Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον Ράσελ ανησύχησε την ομάδα για εγκατάλειψη.
Μια διαρροή νερού στο σύστημα ψύξης της υβριδικής μονάδας ισχύος της W13 του Τζορτζ Ράσελ έφερε θα μπορούσε να οδηγήσει στην εγκατάλειψη τον Βρετανό οδηγό.
Ο Ράσελ εξασφάλισε την πρωτη θέση της εκκίνησης στον αγώνα του Ιντερλάγκος χάρη στη νίκη του στον αγώνα Sprint της προηγούμενης ημέρας, και είχε απολύτως τον έλεγχο της νίκης - ειδικά μετά τη σύγκρουση των Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν στο πρώτο σικέιν, στον 6ο γύρο. Χωρίς να το γνωρίζει όμως θα μπορούσε να πάθει ζημιά.
Η ομάδα της Mercedes αποφάσισε να μην ενημερώσει τον Ράσελ για το πρόβλημα προκειμένου να τον κρατήσει ήρεμο και επί της ουσίας... ευχόταν να μην επιδεινωθεί το πρόβλημα που θα του στερούσε την πρώτη νίκη της καριέρας του. Και φυσικά την πρώτη φετινή νίκη της Mercedes.
Το πρόβλημα επιδεινώθηκε πέντε γύρους πριν από την καρό σημαία, αλλά εντέλει δεν ήταν καταστροφικό.
"Είχαμε μια διαρροή νερού στο αυτοκίνητό του στη διάρκεια του αγώνα και δεν ήταν ξεκάθαρο αν θα ήταν σε θέση να τερματίσει τον αγώνα" είπε ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ. "Το συζητήσαμε μεταξύ μας στη ραδιοεπικοινωνία, και συμφωνήσαμε όλοι ότι έπρεπε απλώς να τον αφήσουμε να οδηγήσει μέχρι το τέλος, ακόμα και χωρίς νερό, και να προσπαθήσει να τερματίσεi".
Ο Αυστριακός είπε ότι η νίκη του Ράσελ στο Ιντερλάγκος ήταν μια εξιλέωση για την ομάδα, καθώς ένα λάθος της Mercedes στα πιτς και ένα κλατάρισμα στέρησαν από τον Άγγλο τη νίκη στο GP του Μπαχρέιν το 2020, όταν αντικαθιστούσε τον Χάμιλτον. "Πιστεύω ότι άξιζε να κερδίσει στο Μπαχρέιν, και τον απογοητεύσαμε με το αυτοκίνητο. Γι' αυτό η σημερινή του νίκη μας χαροποιεί, επειδή θα έπρεπε να είχε πάρει την πρώτη του νίκη πριν από δύο χρόνια", κατέληξε ο Βολφ.