Ασταμάτητος και στο γκραν πρι του Μεξικό ο Μαξ Φερστάπεν, κατάφερε να τερματίσει πρώτος παρότι εκκίνησε από την 3η θέση, με τους Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ να ανεβαίνουν επίσης στο βάθρο.
Τι και αν έχει εξασφαλίσει εδώ και καιρό τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή; Ο Μαξ Φερστάπεν δεν δείχνει ίχνος επανάπαυσης, θριαμβεύοντας και στο γκραν πρι του Μεξικό, παρότι εκκίνησε από την 3η θέση.
Ο Ολλανδός πιλότος αντίκρισε για μία ακόμα φορά πρώτος την καρό σημαία, πανηγυρίζοντας τη 16η φετινή του νίκη και 51ή της καριέρας του (κάτι που αποτελεί νέο ρεκόρ στη Formula 1 για τις περισσότερες νίκες σε μία σεζόν).
Στη 2η θέση βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε εξαιρετική εκκίνηση, καθώς από την 3η θέση βρέθηκε στη πρώτη, μπροστά από τις Ferrari, των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ.
Καλό ξεκίνημα έκανε και ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος συγκρούστηκε με τον Λεκλέρ στην πρώτη στροφή και βγήκε εκτός πίστας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Μεξικανού να πάθει μεγάλη ζημιά και παρότι κατάφερε να επιστρέψει στο γκαράζ της ομάδας, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον εντός έδρας αγώνα του.
Πίσω ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της AlphaTauri κρατήθηκε στην 4η θέση, ενώ ο Όσκαρ Πιάστρι πέρασε τον Τζορτζ Ράσελ για να βρεθεί στην 6η θέση της κατάταξης.
Ο Φερστάπεν από τη στιγμή που βρέθηκε στη πρώτη θέση δεν απειλήθηκε από τον Λεκλέρ και όσο πέρναγαν οι γύροι άνοιγε ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του. Από τη πλευρά του ο Μονεγάσκος είχε αποσπαστεί από τον ομόσταβλό του, Σάινθ που ακολουθούσε στη 3η θέση.
Στο μεταξύ ο Ρικιάρντο έδινε «μάχη» με τον Χάμιλτον για τη 4η θέση, ωστόσο μετά από δέκα γύρους ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τον προσπέρασε.
Με το που απαλλάχθηκε ο Χάμιλτον από τον Ρικιάρντο άρχισε να «κυνηγάει» τις Ferrari. Την ίδια ώρα ο Φερστάπεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του. Έτσι ο Ολλανδός ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους στον 20ο γύρο που μπήκαν στα pit. Όταν επέστρεψε στη πίστα ο πιλότος της Red Bull πέρασε με άνεση τον Ράσελ για την 6η θέση.
Στη συνέχεια ο Φερστάπεν πέρασε τον Πιάστρι και ανέβηκε στη 5η θέση, ενώ λίγο μετά προσπέρασε και τον Ρικιάρντο για να βρεθεί 4ος. Οι Ferrari είχαν μείνει στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Λεκλέρ να είναι στη πρώτη και τον Σάινθ να ακολουθεί στη 2η.
Ωστόσο αυτό το πλήρωσαν στη ιταλική ομάδα όταν ο Φερστάπεν έκανε τη κίνηση και πέρασε τον Σάινθ. Η διαφορά του Λεκλέρ με του Ολλανδού εκείνη τη στιγμή ήταν στα 8 δευτερόλεπτα.
Τελικά οι Ferrari μπήκαν στα pits στον 31ο γύρο με τον Σάινθ και στον 32ο με τον Λεκλέρ. Αυτό έφερε τον Φερστάπεν στη πρωτοπορία του αγώνα με διαφορά 16 δευτερολέπτων. Ο Λεκλέρ ήταν στη 2η θέση, ενώ ο Χάμιλτον βρέθηκε στη 3η θέση, μπροστά από τον Σάινθ.
Και εκεί που όλα κυλούσαν καλά η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της στον 34ο γύρο. Ο Κέβιν Μάγκνουσεν έχασε τον έλεγχο της Haas λόγω τεχνικού προβλήματος και τα συντρίμμια του μονοθεσίου οδήγησαν σε καθεστώς κόκκινης σημαίας και σε δεύτερη εκκίνηση, ύστερα από λίγα λεπτά.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν για δεύτερη φορά ο Φερστάπεν έκανε ξανά καλή εκκίνηση και κράτησε τα ηνία του αγώνα. Αντίθετα ο Λεκλέρ με δυσκολία κράτησε τη 2η θέση από τον Χάμιλτον, ο οποίος ξεκίνησε πολύ επιθετικά.
Ο Μονεγάσκος δεν μπόρεσε να κρατηθεί στη 2η θέση και έτσι ο Χάμιλτον με τη βοήθεια του DRS τον πέρασε. Πίσω ο Σάινθ έβλεπε γεμάτους από τους καθρέφτες του, καθώς τον είχε φτάσει ο Ράσελ, όμως δεν κατάφερε να κάνει την κίνηση.
Την ίδια ώρα ο Νόρις περνούσε όποιον οδηγό έβρισκε μπροστά του, με τον Βρετανό της McLaren να φτάνει σε απόσταση αναπνοής τον Άλεξ Άλμπον. Ο ομόσταβλος του Νόρις, Πιάστρι δεχόταν πίεση από τον Γιούκι Τσουνόντα, όμως ο Αυστραλος ρούκι κατάφερε να μην χάσει τη θέση του. Ωστόσο ο Ιάπωνας δεν το έβαλε κάτω και επέμεινε, με αποτέλεσμα να έχουν επαφή οι δυο τους.
Μπαίνοντας στους τελευταίους γύρους του αγώνα υπήρχαν μεγάλες «μάχες» για το ποιος οδηγός θα τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Οι Νίκο Χούλκενμπεργκ, Εστεμπάν Οκόν, Πιερ Γκασλί και Βάλτερι Μπότας διεκδικούσαν την είσοδό τους στη τελική δεκάδα. Τη 10η θέση την κράταγε ο Χούλκενμπεργκ της Haas, μέχρι που τον πέρασε ο Οκόν.
Μπροστά ο Νόρις εκμεταλλεύτηκε τον εξαιρετικό του ρυθμό και πέρασε τον Ράσελ για να βρεθεί στην 5η θέση της κατάταξης. Ο τερματισμός βρήκε τον Φερστάπεν εκ νέου θριαμβευτή και έτοιμο να ξεπεράσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ σε νίκες στη Βραζιλία.
Δεύτερος τερμάτισε ο Χάμιλτον της Mercedes, ο οποίος πήρε και τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, ενώ το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Λεκλέρ με τη Ferrari.
Ακολούθησαν οι Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Λάντο Νόρις (McLaren), Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), Ντάνιελ Ρικιάρντο (AlphaTauri), Όσκαρ Πιάστρι (McLaren), Άλεξ Άλμπον (Williams) και Εστεμπάν Οκόν (Alpine).
11:53 - 28.10.2023
Ο Σάρτζεντ έγραψε ιστορία στο γκραν πρι του Τέξας
Ο Λόγκαν Σάρτζεντ έγραψε ιστορία στο γκραν πρι του Τέξας, καθώς έγινε ο πρώτος Αμερικανός οδηγός που παίρνει ένα βαθμό στη Formula 1, μετά τον Μίχαελ Αντρέτι το 1993.
Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι το γκραν πρι της Βραζιλίας το επόμενο Σαββατοκύριακο (3-5 Νοεμβρίου), που περιλαμβάνει και τον τελευταίο Αγώνα Σπριντ της φετινής χρονιάς.