Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε τις αμφιβολίες του εν όψει των νέων τεχνικών κανονισμών της Formula 1 από το 2026.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν καυστικός στην κριτική του για την τρέχουσα γενιά των μονοθέσιων της Formula 1 στις στροφές χαμηλής ταχύτητας, παραδεχόμενος ότι τα σημερινά μονοθέσια είναι σαν «βάρκες».
Η τρέχουσα γενιά αυτοκινήτων F1 έχει σχεδόν φτάσει τα 800 κιλά σε βάρος, που τα διαχωρίζει ως τα βαρύτερα στη σύγχρονη περίοδο του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Μιλώντας για την τωρινή γενιά μονοθεσίων, ο οδηγός της Red Bull ανέφερε: «Τα τωρινά μονοθέσια στις γρήγορες στροφές είναι πολύ καλά. Στις αργές στροφές όμως νιώθεις σαν να είναι βάρκες. Τα προηγούμενα μονοθέσια που είχαμε ήταν πιο ευλύγιστα, αλλά τα τωρινά παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη στις γρήγορες στροφές», δήλωσε αρχικά ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Θυμίζουμε πως το 2026 οι τεχνικοί κανονισμοί αλλάζουν και αυτό θα επηρεάσει σημαντικά την εμφάνιση και τον τρόπο με τον οποίο παράγουν αεροδυναμική.
Στη συνέχεια, ο Φερστάπεν εξέφρασε την άποψη και τις ανησυχίες του για το δρόμο που έχει χαράξει η Formula 1, λέγοντας: «Δεν είμαι σίγουρος πως οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση με τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Έτσι δείχνει η κατάσταση προς το παρόν. Ελπίζω να γίνουν οι βελτιώσεις που χρειάζονται. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό να παλέψουμε για το βάρος των μονοθεσίων.
Θέλουμε να το μειώσουμε αντί να έχουμε νέα κόλπα με τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα για να βελτιωθούν τα προσπεράσματα και να μειωθεί ο ακάθαρτος αέρας. Σίγουρα θα υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι για να γίνουν αυτά που θέλουμε», πρόσθεσε.