Ο Φερστάπεν πήρε μία αγχωτική νίκη στην Ίμολα

Μαξ Φερστάπεν

i

©Photo by Mark Thompson/Getty Images

Ο Φερστάπεν πήρε μία αγχωτική νίκη στην Ίμολα

Άγγελος Φραγκισκάτος 17:39 - 19.05.2024 / Ανανεώθηκε: 10:31 - 29.05.2024

Ο Λάντο Νόρις πίεσε όσο μπορούσε τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά ο Ολλανδός άντεξε και πήρε τη νίκη στο GP της Εμίλια-Ρομάνια.

Το GP της Εμίλια-Ρομάνια, το έβδομο αγωνιστικό τριήμερο της φετινής σεζόν της Formula 1 είχε ως μεγάλο πρωταγωνιστή τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής άντεξε στην πίεση του ανταγωνιστικού Λάντο Νόρις, ο οποίος αρκέστηκε στη 2η θέση. Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρ με το πρώτο μονοθέσιο της Scuderia Ferrari.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο poleman Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε πολύ καλά και κράτησε με άνεση την πρώτη θέση. Ο Λάντο Νόρις είδε τον Σαρλ Λεκλέρ να είναι δίπλα του, όμως είχε την εσωτερική και κράτησε τη 2η θέση.

Χαμένος της εκκίνησης ήταν ο Γιούκι Τσουνόντα, ο οποίος έπεσε στην 9η θέση, ενώ κερδισμένος ήταν ο Σέρχιο Πέρες, που βρέθηκε στην 10η.

Ο Φερστάπεν με το που βρέθηκε στην πρώτη θέση προσπάθησε να φτιάξει μία διαφορά, όμως ο Νόρις δεν ήταν πρόθυμος να του το επιτρέψει. Ο Ολλανδός της Red Bull, ωστόσο κατάφερνε να κρατά τη McLaren σε απόσταση άνω του ενός δευτερολέπτου και να μη δίνει DRS στον Βρετανό.

Ο Νόρις είχε ανοίξει τη διαφορά του από τον Λεκλέρ, με τον Μονεγάσκο της Scuderia να έχει πίσω του τον ομόσταβλό του, Σάινθ. Ωστόσο ο Ισπανός δεχόταν πίεση από τον Πιάστρι για την 3η θέση.

Τον χορό των pits άνοιξε στον 10 γύρο ο Αλόνσο, ο οποίος έβαλε τα σκληρά ελαστικά, κάτι που έκαναν οι Άλμπον, Γκασλί και Μπότας. Μάλιστα για τον Άλμπον τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά, καθώς ένας τροχός δεν ασφαλίστηκε σωστά και έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από τον αγώνα.

Στο μεταξύ, ο Φερστάπεν άνοιξε τη διαφορά του από τον Νόρις στα 4 δευτερόλεπτα, δίνοντας έτσι στον Ολλανδό πρωταθλητή τον «αέρα» που χρειαζόταν για να μπορέσει να διαχειριστεί τα ελαστικά του και παράλληλα την πρωτοπορία.

Στη μάχη της 2ης θέσης ο Λεκλέρ προσπαθούσε να πλησιάσει τον Νόρις, ο οποίος δυσκολευόταν να κρατήσει τον γρήγορο ρυθμό του.

Την πρώτη κίνηση από τους πρωτοπόρους έκανε ο Νόρις στον 23ο γύρο, αλλά ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα ακριβώς πίσω από τον Πέρες. Ο Νόρις στη συνέχεια κατάφερε να προσπεράσει τον Μεξικανό της Red Bull.

Στον ακριβώς επόμενο γύρο μπήκε και ο Πιάστρι για νέα ελαστικά, ο οποίος έπρεπε να κάνει κάτι για να μπορέσει να βρεθεί μπροστά από τον Σάινθ. Στον αντίποδα οι Ferrari ακολούθησαν άλλη στρατηγική και παρέμειναν στην πίστα, ακόμα και όταν ο Φερστάπεν έκανε το δικό του pit stop.

Τελικά ο Λεκλέρ μπήκε στα pit στον 26ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Πέρες. Ο Μονεγάσκος πέρασε λίγο μετά με σχετική άνεση τον Μεξικανό. Δύο γύρους μετά τον Λεκλέρ μπήκε και ο Σάινθ, ο οποίος επέστρεψε στην πίστα πολύ πίσω από τον Πιάστρι

Την ίδια ώρα, η διαφορά του Φερστάπεν από τον Νόρις είχε ανέβει στα 6,5 δευτερόλεπτα και δεν έδειχνε να κινδυνεύει. Πίσω οι δύο Mercedes των Ράσελ και Χάμιλτον ακολουθούσαν από απόσταση τον Σάινθ.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Λεκλέρ έφτασε σε απόσταση DRS από τον Νόρις με 20 γύρους να απομένουν μέχρι το τέλος και άρχισε να κάνει την επίθεσή του. Πιο πίσω ο Πέρες προσπέρασε τους Χούλκενμπεργκ και Τσουνόντα για να βρεθεί στην 8η θέση. Την ίδια στιγμή ο Στρολ μπήκε στη βαθμολογουμένη δεκάδα, προσπερνώντας τον Χούλκενμπεργκ.

Στο μεταξύ, ο Λεκλέρ έκανε μεγάλη προσπάθεια για να περάσει τον Νόρις, όμως τα λάθη που έκανε δεν τον βοήθησαν να πετύχει τον σκοπό του.

Ο Βρετανός αφού απαλλάχθηκε από τον Μονεγάσκο άρχισε να κοιτάει μπροστά τον Φερστάπεν, ο οποίος έχανε χρόνο. Η μεταξύ τους διαφορά από τα 6 δευτερόλεπτα έπεσε στα 2 και ξαφνικά προέκυψε μάχη για τη νίκη, με έξι γύρους να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Στον τελευταίο γύρο, ο Νόρις βρέθηκε πολύ κοντά στον Φερστάπεν, όμως ο Ολλανδός τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής άντεξε στην πίεση και έτσι πήρε τη νίκη στο GP της Εμίλια-Ρομάνια.

Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρ με το πρώτο μονοθέσιο της Ferrari. Ακολούθησαν οι Όσκαρ Πιάστρι (McLaren), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), Τζορτζ Ράσελ (Mercedes). Σέρχιο Πέρες (Red Bull), Λανς Στρολ (Aston Martin) και Γιούκι Τσουνόντα (RB).

Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι σε μία εβδομάδα με το GP του Μονακό, το οποίο είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 24-26 Μαΐου.

Tags: