Ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε τη 17η φετινή του νίκη στο γκραν πρι της Βραζιλίας, επικρατώντας με άνεση και στυλ.
Το γκραν πρι του Σάο Πάουλο στη Βραζιλία ήταν (για άλλη μία φορά φέτος) υπόθεση του Μαξ Φερστάπεν και της Red Bull. Ο Ολλανδός άντεξε στην πίεση του Λάντο Νόρις της McLaren στην αρχή του αγώνα και πήρε μία άνετη νίκη.
Στη 2η θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Νόρις, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έδωσε εντυπωσιακές «μάχες» στους τελευταίους γύρους με τον Σέρχιο Πέρες της Red Bull.
Πριν από την έναρξη του αγώνα, ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο μεγάλος άτυχος, καθώς εγκατέλειψε στον γύρο σχηματισμού. Ο Μονεγάσκος οδηγός ανέφερε μέσω του team radio πρόβλημα στα υδραυλικά της SF-23, με αποτέλεσμα να πέσει στον προστατευτικό τοίχο.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Μαξ Φερστάπεν δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα να κρατήσει την πρωτοπορία του αγώνα από τη στιγμή που απουσίαζε ο δεύτερος Λεκλέρ,
Ωστόσο ο Λάντο Νόρις ξεκίνησε εντυπωσιακά και από την 6η θέση βρέθηκε στη 2η, την ώρα που ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε τρίτος, μπροστά από τις Aston Martin των Λανς Στρολ και Φερνάντο Αλόνσο.
Όμως πιο πίσω υπήρξε μεγάλο χάος ανάμεσα στους Νίκο Χούλκενμπεργκ, Άλεξ Άλμπον κα Κέβιν Μάγκνουσεν. Ο Χούλκενμπεργκ στριμώχτηκε ανάμεσα στους οδηγούς της Haas και της Williams, με αποτέλεσμα να ακουμπήσει τον Δανό, ο οποίος πήρε μαζί του τον Άλμπον.
Στη σύγκρουση οι δύο τελευταίου κατέληξαν στην έξοδο διαφυγής με κατεστραμμένα μονοθέσια, ενώ στην πορεία έσπασαν και την πίσω πτέρυγα της McLaren του Όσκαρ Πιάστρι. Κάπως έτσι η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της στον αγώνα, προκειμένου να απομακρυνθούν τα διαλυμένα μονοθέσια.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν για δεύτερη φορά ο Φερστάπεν έκανε ξανά καλή εκκίνηση για να κρατήσει τη πρώτη θέση. Ο Νόρις δέχτηκε πίεση πίεση από τον Χάμιλτον, αλλά παρέμεινε στη 2η θέση.
Ωστόσο ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής λίγο αργότερα έχασε τη θέση από τον Αλόνσο με την Aston Martin. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να πέσει στη 4η θέση της κατάταξης.
Ο Στρολ σε αντίθεση με τον Αλόνσο έκανε κακή εκκίνηση και έχασε θέσεις από τους Ράσελ και Πέρες για να βρεθεί στην 7η θέση.
Στο μεταξύ ο Νόρις πίεζε ασφυκτικά τον Φερστάπεν για την πρώτη θέση, όμως δεν κατάφερε να τον περάσει. Έτσι, ο πιλότος της Red Bull κατάφερε να φτιάξει μια διαφορά άνω των 2 δευτερολέπτων και να πάρει «ανάσα».
Παράλληλά ο ομόσταβλος του Ολλανδού, Πέρες με μία αποφασιστική κίνηση προσπέρασε τον Ράσελ για να βρεθεί στη 5η θέση. Λίγους γύρους αργότερα ο Μεξικανός έφτασε πίσω από την έτερη Mercedes του Χάμιλτον και εκμεταλλευόμενος το DRS τον πέρασε για την 4η θέση.
Μετά από αυτό το προσπέρασμα η Mercedes άνοιξε τον χορό των pit με τον Χάμιλτον, ενώ στον επόμενο γύρο ακολούθησε και ο Ράσελ. Όταν μπήκε στη πίστα ο Βρετανός παρά το γεγονός ότι είχε φρέσκα ελαστικά έχασε τη θέση του από τον Στρολ.
Οι Φερστάπεν και Νόρις μπήκαν μαζί στα pit και έβαλαν τη μεσαία γόμα. όταν επέστρεψαν στη πίστα οι δύο οδηγοί ήταν στις ίδιες θέσεις, όμως η σημαντική λεπτομέρεια ήταν πως ο Ολλανδός είχε διαφορά 5 δευτερολέπτων από τον Βρετανό.
Την ίδια ώρα ο Πέρες πλησίαζε ολοένα και περισσότερο τον Αλόνσο για τη 3η θέση, ο οποίος είχε μεγάλη διαφορά από τους Νόρις και Φερστάπεν.
Από την άλλη πλευρά τα πράγματα στη Mercedes δεν εξελίχθηκαν με ιδανικό τρόπο, καθώς ο Σάινθ πέρασε με σχετική άνεση τον Ράσελ, ενώ λίγο μετά ήρθε και η σειρά του Χάμιλτον. Κάπως έτσι ο οδηγός της Ferrari ανέβηκε στην 6η θέση, αφήνοντας τους Χάμιλτον και Ράσελ στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα.
Στο μεταξύ ο Πέρες έκανε διαρκείς επιθέσεις στον Αλόνσο αλλά ο Ισπανός έκανε την ιδανική άμυνα και δεν του επέτρεπε να περάσει. Ο Μεξικανός ωστόσο δεν το έβαζε κάτω και συνέχιζε να προσπαθεί.
Στο τέλος, ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε με άνεση και στιλ στη 17η νίκη του στην εφετινή σεζόν, διευρύνοντας τον μύθο του για ακόμα μία φορά! Ο Νόρις αρκέστηκε στη 2η θέση με τη McLaren που συνεχίζει να εντυπωσιάζει στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Την 3η θέση κατέκτησε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έδωσε επικές «μάχες» με τον Σέρχιο Πέρες, όπου κατετάγη στη 4η θέση της τελικής κατάταξης. Ο Ισπανός της Aston Martin πέρασε τη γραμμή τερματισμού με διαφορά μόλις 63 χιλιοστών του δευτερολέπτου.
Ακολούθησαν οι Λανς Στρολ (Aston Martin), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Πιερ Γκασλί (Alpine), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), Γιούκι Τσουνόντα (AlphaTauri) και Εστεμπάν Οκόν (Alpine).
12:25 - 05.11.2023
Ο Τότο Βολφ επιδιώκει να ενωθεί με τον Τζιμ Ράτκλιφ για να αγοράσει τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ βρίσκεται σε συνομιλίες με τον Τζιμ Ράτκλιφ για να αγοράσει ένα ποσοστό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι σε δύο εβδομάδες το παρθενικό γκραν πρι του Λας Βέγκας, που θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 16 με 18 Νοεμβρίου.