Ο Λόγκαν Σάρτζεντ έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη από τον Νικ Ντε Βρις μετά το γκραν πρι της Αυστραλίας, αφού ο οδηγός της Williams έπεσε πάνω στο πίσω μέρος της AlphaTauri στην τελική επανεκκίνηση, βγάζοντας και τους δύο εκτός αγώνα.
Σε έναν αγώνα γεμάτο αυτοκίνητα ασφαλείας και κόκκινες σημαίες, ο οδηγός της Williams, Λόγκαν Σάρτζεντ κλείδωσε τα μπροστινά ελαστικά του κατά το φρενάρισμα για τη στροφή 1 και δεν μπορούσε να κάνει κάτι για να αποφύγει τη σύγκρουση.
Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Αμερικανός οδηγός σχολίασε: «Η τελευταία επανεκκίνηση ήταν αρκετά περίεργη. Ένιωσα σαν να φρέναρα εκεί που έκανα τις δύο προηγούμενες εκκινήσεις, αλλά φαινόταν ότι τίποτα δεν είχε τη σωστή θερμοκρασία, ούτε τα φρένα ούτε τα ελαστικά. Πάτησα το πεντάλ και ήταν άμεσο, και οι δύο μπροστινοί τροχοί κλείδωσαν και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα από εκεί και πέρα. Συγγνώμη στον Nyck, δεν ήθελα να τελειώσω τη μέρα έτσι – ήταν μια αρκετά δύσκολη μέρα όπως εξελίχθηκε».
17:53 - 07.04.2023
Τσουνόντα: «Η AlphaTauri δεν χρειάζεται «φτερά» για να αντιμετωπίσει την τελική ταχύτητα στην ευθεία»
Ο Γιούκι Τσουνόντα είπε ότι η ομάδα του, AlphaTauri θα πρέπει να τρέξει χωρίς «φτερά» στο Αζερμπαϊτζάν για να αντισταθμίσει την κακή ταχύτητα στην ευθεία.
Δίνοντας την απάντησή του στη συγγνώμη του Σάρτζεντ, ο ο οδηγός της AlphaTauri, Νικ Ντε Βρις είπε: «Μπορεί να συμβεί. Ο καθένας μπορεί να κάνει ένα λάθος και μια λανθασμένη εκτίμηση, και είναι ένα αγωνιστικό περιστατικό. Θα προχωρήσουμε και ελπίζουμε σε έναν καλύτερο αγώνα την επόμενη φορά. Νομίζω ότι όταν είχαμε το σωστό ελαστικό, που ήταν το σκληρό, είχαμε πραγματικά πολύ καλό ρυθμό εκεί. Ένιωσα ότι ήμασταν σε καλό σημείο, το αυτοκίνητο ήταν σε καλό σημείο», εξήγησε ο Ολλανδός.
«Αλλά προσπαθήσαμε να επανεκκινήσουμε από την πρώτη κόκκινη σημαία με τη μεσαία γόμα. Απλά δεν ήταν το ελαστικό για εκείνη τη στιγμή, οι επιδόσεις έπεσαν πολύ γρήγορα. Αυτό ήταν πραγματικά το τέλος του αγώνα μας, δυστυχώς, αλλά ένιωσα ότι μόλις μπήκαμε στη σωστή γόμα, ήμασταν καλοί».
Ο Ντε Βρις πρόσθεσε: «Τα πήγαμε καλά στην αρχή στα δύσκολα για να κρατηθούμε και το είδα να έρχεται προς το μέρος μας, επειδή πολλοί οδηγοί που είχαν τη μεσαία γόμα, πήγαν γρήγορα στη σκληρή, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αλλά στη συνέχεια, όταν βγήκε η κόκκινη σημαία, όλοι οι οδηγοί που είχαν μεσαία γόμα, πήραν ένα ελεύθερο pit stop για την σκληρή γόμα. Μετά έπρεπε να ολοκληρώσουμε το υποχρεωτικό pit stop και περάσαμε στη μεσαία γόμα. Στο περιστατικό με τον Οκόν, κατέστρεψα την μπροστινή μου πτέρυγα, οπότε βασικά οδήγησα σε όλο τον αγώνα με σπασμένη μπροστινή πτέρυγα, πράγμα που σημαίνει ότι αλλοίωσα τα ελαστικά μου, πολύ νωρίς, οπότε ήταν απλά ένα χάος».
Οι εγκαταλείψεις των Σάρτζεντ και Ντε Βρις σημαίνουν ότι και οι δύο οδηγοί φεύγουν από τη Μελβούρνη ως οι μόνοι πιλότοι που δεν έχουν ακόμη πάρει ακόμα βαθμό στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.