Ο Πέρες έκανε τον καλύτερο χρόνο των δοκιμών, στην τελευταία ημέρα.
Το Σάββατο το απόγευμα διεξήχθη το τελευταίο πρόγραμμα των δοκιμών πριν την έναρξη της νέας χρονιάς. Όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν για το καλύτερο, μερικοί αντιμετώπισαν προβλήματα, άλλοι πάλι απολύτως τίποτα και κάπως έτσι επικεντρώνονται στον πρώτο αγώνα, που θα γίνει στις 5 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.
Με τον ήλιο να δύει σιγά σιγά και να μην είναι τόσο δυνατός όσο το πρωί, οι περισσότεροι αναλώθηκαν στους μεγάλους σε διάρκεια ταχύτερους γύρους. Ο Σέρχιο Πέρες ήταν αυτός που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με τη γόμα C3, κάνοντας 1.31.714, αλλά επειδή υπάρχουν και παγκόσμιοι πρωταθλητές εκεί, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν σε θέση να κάνει τη δεύτερη καλύτερη επίδοση, χάρη στο 1.31.960. Όσο οι θερμοκρασίες μειώνονταν, η πίστα έγινε πιο αντιπροσωπευτική σχετικά με αυτά που θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί στον πρώτο αγώνα και ως εκ τούτου, όλοι άρπαξαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τις μαλακότερες γόμες της Pirelli για περισσότερη ώρα, μειώνοντας φυσικά τους χρόνους.
20:44 - 23.02.2023
Η πρώτη μέρα των δοκιμαστικών του Μπαχρέιν ανήκε στον Φερστάπεν
Στο δεύτερο σκέλος της ημέρας, ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 ήταν σε θέση να βελτιώσει τον χρόνο που έκανε το πρωί της Πέμπτης (23/2).
Ο Χάμιλτον «χτύπησε» ξανά και με τη C5 σημείωσε άνετα τον καλύτερο χρόνο με 1.30.781, αλλά ο συγκεκριμένος αποτέλεσε εύκολη αποστολή για τον Πέρες, ο οποίος με τη C4 έκανε 1.30.616, με τον Χάμιλτον να απαντά και με το 1.30.664 να τοποθετηθεί δεύτερος πίσω από τον Πέρες, μόλις για 48 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Την τελευταία ώρα, όπου οι θερμοκρασίες το επέτρεψαν περισσότερο, ο Μεξικανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.30.305 με τη C4, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στα 664 δέκατα. Ο χρόνος του Μεξικανού ήταν ο ταχύτερος όλων των δοκιμών στο Μπαχρέιν.
Ο Βαλτέρι Μπότας εντυπωσίασε με την Alfa Romeo, κάνοντας 1.30.827, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρωτοπόρο, καταφέρνοντας να περάσει τους δύο οδηγούς της Ferrari. Πίσω από τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, ο Γιούκι Τσουνόντα ήταν έκτος με τη C4 και βρέθηκε μπροστά από τους Κέβιν Μάγκνουσεν και Τζορτζ Ράσελ. Ο Φερνάντο Αλόνσο που πήρε το... τιμόνι από τον Φελίπε Ντρούγκοβιτς πλαισίωσε την πρώτη 10άδα, ενώ αναφορικά με τις υπόλοιπες ομάδες, προβληματισμό εξακολουθεί να προκαλεί η McLaren. Ο Λάντο Νόρις ήταν 11ος (πολλοί περίμεναν περισσότερα), 12ος ο Πιερ Γκασλί, ενώ ο... μαραθωνοδρόμος της Williams, Άλεξ Άλμπον βρέθηκε στην 13η θέση. Μαζί με τον πρωτοπόρο Πέρες, αποτέλεσαν τους μοναδικούς οδηγούς της ημέρας που συμπλήρωσαν πάνω από 130 γύρους, περίπου δύο φορές έναν αγώνα δηλαδή.
Τέλος, οι χρόνοι των Εστεμπάν Οκόν, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Όσκαρ Πιάστρι και Νικ ντε Βρίες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν αντιπροσωπευτικοί, καθώς οι απογευματινές «βόλτες» ήταν γρηγορότερες. Οι δοκιμές τελείωσαν με τους κλασικούς ελέγχους του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και τις κόκκινες σημαίες, με τις ομάδες και τους οδηγούς πλέον, να επικεντρώνονται στην έναρξη της σεζόν, στις 5 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.