Πλήρης ικανοποίηση επικρατεί στον ΑΝΤ1 μετά την τηλεοπτική πρεμιέρα της Formula 1 στο κανάλι για τη χρονιά 2023.
Επιβεβαιώνοντας πλήρως τα προγνωστικά και τον ρόλο του φαβορί, ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε την πρώτη νίκη της σεζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1 στην πίστα του Μπαχρέιν, με τη Red Bull να αρχίζει με το δεξί τις υποχρεώσεις της.
Ωστόσο, μέρα πρεμιέρας δεν ήταν μόνο για τη Formula 1, αλλά και για τον ANT1 που για πρώτη φορά στα χρονικά κατέχει το προϊόν και μετέδωσε τον αγώνα τόσο στην ελεύθερη συχνότητά του, όσο και στον ANT1+.
Το αποτέλεσμα φαίνεται ότι δικαίωσε τους ανθρώπους του σταθμού, καθώς με Δελτίο Τύπου ενημέρωσε για τα νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψε το χθεσινό Grand Prix, τονίζοντας ότι βρέθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό, ενώ τον αγώνα παρακολούθησαν τουλάχιστον για ένα λεπτό, πάνω από ένα εκατ. τηλεθεατές.
12:10 - 06.03.2023
Χαμός στο Twitter με τις διαφημίσεις του ΑΝΤ1 τη στιγμή του Grand Prix της Fomula 1
Εξαλλοι ήταν οι χρήστες του Twitter με τις συνεχόμενες διαφημίσεις του ANT1, τη στιγμή του Grand Prix της Fomula 1.
«Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ήταν αντάξιος των προσδοκιών των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, και ήταν στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 15,1%. Μάλιστα, σε επιμέρους ανδρικό κοινό σημείωσε μέχρι και 33,7%, ενώ στις γυναίκες έφτασε και το 17,3%. Τον αγώνα παρακολούθησαν για έστω και 1’ στο σύνολο κοινού 1.184.460 τηλεθεατές», αναφέρει χαρακτηριστικά και σε ένα άλλο σημείο, υπογραμμίζει:
Η ειδική εκπομπή «FORMULA 1 SHOW» με τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη που προηγήθηκε του αγώνα, μας ξενάγησε στην πίστα του Σακχίρ με τον Π. Σεϊτανίδη στην πρώτη αποστολή ελληνικού καναλιού σε Grand Prix που είχε να γίνει εδώ και χρόνια.
Η εκπομπή είχε την τιμή να φιλοξενήσει τον διευθυντή μονοθέσιων της FIA και επικεφαλής της Ομοσπονδίας στη Formula 1, Νικόλα Τομπάζη. Ο Έλληνας μηχανικός μοιράστηκε στιγμές πριν την εκκίνηση από το grid, ενώ, μιλώντας ζωντανά στον απεσταλμένο του ΑΝΤ1, Πάνο Σεϊτανίδη, εξέφρασε την πεποίθησή του για τις αλλαγές των κανονισμών που μείωσαν τη διαφορά ανάμεσα στις ομάδες και δημιουργούν αμφίρροπες μάχες για θέση - εκτός από την πρώτη που στο Σαχκίρ ανήκε στα δύο μονοθέσια της Red Bull».