Οι αποκαλύψεις του Ράσελ για το νέο μονοθέσιο της Mercedes

Τζορτζ Ράσελ

i

©Mercedes

Οι αποκαλύψεις του Ράσελ για το νέο μονοθέσιο της Mercedes

Άγγελος Φραγκισκάτος 22:45 - 23.02.2024 / Ανανεώθηκε: 00:10 - 14.08.2024

Ο Τζορτζ Ράσελ προχώρησε στις πρώτες αποκαλύψεις όσον αφορά το νέο μονοθέσιο της Mercedes για τη νέα σεζόν στη Formula 1.

Ο Τζορτζ Ράσελ έμεινε ευχαριστημένος μετά την πρώτη του εμπειρία με την Mercedes W15 στο Μπαχρέιν, υποστηρίζοντας ότι είναι ένα «καλό θεμέλιο» για τη χρονιά που έρχεται.

Ο Βρετανός πιλότος έκανε 121 γύρους κατά τη διάρκεια της ημέρας και ήταν ένας από τους δύο οδηγούς (μαζί με τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull) που δεν παρέδωσε το μονοθέσιο στον ομόσταβλό του για την απογευματινή περίοδο.

Η Mercedes μπαίνει στη νέα σεζόν ελπίζοντας να βελτιωθεί μετά από δύο δύσκολες χρονιές κατά τις οποίες δεν κατάφερε να διεκδικήσει νίκες. Ο Ράσελ θα αποχωρήσει από το τιμόνι της W15 την Πέμπτη (22/2), καθώς ο Λιούις Χάμιλτον αναμένεται να πάρει τη θέση του.

Ο Βρετανός πιλότος σε δηλώσεις του, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας έμεινε ικανοποιημένος με την παρθενική του εμφάνιση με το νέο του μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας για το 2024.

©Mercedes

Ο Ράσελ μιλώντας για το νέο μονοθέσιο της Mercedes είπε: «Από την πρώτη στιγμή ως οδηγός μπορείς να αισθανθείς τη βελτίωση και αν η οδήγηση είναι πιο εύκολη. Ξεκάθαρα υπάρχει βελτίωση, δεν τίθεται αυτό υπό αμφισβήτηση. Αν όμως έχεις το χειρότερο μονοθέσιο στην οδήγηση και είναι το ταχύτερο όλων αυτό είναι καλό.

Είχα καλή πρώτη αίσθηση, όμως γνωρίζουμε πως όλες οι ομάδες έχουν κάνει βήμα προς τα εμπρός. Ξέρω πως είναι πολύ νωρίς, όμως έχουμε ένα τεράστιο βουνό να ανεβούμε για να καλύψουμε τη διαφορά από τη Red Bull. Έχουμε μία βάση στην οποία μπορούμε να χτίσουμε, όμως είναι ξεκάθαρο πως δεν έχουμε πλέον στα χέρια μας τη ντίβα που είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια».

Για τον εφιάλτη των δύο περασμένων σεζόν ανέφερε: «Το μονοθέσιο πέρυσι ήταν μια τεράστια πρόκληση στην οδήγηση. Ο Λιούις κι εγώ δεν είχαμε καθόλου αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο. Νιώθαμε πως θα χάναμε τον έλεγχο σε κάθε στροφή. Τώρα μπορούμε να επιτεθούμε στις στροφές, δίχως να ξεκολλάει το πίσω μέρος. Πιστεύουμε πως κάναμε μία μεγάλη πρόοδο στη σταθερότητα του μονοθεσίου».