Το όνειρο του Χάμιλτον να κατακτήσει το όγδοο πρωτάθλημα με τη Ferrari και η ανυπομονησία για τον πρώτο αγώνα με τα «κόκκινα»

Λιούις Χάμιλτον

i

©Sportal.gr

Το όνειρο του Χάμιλτον να κατακτήσει το όγδοο πρωτάθλημα με τη Ferrari και η ανυπομονησία για τον πρώτο αγώνα με τα «κόκκινα»

Άγγελος Φραγκισκάτος 09:51 - 03.02.2024 / Ανανεώθηκε: 10:10 - 14.08.2024

H φετινή σεζόν είναι η 12η και τελευταία του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes, καθώς ο Βρετανός από το 2025 θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ferrari. Το όνειρο του 39χρονου να κατακτήσει το όγδοο δικό του πρωτάθλημα με τη Scuderia και η ανυπομονησία του για την πρώτη του εμφάνιση στα κόκκινα.

Ο Λιούις Χάμιλτον θα είναι οδηγός της Ferrari από το 2025, όπως ανακοίνωσε η ιταλική ομάδα το βράδυ της Πέμπτης (1/2), λίγα λεπτά μετά την αντίστοιχη ανακοίνωση της Mercedes ότι ο Βρετανός πιλότος θα αποχωρήσει από το Μπράκλεϊ στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν του 2024. 

Ο 39χρονος οδηγός θα πάρει τη θέση του Κάρλος Σάινθ, δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρ - ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του, που λόγω της έλλειψης ανταγωνιστικότητας της Scuderia από το 2019 -που είναι οδηγός της- έχει κερδίσει μόνο 5 γκραν πρι.

Ο Χάμιλτον, στα 39 του πλέον χρόνια, παραμένει ο οδηγός με τα περισσότερα πρωταθλήματα μαζί με τον Μίκαελ Σουμάχερ (7), με τις περισσότερες νίκες (103), με τις περισσότερες πολ ποζίσιονς (104) και με τα περισσότερα πλασαρίσματα στην πρώτη τριάδα (197) στην ιστορία της Formula 1.

Ο Βρετανός πιλότος κατέκτησε τους 6 από τους 7 συνολικά τίτλους του με τη γερμανική ομάδα, ενώ τη βοήθησε να κατακτήσει 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών.

Θυμίζουμε πως ο Χάμιλτον μέχρι στιγμής έχει τρέξει σε δύο ομάδες, τη McLaren (2007-2012), με την οποία κέρδισε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα και τη Mercedes (2013 έως σήμερα), με την οποία έχει μετατραπεί σε θρύλο του αθλήματος. 

©Scuderia Ferrari

Το συμβόλαιό του Χάμιλτον προβλέπει ετήσιες απολαβές άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ, ποσό που είναι 1,5 φορά αυτού που παίρνει ο Λεκλέρ από τους Ιταλούς. 

Οι αμοιβές του Χάμιλτον προκαλούν ζάλη σε εμάς τους κοινούς θνητούς ωστόσο, στο μαγικό κόσμο της F1, δεν είναι οι υψηλότερες. Ο Μαξ Φερστάπεν έχει ετήσιο συμβόλαιο κοντά στα 60 εκατ. ευρώ με τη Red Bull, όντας ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός του grid. 

Υπενθυμίζεται πως η ανανέωση του συμβολαίου του Λεκλέρ για αρκετά χρόνια μετά το 2024, όπως ανακοινώθηκε πριν από 11 ημέρες, θα αποφέρει στον Μονεγάσκο 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. 

Ο Χάμιλτον και ο Λεκλέρ, θα έχουν το δύσκολο έργο να αποκαταστήσουν τη δόξα της Scuderia, η οποία ελπίζει σε έναν τίτλο από το 2007 στους οδηγούς (Κίμι Ράικονεν) και από το 2008 στους κατασκευαστές.

Ο Βρετανός θα ζήσει την πραγμάτωση του ονείρου που είχε από μικρό παιδί και αυτό δεν είναι άλλο από το να αγωνιστεί με τα χρώματα της Ferrari. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εφόσον δεν τα καταφέρει φέτος με τη Mercedes θα έχει την ευκαιρία για να διεκδικήσει τον όγδοο τίτλο του από το 2025 όταν θα φορά τα κόκκινα. 

Ο Χάμιλτον θα εμφανιστεί για πρώτη φορά σε γκραν πρι της F1 με το κόκκινο μονοθέσιο στον εναρκτήριο αγώνα του 2025. Παρά το γεγονός ότι η Formula 1 δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το καλεντάρι εκείνου του έτους, οι διοργανωτές του GP Αυστραλίας «βιάστηκαν» να ανακοινώσουν ότι το ντεμπούτο του Βρετανού με την ιταλική ομάδα θα γίνει στο Άλμπερτ Παρκ. Ωστόσο λίγο μετά η F1 παρενέβη και κατέβασε τις αναρτήσεις. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία των διοργανωτών του GP Αυστραλίας με την Liberty Media προβλέπει ότι σε ορισμένα από τα χρόνια του συμβολαίου της πίστας, ο εναρκτήριος αγώνας θα γίνεται στην Μελβούρνη.