Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari πανηγύρισε μία μεγάλη νίκη στον εντός έδρας αγώνα του στο Μονακό.
Το γκραν πρι του Μονακό, ο όγδοος φετινός αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 είχε ως μεγάλο πρωταγωνιστή τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
Ο Μονεγάσκος πιλότος με εξαιρετική οδήγηση πανηγύρισε την πρώτη του νίκη για φέτος και έκτη της καριέρας του στο άθλημα.
Στη 2η θέση βρέθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι με την πρώτη McLaren, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Κάρλος Σάινθ με την έτερη Ferrari. Ο Μαξ Φερστάπεν, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας οδηγών κατέλαβε την 6η θέση της τελικής κατάταξης.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε εξαιρετική εκκίνηση και κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, μπροστά από τους Όσκαρ Πιάστρι και Κάρλος Σάινθ. Οι δύο τους είχαν επαφή, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να βγει εκτός πίστας λόγω κλαταρίσματος.
Ωστόσο πιο πίσω υπήρξε μεγάλο χάος, καθώς υπήρξε σφοδρό ατύχημα μεταξύ του Σέρχιο Πέρες και των οδηγών της Haas, Κέβιν Μάγκνουσεν και Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Μάγκνουσεν ακούμπησε στον τοίχο, είχε επαφή με το πίσω μέρος του μονοθεσίου του Πέρες, με αποτέλεσμα αμφότεροι να καταλήξουν στις προστατευτικές μπαριέρες. Στη συνέχεια ο Δανός της Haas είχε επαφή με τον Χούλκενμπεργκ, ο οποίος επίσης εγκατέλειψε.
Μάλιστα δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό, καθώς λίγο πριν από την είσοδο του τούνελ οι δύο Alpine των Εστεμπάν Οκόν και Πιερ Γκασλί συγκρούστηκαν μεταξύ τους. Έτσι οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν προσωρινά τον αγώνα και να βγάλουν κόκκινη σημαία.
Μετά από διακοπή περίπου 45 λεπτών, προκειμένου να απομακρυνθούν τα κατεστραμμένα μονοθέσια και τα θραύσματα από την πίστα και να επισκευαστούν οι μπαριέρες, δόθηκε η εντολή από τους αγωνοδίκες να ξεκινήσει ο αγώνας ξανά.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα για δεύτερη φορά στην πίστα του Μόντε Κάρλο, ο Λεκλέρ κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση από τον Πιάστρι. Οι οδηγοί της πρώτης δεκάδας διατήρησαν τις θέσεις τους.
Οι διαφορές ανάμεσα στους πρώτους τέσσερις, δηλαδή ανάμεσα στις δύο Ferrari και τις δύο McLaren, ήταν πολύ μικρές, όμως ο Ράσελ στην 5η θέση είχε μείνει πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Ακολούθησαν οι Φερστάπεν, Χάμιλτον, Τσουνόντα, Άλμπον και Γκασλί.
Ο πρώτος που έκανε την κίνηση για να μπει στα pits ήταν ο Λανς Στρολ της Aston Martin, ο οποίος επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον ομόσταβλό του, Φερνάντο Αλόνσο και σιγά σιγά άρχισε να καταδιώκει τον Γκασλί που βρισκόταν στη 10η θέση.
Την ίδια ώρα, ο Λεκλέρ κρατούσε την πρωτοπορία του αγώνα, ενώ ο Πιάστρι από την πλευρά του ακολουθούσε σε σταθερή απόσταση, όπως και ο Σάινθ. Ο Νόρις που ήταν στην 4η θέση έψαχνε να βρει μία διαφορά ασφαλείας από τον Ράσελ, για να μπορέσει να κάνει ένα pit-stop, το οποίο δεν ήταν εφικτό.
Μάλιστα ο Στρολ χρειάστηκε να μπει για δεύτερη φορά στα pits, καθώς είχε κλατάρισμα, μετά από επαφή με τις μπαριέρες. Λίγο αργότερα ο Χάμιλτον μπήκε στα pits για να αλλάξει ελαστικά και να προσπαθήσει να πιέσει τον Φερστάπεν, που ήταν μπροστά του. Την τακτική των ανθρώπων της γερμανικής ομάδας ακολούθησε και η Red Bull, με τον Ολλανδό να μπαίνει για να βάλει τη σκληρή γόμα.
Ο Φερστάπεν επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον Χάμιλτον και έβαλε στο στόχαστρό του τον Ράσελ. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής για αρκετούς γύρους ήταν κολλημένος πίσω από τη Mercedes του Ράσελ, ωστόσο δεν κατάφερε να τον περάσει ποτέ.
Μπαίνοντας στους τελευταίους γύρους, ο Λεκλέρ άνοιξε τη διαφορά από τον Πιάστρι για αρκετά δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να πανηγυρίσει τη νίκη στον εντός έδρας αγώνα του. Έτσι ο Αυστραλός της McLaren τερμάτισε στη 2η θέση, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Κάρλος Σάινθ με την έτερη Ferrari.
Ακολούθησαν οι Λάντο Νόρις (McLaren), Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), Γιούκι Τσουνόντα (RB), Άλεξ Άλμπον (Williams) και Πιερ Γκασλί (Alpine).
Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι το γκραν πρι του Καναδά σε δύο εβδομάδες, το τριήμερο 7-9 Ιουνίου.