Ο αγώνας του Μονακό θα μείνει στην ιστορία της Formula 1 για ένα ρεκόρ που σημειώθηκε για πρώτη φορά στα χρονικά του αθλήματος.
Ένα ιστορικό ρεκόρ σημειώθηκε στο γκραν πρι του Μονακό το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, του όγδοου αγωνιστικού τριημέρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
Συγκεκριμένα στο Κυριακάτικο GP του Μόντε Κάρλο, για πρώτη φορά στα χρονικά της Formula 1, η πρώτη δεκάδα της σειράς εκκίνησης ήταν ακριβώς ίδια με την πρώτη δεκάδα στον τερματισμό του αγώνα. Αυτό το πράγμα έκανε πολλούς να αμφιβάλλουν αν ο αγώνας του Πριγκιπάτου αξίζει να παραμείνει στο πρόγραμμα του αθλήματος.
13:15 - 30.05.2024
Ο Χάμιλτον βρήκε τη λύση για καλύτερους αγώνες στο Μονακό
Ο Λιούις Χάμιλτον έχει τη λύση για καλύτερους αγώνες στο Μόντε Κάρλο.
«Έπρεπε να είχα φέρει το μαξιλάρι μου», αστειεύτηκε μιλώντας στο μηχανικό του κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Φερστάπεν.
«Ήταν ο πιο αργός αγώνας που έχω οδηγήσει ποτέ, η Formula 2 πρέπει να ήταν ταχύτερη από εμάς», είπε στο τέλος ο Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος κατέλαβε τη 2η θέση της τελικής κατάταξης.
Ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της Mercedes δήλωσε: «Πήγα (στη διάρκεια του αγώνα) και πήρα ένα γιαούρτι κι έναν εσπρέσο. Ποτέ δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο εδώ και 12 χρόνια». Ο ομόλογός του στη Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, πρόσθεσε: «Δεν είναι πλέον αγώνας όταν επιβραδύνεις κατά 3-4 δευτερόλεπτα, μιας και το άλλο αυτοκίνητο δεν έχει ελπίδα να σε περάσει».
Στο τέλος του αγώνα, ο Φερστάπεν απευθύνθηκε στον Ράσελ, λέγοντας του: «Θεέ μου, αυτό ήταν απαίσιο. Πόσο βαρετό ήταν αυτό;». Από την πλευρά του ο Βρετανός της Mercedes απάντησε «πρέπει να αλλάξει κάτι για τις Κυριακές εδώ, ίσως με υποχρεωτικά pit-stops». Κι ο Φερστάπεν αποκρίθηκε «ή ίσως με έναν υποχρεωτικό υπνάκο. Το χειρότερο ήταν πως μετά από 20 γύρους έπρεπε να πάω στην τουαλέτα».
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε: «Το μόνο σημείο ενδιαφέροντος του αγώνα στο Μονακό είναι τα pit-stops. Οπότε το χάσαμε αυτό. Κι αν οι κανονισμοί επηρεάζουν τόσο πολύ τον αγώνα, ίσως πρέπει να τους ξανασυζητήσουμε. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι, επίσης, τα χειρότερα στο Μονακό - μεγαλύτερα, βαρύτερα. Τα αυτοκίνητα της F2 μπορούν ακόμα να προσπερνούν. Και τα ελαστικά μας είναι πολύ σκληρά για το Μονακό», κατέληξε ο Ισπανός της Aston Martin.