συνεργασίας.
Η Williams θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes, καθώς οι δύο πλευρές γνωστοποίησαν την επέκταση της συνεργασίας τους τουλάχιστον έως το τέλος του 2030.
Η Mercedes άρχισε να προμηθεύει τη Williams, όταν η Formula 1 «μπήκε» στην υβριδική εποχή της, ενώ, μετά τη νέα συμφωνία τους, οι δύο πλευρές θα... πορευθούν μαζί στη σεζόν του 2026, όταν τίθενται σε εφαρμογή σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν τις μονάδες ισχύος.
Υπενθυμίζεται ότι οι μελλοντικοί κινητήρες της Formula 1 θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά 100% βιώσιμο καύσιμο, με στόχο τη μείωση της συνολικής κατανάλωσης, ενώ τα ηλεκτρικά συστήματά τους θα αναβαθμιστούν για να επιτυγχάνουν υψηλότερη απόδοση.
Ο επικεφαλής της Williams, Τζέιμς Βόουλς, δήλωσε επί της σημερινής είδησης: «Είναι φανταστικό το ότι επεκτείνουμε τη συνεργασία της Williams και της Mercedes έως το 2030. Με τη Mercedes έχουμε απολαύσει μια πολύ δυνατή σχέση, ήδη από την εισαγωγή της τωρινής γενιάς κινητήρων (πίσω στο 2014).
Ανυπομονούμε να συνεχιστεί αυτό και στην επερχόμενη εποχή. Η προσήλωση και υποστήριξή τους στη μελλοντική μας στρατηγική αναφορικά με τις μονάδες ισχύος εκτιμάται πολύ απ’ την πλευρά μας. Ανυπομονούμε να προσεγγίσουμε από κοινού το νέο σετ κανονισμών, με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό που κάναμε το 2014, με στόχο την επίτευξη αντίστοιχων επιτυχιών».
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, σχολίασε: «Η Williams είναι μια ιστορική ομάδα και στην πορεία της συνεργασίας μας έχουμε απολαύσει σημαντικές επιτυχίες, απ’ όταν και συνεργαστήκαμε για πρώτη φορά, πίσω στο 2014. Μία από τις πιο περήφανες στιγμές που έζησαν τα παιδιά στο HPP (τμήμα κινητήρων της Mercedes) κατά την υβριδική εποχή ήταν πως οι μονάδες ισχύος μας έκαναν το 1-2-3-4 στο Αυστριακό GP του 2014, με τη Williams να καταλαμβάνει την 3η και 4η θέση.
Η επαγγελματική συνεργασία μας με τη Williams έχει μονάχα ενδυναμωθεί τη δεκαετία που μας πέρασε και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε αυτή την παραγωγική συνεργασία και προσέγγιση, καθώς οδεύουμε προς την επόμενη γενιά κινητήρων, το 2026».