Ο Πιερ Γκασλί ξέσπασε στο team radio της Alpine, καθώς η ομάδα του ζήτησε να αλλάξει θέσεις με τον team mate του, Εστεμπάν Οκόν.
Κάθε Σαββατοκύριακο στη Formula 1, 20 οδηγοί βγαίνουν στην πίστα και μόνο ένας από αυτούς είναι νικητής. Κάθε οδηγός στοχεύει να είναι αυτός που θα σταθεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι το 2023, και η Formula 1 βρίσκεται κάτω από τα ηνία του Μαξ Φερστάπεν και της Red Bull, δεν έχουν πολλοί οδηγοί αυτή την ευκαιρία. Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε τις ενδοοικογενειακές μάχες να προκύψουν. Όσο κι αν κάθε οδηγός θέλει να κερδίσει όλους τους άλλους στην πίστα, ο πρώτος του στόχος είναι να νικήσει τον ομόσταβλό του. Ο Πιερ Γκασλί τα πήγαινε καλά στο Ιαπωνικό γκραν πρι, αλλά η Alpine κατέληξε να τον θυσιάσει.
Η γαλλική ομάδα είχε ένα πολύ ταραχώδες 2023. Με μια διοικητική αλλαγή, μια εισροή επενδύσεων και όχι πολλές καλές αγωνιστικές εξόδους, η Alpine δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση αυτή τη στιγμή.
Δεν βοηθάει το γεγονός ότι είχε επίσης πολλές εγκαταλείψεις αυτή τη σεζόν, δύο από τις οποίες έχουν έρθει στους τρεις τελευταίους αγώνες. Και οι δύο πιστώθηκαν στον Οκόν. Ενώ στο Ιαπωνικό γκραν πρι κόντεψε να είναι άλλη μια απογοήτευση για τον Γάλλο οδηγό, τα πράγματα έγιναν υπέρ του. Αλλά έγινε με το κόστος του Γκασλί.
Ο Γκασλί θα δυσκολευτεί να συγχωρήσει την Alpine μετά το γκραν πρι της Ιαπωνίας
Καθ 'όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι οδηγοί της Alpine ήταν αρκετά κοντά σε αγωνιστικό ρυθμό. Ωστόσο, ο Οκόν φαινόταν να έχει το πάνω χέρι. Αλλά ο Γκασλί το «γύρισε» στις κατατακτήριες δοκιμές, με αποτέλεσμα να εκκινήσει από την 12η θέση, ενώ ο Οκόν ήταν στη 14η.
Καθώς τα κόκκινα φώτα έσβησαν, τα πράγματα φαινόταν σαν να έπαιρναν μια στροφή προς το χειρότερο για τον Οκόν. Ένα περιστατικό στον πρώτο γύρο με συντρίμμια που ήταν γύρω από την πίστα οδήγησε τον Γάλλο να μπει στα pits για να βάλει τα σκληρά ελαστικά.
Όταν βγήκε από τα pits είχε χάσει πολλές θέσεις. Όμως, λόγω αρκετών εγκαταλείψεων, και οι δύο οδηγοί της Alpine βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα. Αφού ο Γκασλί πήγε στα pits για σκληρά ελαστικά.
Όταν ο Γκασλί έκανε pit στον 35ο γύρο, βγήκε πίσω από τον Οκόν. Στον 47ο γύρο, όταν ο Γάλλος έφτασε στο πίσω μέρος του Οκόν, η Alpine κλήθηκε μέσω του team radio να δώσει εντολές για να αλλάξουν μεταξύ τους θέσεις, επειδή ο Γκασλί ήταν γρήγορος. Εκεί έγινε ενδιαφέρον.
Προς το τέλος του αγώνα, ο Γκασλί και ο Οκόν ήταν στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα. Στον τελευταίο γύρο, η ομάδα διέταξε τον πρώτο να δώσει πίσω τη θέση στον Οκόν. Ο νικητής του ιταλικού γκραν πρι του 2020 απάντησε με μανία: «Φίλε, τι στο διάολο! Ήμουν πιο γρήγορος! Αν δεν με προσπερνούσε, θα τον είχα προσπεράσει ούτως ή άλλως».
12:20 - 24.09.2023
Νόρις: «Είναι μια φοβερή ημέρα για εμάς, συγχαρητήρια στον Πιάστρι για το πρώτο του βάθρο»
Ο Λάντο Νόρις δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του μετά το διπλό βάθρο της McLaren στο γκραν πρι της Ιαπωνίας.
Ο μηχανικός του είπε απλά: «Θα το συζητήσουμε στο γραφείο!» Ο Γάλλος ακόμα δεν μπορούσε να πιστέψει ότι η ομάδα του ζήτησε να αλλάξει θέσεις όταν ήταν σαφώς πιο γρήγορος. Ρώτησε ξανά: «Σοβαρά μιλάς; Είσαι σοβαρός; Ξεκίνησα μπροστά. Ήμουν μπροστά σε όλο τον αγώνα. Και μετά τον άφησες να με υποτιμήσει».