Ο Κάρλος Σάινθ προβληματίζεται από το ρυθμό αγώνα του μονοθεσίου, ενώ δεν έλειψε να αναφερθεί και στο πως έφτασε η Ferrari στην κατάκτηση της πολ ποζίσιον.
Η κυριαρχία της Ferrari στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης αποδείχτηκε και στις βραδινές κατατακτήριες δοκιμές. Ο Κάρλος Σάινθ πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη και 5η στην καριέρα του πολ ποζίσιον, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ βρέθηκε στη 3η θέση του grid ενόψει του αυριανού αγώνα (17/9, 15:00).
Σε δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων, ο Ισπανός φάνηκε να προβληματίζεται από το ρυθμό αγώνα της Mercedes, που είναι στο 2-5 του grid: «Ο ρυθμός αγώνας παραμένει ερωτηματικό. Συνήθως η Mercedes είναι ταχύτερη από εμάς στους αγώνες και ακολουθούν διαφορετική στρατηγική με τα ελαστικά. Κάτι που Θα πρέπει να προσέξουμε.
Αν όμως εστιάσω στο δικό μου αγώνα, κάνω ένα καλό πρώτο stint και ένα stint με τα ελαστικά σκληρής γόμας τότε μπορούμε να στοχεύσουμε την νίκη. Θα είναι εξαιρετικό το συναίσθημα να κερδίσουμε για πρώτη φορά τη Red Bull μετά από τόσους αγώνες. Αυτός είναι ο στόχος, να κερδίσουμε τον αγώνα. Θα τα δώσω όλα, όπως έκανα στην Μόντσα. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα είναι αρκετό».
Για το πως κατάφερε η Ferrari να φτάσει στην κατάκτηση της πολ ποζίσιον, ο Σάινθ ανέφερε: «Όπως και στην Μόντσα αρχίσαμε καλά από το FP1, κάτι που μας έδωσε αυτοπεποίθηση. Συνεχίσαμε έτσι στα Q1-Q2 και βγάλαμε αυτή την επίδοση στο Q3. Εστιάσαμε να μην κάνουμε κάποιο λάθος στον τελευταία προσπάθεια. Συνήθως ένας "καθαρός" γύρος εδώ στη Σιγκαπούρη αποδίδει. Ήταν μία περίοδος γεμάτη δυσκολίες για όλους, όμως παραμείναμε συγκεντρωμένοι και έτσι ήρθε η pole position».
16:49 - 16.09.2023
Τρομακτική σύγκρουση του Στρολ στις κατατακτήριες δοκιμές της Σιγκαπούρης (vid)
Ο Λανς Στρολ της Aston Martin έχασε τον έλεγχο του μονοθέσίου του λίγα λεπτά πριν από την ολοκλήρωση του Q1 των κατατακτηρίων δοκιμών.
Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά της SF-23 όλη τη σεζόν, ο Ισπανός δήλωσε: «Έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο σε ορισμένες πίστες και σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως στον ένα γύρο. Εδώ με τα μικρά apex και τις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης το μονοθέσιό μας δείχνει να είναι πολύ καλό. Γνωρίζουμε όμως και την αδυναμία μας, η οποία όπως και στην Μόντσα είναι ο ρυθμός στον αγώνα. Κάτι που μας κοστίζει. Η ομάδα έχει κάνει πολύ καλή δουλειά τις τελευταίες εβδομάδες για να κατανοήσουμε το συνολικό "πακέτο" και το μονοθέσιο. Θεωρώ ότι βελτιωνόμαστε και έχουμε κατά νου ότι αυτή η πίστα ευνοεί διαχρονικά τη Ferrari».