Ο Σαρλ Λεκλέρ μίλησε μετά τις ελεύθερες δοκιμές του Μπαχρέιν πως το μονοθέσιο δεν διαθέτει την απόδοση που πρέπει για να πάρει την pole position.
Ο Λεκλέρ είπε ότι η συμπεριφορά του μονοθέσιου ήταν καλύτερη από ότι στις χειμερινές δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας. Ο Μονεγάσκος, ο οποίος σημείωσε τον τέταρτο χρόνο, περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο Φερνάντο Αλόνσο της Άστον Μάρτιν και τρία δέκατα πίσω από τις δύο Red Bull των Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρες.
Συνεπώς, ο Λεκλέρ εκτιμά ότι η Ferrari έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης:
«Ας πούμε ότι η αίσθηση είναι καλύτερη από τις δοκιμές. Για μένα, δεν υπήρχε σταθερότητα στον τρόπο που κάναμε τις δοκιμές, διότι δοκιμάζαμε πολλά πράγματα και δεν είχα πολύ χρόνο με το αυτοκίνητο στο στήσιμο που θα το ήθελα. Τον είχα σήμερα».
19:01 - 03.03.2023
Ξεσπάει «πόλεμος» στη Red Bull; - Τι συνέβη με Φερστάπεν και Πέρες λίγο πριν το πρώτο Grand Prix της σεζόν
Ο ομόσταβλος του Μαξ Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρες «άναψε φωτιές» στη Red Bull λέγοντας πως αν δεν λαμβάνει υποστήριξη όταν τη χρειάζεται, δεν θα την παρέχει ούτε ο ίδιος.
Αντιθέτως, ο team mate του Λεκλέρ, Κάρλος Σάινθ είπε ότι: «Σήμερα πάσχιζα λίγο περισσότερο να βρω την ισορροπία (του μονοθέσιου). Με απλά λόγια, το μονοθέσιο δεν ανταποκρίνεται όπως θα περίμενα ή όπως ανταποκρινόταν στις δοκιμές. Είναι λίγο πιο ασταθές σε σχέση με πριν. Αλλά το εξετάζουμε. Αναμένουμε να το κάνουμε ξανά αύριο».
«Απλώς δοκιμάζαμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο, και είχαμε τη μέση γόμα από την οποία θέλαμε να απαλλαγούμε για να βάλουμε τη μαλακή στη νυχτερινή δεύτερη περίοδο. Τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολογίζαμε, ξεκάθαρα. Δεν ήταν εσκεμμένο, ήταν μόνο μια δοκιμή που πήγε στραβά.
«Αλλά επιστρέψαμε στη δεύτερη περίοδο. Έχασα λίγο χρόνο στην πίστα, έχασα λίγη ελευθερία και πιθανότατα πλήρωσα το τίμημα στο FP2. Αλλά και πάλι, το αυτοκίνητο δεν έχει την ίδια αίσθηση που είχε στις δοκιμές», κατέληξε ο Σάινθ.