Τη 18η νίκη της σεζόν πανηγύρισε ο Μαξ Φεστάπεν, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να κατακτά και το γκραν πρι του Λας Βέγκας.
Το γκραν πρι του Λας Βέγκας ήταν ένας από τους πιο διασκεδαστικούς αγώνες της φετινής σεζόν στη Formula 1, με πολλές προσπεράσεις μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας.
Μεγάλος νικητής για ακόμη μία φορά ήταν ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος πανηγύρισε τη 18η νίκη του για φέτος. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με την επικράτησή του στο Λας Βέγκας κατάφερε να κάνει το 3 στα 3 επί Αμερικανικού εδάφους, καθώς νωρίτερα στη σεζόν είχε νικήσει στο Μαϊάμι και στο Τέξας.
Στην 2η θέση βρέθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε η έτερη Red Bull του Σέρχιο Πέρες.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαξ Φερστάπεν έκανε καλή εκκίνηση και βρέθηκε στην εσωτερική του Σαρλ Λεκλέρ. Στην πρώτη στροφή οι δύο οδηγοί βγήκαν εκτός πίστας, ωστόσο αυτό δεν στέρησε από τον πρώτο να πάρει τα ηνία του αγώνα.
Ο Τζορτζ Ράσελ κράτησε την 3η θέση, μπροστά από την Alpine Πιερ Γκασλί, ενώ το δίδυμο της Williams, με τους Άλεξ Άλμπον και Λόγκαν Σάρτζεντ παρέμειναν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα.
Αντίθετα στις πίσω θέσεις υπήρξαν αρκετές επαφές, με τους Κάρλος Σάινθ και Φερνάντο Αλόνσο να μπαίνουν στα pits, προκειμένου να αλλάξουν πτέρυγα και ελαστικά. Τα συντρίμμια ανάγκασαν τους αγωνοδίκες να βγάλουν το όχημα ασφαλείας, για τον καθαρισμό τους.
Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα ο Φερστάπεν άνοιξε τη διαφορά του από τον Λεκλέρ, έπειτα από απόφαση της αυστριακής ομάδας να μην δώσει πίσω την πρώτη θέση στο Μονεγάσκο της Ferrari και να υποστεί την πιθανή ποινή των 5 δευτερολέπτων.
Ωστόσο το καθεστώς της πράσινης σημαίας δεν κράτησε για πολύ, καθώς ο Λάντο Νόρις της McLaren είχε έξοδο στις μπαριέρες στη στροφή 12. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η κίτρινη σημαία να κάνει πάλι την εμφάνισή της, προκειμένου να απομακρυνθεί το κατεστραμμένο μονοθέσιο του Βρετανού.
Στην επανεκκίνηση του αγώνα, ο Φερστάπεν κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, ανοίγοντας τη διαφορά του από τον Λεκλέρ στα 2 δευτερόλεπτα. Όμως ο πιλότος της Scuderia είχε εξαιρετικό ρυθμό και κατάφερε στον 9ο γύρο να περάσει τον Ολλανδό για την πρώτη θέση.
Αμέσως ο Φερστάπεν μπήκε στα pit για να βάλει φρέσκα ελαστικά αλλά και να εκτίσει την ποινή των 5 δευτερολέπτων. Όταν ο Ολλανδός μπήκε στην πίστα βρέθηκε στην 9η θέση της κατάταξης, πίσω από τον Ράσελ.
Στο μεταξύ ο Λιούις Χάμιλτον στην προσπάθειά του να περάσει τον Όσκαρ Πιάστρι είχε σύγκρουση με τον νεαρό Αυστραλό της McLaren. Η σύγκρουση αυτή επέφερε μικρές ζημιές και στα δύο μονοθέσια, που μπήκαν στα pit για να τις επισκευάσουν. Αμφότεροι και οι δύο οδηγοί έχασαν πολλές θέσεις.
Όταν μπήκε και ο Λεκλέρ για αλλαγή ελαστικών, επέστρεψε στην πίστα στην 3η θέση, πίσω από τους Σέρχιο Πέρες και Λανς Στρολ, οι οποίοι είχαν αλλάξει τα ελαστικά τους. Πίσω από τον Μονεγάσκο ήταν ο ομόσταβλός του, Κάρλος Σάινθ και ακολούθησαν οι Ράσελ, Φερστάπεν και Αλόνσο.
Ο Ράσελ και ο Φερστάπεν δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερη δυσκολία, για να προσπεράσουν τον Σάινθ. Λίγο αργότερα, ο Φερστάπεν συγκρούστηκε με τον Βρετανό, όπου έσπασε το πλευρικό δεξί τμήμα της εμπρός πτέρυγας της RB19 και ένα μέρος του δαπέδου της Mercedes. Παρά το γεγονός ότι και οι δύο τους συνέχισαν στον αγώνα, η πίστα γέμισε με θραύσματα και το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε για ακόμα μία φορά.
Κερδισμένος από το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ο Πέρες, ο οποίος έκανε ένα «φθηνό» pit stop και επέστρεψε στην πίστα με φρέσκα ελαστικά, πίσω μόνο από τον πρώτο, Λεκλέρ. Λίγο μετά οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Ράσελ με ποινή 5 δευτερολέπτων για το περιστατικό με τον Φερστάπεν.
Στην επανεκκίνηση, ο Πέρες είχε το ρυθμό να ακολουθήσει τον Λεκλέρ και με τη βοήθεια του DRS τον προσπέρασε για να πάρει τα ηνία του αγώνα για πρώτη φορά. Παράλληλα εντυπωσιακός ήταν και ο Φερστάπεν, καθώς πέρασε τον Πιάστρι για να βρεθεί στην 3η θέση.
Ωστόσο ο Λεκλέρ δεν πτοήθηκε, έκανε την κίνηση και προσπεράσει τον Πέρες, για να πάρει πάλι την πρώτη θέση. Λίγο μετά τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Μεξικανό, καθώς ο Φερστάπεν τον πέρασε για την 2η θέση.
Μπαίνοντας στους τελευταίους γύρους, ο Φερστάπεν στη μεγάλη ευθεία είχε το πλεονέκτημα του DRS, «βούτηξε» στα φρένα και πέρασε τον Λεκλέρ για την πρώτη θέση.
Στις πίσω θέσεις ο Πιάστρι κρατούσε την 4η θέση, ενώ την ίδια ώρα ο Οκόν με ωραία κίνηση πέρασε τον ομόσταβλό του στην Alpine, Πιερ Γκασλί για να βρεθεί στην 5η θέση.
Μεγάλος χαμένος ήταν ο Άλεξ Άλμπον της Williams, ο οποίος μέσα σε λίγους γύρους έχασε την θέση του από τους Ράσελ, Σάινθ, Αλόνσο και Χάμιλτον.
Την ίδια ο Φερστάπεν απομακρύνθηκε από τον Λεκλέρ και χωρίς καμία δυσκολία κατάφερε να πανηγυρίσει τη 18η φετινή του νίκη στη Formula 1. Μπορεί ο Ολλανδός να είχε εξασφαλίσει τη νίκη, όμως η «μάχη» για τη 2η θέση ήταν ανοιχτή ακόμα ανάμεσα στον Λεκλέρ και τον Πέρες.
Ο Λεκλέρ στην πίεση που ασκούσε στο μονοθέσιό του έχασε τα φρένα και βγήκε εκτός πίστας. Αυτό το λάθος το εκμεταλλεύτηκε ο Πέρες και ανέβηκε στη 2η θέση προσωρινά, προτού ο Μονεγάσκος ανακτήσει ξανά τη θέση στον τελευταίο γύρο του αγώνα.
Κάπως έτσι ο Λεκλέρ κατέλαβε τη 2η θέση της τελικής κατάταξης, ενώ ο Πέρες συμπλήρωσε το τρίτο σκαλί του βάθρου με την έτερη Red Bull.
Ακολούθησαν οι Εστεμπάν Οκόν (Alpine), Λανς Στρολ (Aston Martin), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), Τζορτζ Ράσελ (Mercedes, που έπεσε 8ος μετά την ποινή που πήρε), Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και Όσκαρ Πιάστρι (McLaren).
12:28 - 15.11.2023
Η Λία Μπλοκ θα οδηγήσει στην Ακαδημία νέων οδηγών για λογαριασμό της Williams
Η κόρη του αείμνηστου Κεν Μπλοκ, Λία εντάχθηκε στην Ακαδημία νέων οδηγών της Williams και θα αγωνίζεται στην F1 Academy το 2024 με την ομάδα ART.
Επόμενο ραντεβού της Formula 1 θα είναι το Άμπου Ντάμπι, εκεί όπου θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας για φέτος το τριήμερο (24-26/11).