Ο τεχνικός σύμβουλος της Formula 1, Πατ Σίμοντς μίλησε για τη μορφή των μονοθεσίων που θα αγωνίζονται στις κορυφαίες πίστες του πλανήτη από το 2026.
Οι κανονισμοί της μονάδας ισχύος για το 2026 έχουν ήδη καθοριστεί. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων V6 turbo (ICE) πρόκειται να λειτουργεί με 100% βιώσιμο καύσιμο και θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στον υβριδισμό.
Τα σχέδια για αυξημένη παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος μέσω του συστήματος MGU-K θα δουν κατά προσέγγιση κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ ICE και ηλεκτρικών εξαρτημάτων και ο τεχνικός σύμβουλος της Formula 1 Πατ Σίμοντς είπε στο podcast Beyond the Grid της F1 ότι «Θα ξεπεράσουμε τους 1.000 ίππους με τα αυτοκίνητα του 2026, θέλουμε περισσότερη από την ισχύ να προέρχεται από τον ηλεκτροκινητήρα».
Στη συνέχεια ο Βρετανός δήλωσε ότι η τεχνική επιτροπή της Formula 1, αλλά και της FIA έχει βρει λύσεις για τις αρχικές ανησυχίες ότι οι μονάδες ισχύος θα παρουσιάζουν έντονο turbo lag κατά τη διάθεση της ισχύος τους.
«Αυτή τη στιγμή, το turbo lag δεν υφίσταται διότι έχουμε έναν ηλεκτροκινητήρα στο turbo (σ.σ.: που προσφέρει ισχύ πριν ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής). Όμως το turbo lag δεν είναι πλέον αυτό που ήταν τις παλιές μέρες», πρόσθεσε ο Βρετανός.
Για τις αλλαγές στο σχεδιασμό και την αεροδυναμική των αυτοκινήτων, ανέφερε: «Θέλουμε όντως να μειώσουμε την παραγωγή άντωσης των αυτοκινήτων. Ένας από τους λόγους που αυτά τα αυτοκίνητα είναι τόσο βαριά είναι γιατί πρέπει να διαχειριστούν τόσο μεγάλο [αεροδυναμικό] φορτίο, οπότε γλιστρούν περισσότερο.
Αυτό που θα κάνουν (τα μονοθέσια του 2026) είναι ότι θα δώσουν λίγη περισσότερη έμφαση στον οδηγό. Αυτό είναι σημαντικό. Οι οδηγοί είναι οι ήρωες, οι υπεράνθρωποι που θέλουμε να προβάλλουμε. Τα πράγματα πάνε προς τη σωστή κατεύθυνση από αυτή την άποψη».
Αξίζει να σημειωθεί πως η αλλαγή του 2026 είναι ευρείας έκτασης, η μεγαλύτερη μετά από πέρασμα στην υβριδική εποχή των μονοθεσίων το 2014.