Ο Μαξ Φερστάπεν επικράτησε στο GP της Βαρκελώνης, αφήνοντας πίσω τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον.
Το γκραν πρι της Ισπανίας στη Βαρκελώνη, το δέκατο φετινό αγωνιστικό τριήμερο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 ανέδειξε μεγάλο νικητή τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.
Ο Ολλανδός πιλότος είχε τον έλεγχο του αγώνα από τον 3ο γύρο, παρά το γεγονός ότι εκκίνησε από τη 2η θέση. Έτσι ο Φερστάπεν πανηγύρισε την έβδομη φετινή του νίκη στη Formula 1.
Στη 2η θέση βρέθηκε ο Λάντο Νόρις της McLaren, o oποίος κυνήγησε τη νίκη μέχρι το τέλος, όμως αρκέστηκε στη 2η θέση. Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο poleman Λάντο Νόρις και ο Μαξ Φερστάπεν βρέθηκαν πλάι-πλάι, θέλοντας να πάρουν την πρωτοπορία του αγώνα. Ωστόσο δεν υπολόγισαν τον Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος με εκπληκτική κίνηση πετάχτηκε και έστριψε πρώτος από την 4η θέση που εκκίνησε. Ο Φερστάπεν βρέθηκε μπροστά από τον Νόρις και ακολούθησαν οι Λιούις Χάμιλτον και οι δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ.
Ο Φερστάπεν δεν έδειχνε διατεθειμένος να αφήσει τον Ράσελ να ξεφύγει και έτσι με τη βοήθεια του DRS κατάφερε να τον περάσει για να πάρει τα ηνία του αγώνα. Ο Βρετανός της Mercedes δεν είχε την ευκαιρία να επιτεθεί, όμως αυτό ήταν το μικρότερο πρόβλημα, καθώς πίσω του καραδοκούσαν οι Νόρις και Χάμιλτον.
Πίσω ακολούθησαν οι Σάινθ και Λεκλέρ, με τους πιλότους της Scuderia να έχουν και μία έντονη «μάχη». Ακόμα πιο πίσω ήταν οι Πιερ Γκασλί, Όσκαρ Πιάστρι, Εστεμπάν Οκόν και Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Στον 10ο γύρο οι Γκουάνγιου Ζου και Γιούκι Τσουνόντα ήταν οι πρώτοι οδηγοί που άνοιξαν τον χορό των pit stop, οι οποίοι αμφότεροι έβγαλαν τα μαλακά ελαστικά για να βάλουν τη μεσαία γόμα.
Στο μεταξύ, ο Φερστάπεν άνοιγε γύρο με το γύρο τη διαφορά από τον Ράσελ, η οποία ανέβηκε στα τέσσερα δευτερόλεπτα. Ο Ράσελ είχε ξεφύγει από τον Νόρις, ενώ ο ομόσταβλός του, Χάμιλτον δεχόταν έντονη πίεση από τον Σάινθ.
Οι Ράσελ και Σάινθ στον ίδιο γύρο ήταν οι πρώτοι από τους κορυφαίους που μπήκαν στα pit για να βάλουν φρέσκα ελαστικά. Ο πρώτος επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον Ισπανό της Ferrari. Στον ακριβώς επόμενο γύρο ακολουθήσε ο Χάμιλτον, ενώ μετά μπήκε και ο Φερστάπεν.
Η στρατηγική της Scuderia έφερε τον Σάινθ μπροστά από τον Χάμιλτον, ο οποίος κατάφερε να τον περάσει. Ο Ισπανός διαμαρτυρήθηκε μέσω του team radio ότι ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τον έσπρωξε εκτός πίστας, αλλά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να μην τιμωρήσουν τον 39χρονο.
Στον 22ο γύρο, ο Πιάστρι μπήκε στα pit για νέα ελαστικά, ενώ στον 24ο γύρο ο Νόρις ακολούθησε, βάζοντας τα μεσαία γόμα. Ο Λεκλέρ ήταν ο τελευταίος από όλους τους οδηγούς που μπήκε στα pit στον 25ο γύρο. Ο Μονεγάσκος επέστρεψε στην πίστα στην 7η θέση.
Την ίδια ώρα, ο Φερστάπεν άνοιξε τη διαφορά του στα έξι δευτερόλεπτα από τον Ράσελ. Ο Νόρις και ο Λεκλέρ εκμεταλλεύτηκαν τα φρέσκα ελαστικά τους και κέρδισαν θέσεις. Ο πρώτος πέρασε τον Σάινθ για την 4η θέση, ενώ ο δεύτερος ανέβηκε στην 6η θέση, προσπερνώντας τον Γκασλί. Ο Νόρις σε εκείνο το σημείο του αγώνα ήταν πολύ γρήγορος και άρχισε σιγά σιγά να καταδιώκει τον Χάμιλτον.
Ο Νόρις με σχετική άνεση πέρασε τον Χάμιλτον και στη συνέχεια έβαλε στο στόχαστρό του τον Ράσελ. Τελικά ο Βρετανός της McLaren χάρη στα φρέσκα ελαστικά του ανέβηκε στην 2η θέση, μετά από επική μάχη με τον πιλότο της Mercedes.
Ωστόσο ο Ράσελ πλέον είχε να ανησυχεί για τον Χάμιλτον, ο οποίος ήταν από πίσω του. Κάτι τέτοιο συνέβη και με τον Σάινθ, όπου είχε δει στους καθρέφτες της SF24 τον Λεκλέρ. Σε εκείνο το σημείο του αγώνα, οι Σάινθ και Ράσελ έκαναν το δεύτερο pit stop τους.
Μπροστά, ο Νόρις μείωνε τη διαφορά του από τον Φερστάπεν, καθώς από τα 10 δευτερόλεπτα πήγε στα 5 δευτερόλεπτα. Έτσι οι άνθρωποι της Red Bull κάλεσαν τον Ολλανδό στα pit για να βγάλει τα μεσαία ελαστικά και να βάλει τα μαλακά. Τρεις γύρους μετά, ο Νόρις ακολούθησε την ίδια τακτική. Ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα στην 2η θέση, μπροστά από τον Ράσελ. Ωστόσο είχε 8 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Φερστάπεν.
Ακολουθούσαν οι Ράσελ και Χάμιλτον, ενώ ακόμα πιο πίσω ήταν οι Σάινθ και Λεκλέρ. Την τελική δεκάδα έκλειναν οι Πιάστρι, Γκασλί, Πέρες και Οκόν.
Ο Νόρις μείωνε ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του από τον Φερστάπεν, ωστόσο ο Ολλανδός είχε τη λύση και διατηρούσε τον έλεγχο του αγώνα. Στο μεταξύ, ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ για την 3η θέση της κατάταξης. Πίσω ο Σάινθ άφησε τον Λεκλέρ να περάσει για την 5η θέση, μετά από εντολή της ομάδας.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να δει πρώτος το πέσιμο της καρό σημαίας, παρά την προσπάθεια που έκανε ο Λάντο Νόρις με τη McLaren. Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes.
Ακολούθησαν οι Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Όσκαρ Πιάστρι (McLaren), Σέρχιο Πέρες (Red Bull), Πιερ Γκασλί (Alpine) και Εστεμπάν Οκόν (Alpine).
Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι το GP της Αυστρίας, το οποίο είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 28-30 Ιουνίου.