Οι αγωνοδίκες του GP της Μελβούρνης κάλεσαν τον Φερνάντο Αλόνσο σε απολογία (ενδεχομένως μετά από αίτημα της Mercedes), μετά το τέλος του αγώνα για το ατύχημα του Τζορτζ Ράσελ.
Οι Τζορτζ Ράσελ και Φερνάντο Αλόνσο θα μιλήσουν στους αγωνοδίκες, μετά το ατύχημα του πρώτου στον προτελευταίο γύρο του γκραν πρι της Αυστραλίας.
Το δίδυμο μαχόταν για την 6η θέση στο φινάλε του αγώνα, με τον Ράσελ να πλησιάζει τον Ισπανό της Aston Martin, έχοντας μπει στα pit αργότερα και με το πλεονέκτημα των πιο φρέσκων ελαστικών.
Ο πιλότος της Mercedes πίεσε το μονοθέσιο στη στροφή 6, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχό του και να καταλήξει στις μπαριέρες. Ο Ράσελ ήταν καλά στην υγεία του και μετά τον αγώνα το περιστατικό τέθηκε υπό διερεύνηση από τους αγωνοδίκες.
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Ράσελ μίλησε στο Sky Sports F1 και δεν δίστασε να κατηγορήσει τον Αλόνσο για αδικοπραγία, όμως χαρακτήρισε ότι το περιστατικό ήταν «περίεργο».
«Η άποψή μου είναι ότι βγήκα έξω, και αυτό είναι σε μένα, αλλά ήμουν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Fernando 100 μέτρα πριν από τη στροφή και μετά ξαφνικά ήρθε προς το μέρος μου πολύ γρήγορα και ήμουν ακριβώς στο κιβώτιό του», ανέφερε αρχικά ο Ράσελ.
Και συνέχισε: «Δεν ξέρω αν είχε πρόβλημα ή όχι. Θα πάμε να δούμε τους αγωνοδίκες, οπότε αυτό είναι λίγο περίεργο σε μια περίσταση όπως αυτή. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω αυτή τη στιγμή, πρέπει να τα δω όλα, είμαι απογοητευμένος που τελειώνω έτσι τον αγώνα».
Ερωτηθείς για το αν ένιωσε ότι ο Αλόνσο τον δοκίμασε στα φρένα, ο Ράσελ απάντησε: «Είναι ξεκάθαρο ότι φρέναρε 100 μέτρα πριν από τη στροφή και μετά επέστρεψε ξανά στο γκάζι και πέρασε από τη στροφή κανονικά. Έχουμε ήδη δει τα δεδομένα για αυτό, οπότε δεν πρόκειται να τον κατηγορήσω για τίποτα μέχρι να δούμε περαιτέρω.
Αλλά ήμουν ακριβώς πίσω του για πολλούς, πολλούς γύρους και ήμουν μισό δευτερόλεπτο πίσω του πλησιάζοντας στη στροφή και μετά ξαφνικά επιβράδυνε δραματικά και πάτησε ξανά στη γκάζι. Δεν το περίμενα, με ξάφνιασε. Αυτό το κομμάτι στο φταίξιμο είναι σε μένα, αλλά είναι ενδιαφέρον το ότι μας κάλεσαν στους αγωνοδίκες, οπότε με ενδιαφέρει να δω τι έχουν να πουν», κατέληξε.
Από τη πλευρά του, ο Αλόνσο απάντησε στο περιστατικό πριν από την ακρόαση των αγωνοδικών της FIA, λέγοντας: «Εστιαζόμουν μπροστά μου και όχι πίσω. Είχα κάποια προβλήματα στους τελευταίους 15 γύρους ή περίπου, σχετικά με την μπαταρία, την ανάπτυξη ισχύος», είπε ο Ισπανός στο Sky Sports F1.
Δυσκολεύτηκα λίγο στο τέλος του αγώνα, αλλά δεν μπορώ να εστιάσω στα μονοθέσια πίσω. Αλλά είναι εντάξει, προφανώς. Είδα το αυτοκίνητο και ανησύχησα πολύ. Ήξερα ότι ερχόταν και βρισκόταν στην απόσταση DRS για ήδη πέντε ή έξι γύρους. Οπότε, ναι, ήταν πολύ κοντά. Απλώς έκανα γύρους κατατακτήριων και προσπαθούσα να μεγιστοποιήσω τον ρυθμό.
Δεν ήταν εύκολος αγώνας, όχι ένα εύκολο Σαββατοκύριακο γενικά από άποψη ρυθμού. Σήμερα ήμασταν τυχεροί με τη στρατηγική και όταν ο Lewis ήταν εκτός και αυτό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά δεν μπορούμε να κρύψουμε ότι ο ρυθμός ήταν δύσκολος όλο το Σαββατοκύριακο».